Skocz do zawartości

_RAMZES_

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E38 730d 1999r. INDIVIDUAL

Osiągnięcia _RAMZES_

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Powiem ci tak.. Albo mam zapchane nagrzewnice na co osobiscie stawiam.. Albo mam problem z uszczelka pod glowiaca. Gadalem z specjalista od BMW i on mowi ze takie dziwne nietypowie problemy z ogrzewaniem to czesto wskazuja na uszczelke. ja tez niby sprawdzalem u siebie i wg mnie w jednym miejscu cos sioe poci za zewnatrz - minimalnie. Ponoc mozna dadac specyfiku uszczelniajacego do chodnicy - kumpel tak mial i dodal i problem znikl - problem pocenia, a w zasadzie u niego wycieku. U mnie jest grzania ale na wolnych obrotach to tak letnim daje a jak jade to spoko jest cieplutko. zatem stawiam za te nagrzewnice. Jednak poki co 600zł poszlo w dym... :x :(
  2. Witam, A wiec: Zmienilem elektrozawory - i nic. Zmienilem termostat - i nic. Generalnie to moze cos tam ciut lepiej..ale za postoju pomimo nagrzania do 90`C dalej wieje letnim powietrzem... - Co chyba nagrzewnica... Jak sie do tego zabrac..? Sposcic plyn i zalac 50/50 wode z octem....a moze sa jakies specyfiki do odkamiania..? Co radzicie?
  3. Koledzy jutro oddaje auto do naprawy ogrzewania. Zobaczymy co wyjdzie... Stawiam na elektrozawory lub nagrzewnice... Uszczelka pod glowica odpada..auto sie nagrzeba ale nic nie wyrzuca ze zbiorniczka. temp trzyma ok. Mam pytanie jak sprawdzic temp plyny na BC..? - krok po kroku bo nie mam pojcia co tam wciskac a probowalem.
  4. Osobiscie stawiam na papke przy elektrozaworach(latem gdy mialem wlaczone AC to pomimo tego na szybe dmuchalo goracym/wrzacym niemal - a z pozostalych nawiewow lecialo zimne) lub nagrzewnice, moze sie przypchala czy cos...
  5. U mnie trzyna 90 i jest na srodku - zatem chyba nie termostat...?
  6. Czy przypadkiem jak walniety jest termostat to temp. silnika podczas jazdy w temperaturze zewnetrzenj -10`C nie powinna spadac..? U nie jak auto sie nagrzeje to trzyna caly czas temp 90`C tylko ze z nawiewu wieje zimnym na postoju, bo po wyzej 2000 obrotow wieje goracym...
  7. A ktory lepszy Z Vanos czy bez i dlaczego? Pytam poniewaz chce kupic 4.4 w Longu..
  8. Czy kazde bmw 740IL z roku 2000 jest w Vanosie. Slyszalem ze nie kazde. I po czym poznac ze akutar ten model to Vanos..? Oraz opinie ktory silnik lepszy Vanos czy zwykly? Chassis number Vehicle code GH83 Series E38 Model 740iL ( 740iL M62 ) Body type saloon Catalog model Production date 2000 / 03 Engine M62 Transmission Automatic Steering Left Catalyzer YES Additional Information for Vehicle code GH83 Production FROM : 1998/08/01 TO : 2002/02/28 Engine M62 Engine Oil 7.50 Liter Transmission Automatic Transmission Model A5S 440Z Transmission Oil 9.70 Liter Rear Axle Oil 1.20 Liter Coolant(w/o Air Conditioner) 0.00 Liter Coolant(with Air Conditioner) 12.50 Liter Brake fluid 1.00 Liter
  9. "gawor89" mam pytanie troche poczytalem i wg moich informacji to w latach 90 nie bylo oleju 5W30, no napewno bmw go nie stosowalo. To szlenstwo z tym olejem to tak od kilku lat dopiero. Poza tym z mojej wiedzy wynika ze jest to olej bardzo rzadki wiec nadaje sie glownie do aut nowoczesnych i takich ktorymi zwylke jezdzi sie spokojnie i wolno. Dodatkowo turbina ponoc nie specjalnie lubi taki olej. Zasiegnolem rowniz informacji u mechanik u ktorego byla serwisowana bmw i on osobiscie nie poleca 5W30... Mam pytanie zatem do pozostalych klubowiczow..Na jakich olejach jezdzicie..? i Jakie silniki macie z jakimi przebiegami..?
  10. Auto postwaiel do garazu na noc i dzis rano dzilal spryskiwacz i papka i jest ok. Zatem zamarna i papka. Dzieki za rade i pozdrawiam.
  11. A da to rade jakos dopasowac..zaprogramowac..zmienic obudowe ..?
  12. Ja jeszce nie wiem co wysiadlo. Wczoraj bylem w trasie 500KM i po nocy a bylo -16`c to nawet z rana dmuchawa ledwo dawala a na max byla ustawiona. Dopiero po 20 min zaczela dawac w miare normalnie. Jak jechalm to temp. byla ok wiala cieplym, ale jak stanolem i auto chodzilo to pomimo ustawionej temp 32`C to wialo letnim tak ze raczej marzlem, bo za oknem bylo -11`C. Zaczne od odpowietrzenia a dopiero zobaczymy co dalej... Dzieki za wskazówki. Pozdrawiam
  13. no to wlasnie tak mi sie wydaje ze popke pomimo zamarznietego plynu powinno byc slychac-a tu :mad2:
  14. Witam, Mam pytanie czy jak mialem plyn do spryskiwaczy ktory zamarzl to rowniez moze byc tak ze nie slychac papki od spryskiwacza. Mogla tez zamarznac?? Bo jej nie slychac jak próbuje spryskac szybe.
  15. Masz racie to najprostrze..zaczne od tego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.