Skocz do zawartości

grzechu 031

Zarejestrowani
  • Postów

    391
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E-39 525TDS 97`touring

Osiągnięcia grzechu 031

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów ponownie lecz przy innej serii. Znajomy ma problem z otwarciem i zamknięciem auta. Doszedłem do tego ,że nie ma zasilania na 4 przewodach na diversity. Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem, przewody w rurce też( byly 3 pekniete ale nie od tego) ciągłość 4 kabli od kostki do wiązki przy aku sprawdzona. I teraz moje pytanie gdzie lecą te 4 kable może ktoś ma jakiś schemat? Acha pacjent to e91 chyba 2006-7 r
  2. naprawdę nikt nie ma tych danych? :?: a może ktoś zobaczy u siebie i poda jak ma tą wartość na zgaszonym silniku
  3. Witam. Ma ktoś książkowe dane do regulacji nastawnika pompy w TDS-e? Chodzi mi głównie o wartość czujnika RSW podaną w mV. nr. pompy 0460406994 98r. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  4. raczej cały komplet http://allegro.pl/bmw-5-e39-kombi-touring-pompa-zawieszenia-nivo-i2722528813.html lecz zdarzają się takie http://allegro.pl/zawory-nivo-bmw-e-39-i2775458280.html
  5. może być czujnik ale może być uszkodzony zawór. podłącz kompa i sprawdź
  6. usterek może być kilka. najlepiej jaj podłączysz inpę i odczytasz błędy. ciśnienie w jednym miechu może się utrzymywać przez kilka dni pomimo niesprawnego układu. aby sprawdzić sprężarkę musisz podłączyć napięcie na dwa grube przewody wychodzące z silnika.
  7. tu dobrze widać drugi zacisk na cieńki przewód http://allegro.pl/elektromagnes-rozrusznika-bosch-bmw-opel-2-srubki-i2627771678.html
  8. niektóre cewki rozrusznika mają drugi konektor który dostaje prąd w momencie kręcenia rozrusznikiem --może tam :?:
  9. grzechu 031

    E36 316 tarcze hamulcowe

    ściągnij koło, dokręć tarczę trzema szpilkami i do jej płaszczyzny przystaw nieruchomy najlepiej ostry szpikulec. Wtedy jak zakręcisz tarczą to powinieneś zauważyć czy trze po całym obwodzie czy ma przerwy.
  10. jest podłączone na 100% bo po uzyskaniu odpowiedniej temp. płynu włącza dmuchawę i otwiera elektrozawory aby ogrzać wnętrze. powiem ci jeszcze że jak masz na klimatroniku przycisk "rest" to przy wyłączonym zapłonie (wskazówka temp. w pionie tzn. gorący płyn) powinna ci się włączyć dmuchawa, otworzyć zawory i ruszyć właśnie ta pompka
  11. może chodzić o tę pompkę od webasta bo sterownik webasta jest połączony z klimatronikiem tym bardziej że nie masz pompki pod elektrozaworami
  12. gdyby padła pompka to już przy 15l miał by problem z odpaleniem. są dwa czujniki poziomu i duża różnica we wskazaniach gdy jest mało paliwa- tak jest i już :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.