Skocz do zawartości

piotreksz4

Zarejestrowani
  • Postów

    1 007
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E34 M50B20 Vanos-było:(
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp

Osiągnięcia piotreksz4

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. kolego pompa wody niedomaga moim zdaniem,dopiero jak dostanie obrotów to płyn ma odpowiedni przepływ i co za tym idzie chłodzenie..
  2. Co do wibracji to zacznij od sprawdzenia wyważenia felg i czy są proste. Z tego co piszesz z kopceniem wygląda na to,żeTwoje wtryski mają już najlepsze dni za sobą,czyli czeka wymiana końcówek ewentualnie masz ustawiony zbyt duży kąt wtrysku. Turbine możez bardzo łatwo sprawdzić ściągając dolot i zerkając czy jest olej w układzie,czy łopatki turbiny są wytarte i czy sam wirnik ma duży luz osiowy
  3. Wygląda na to że krokowieć.Jeżeli masz silnik M40 to mam taki krokowiec za śmieszne pieniądze PS sprawdz też szczelność dolotu i przewodów gumowych
  4. kolego jeżeli sprzęgło ciągnie kiedy wbijesz bieg i odpalisz auto to stawiałbym na wysprzęglik.A powiedz czy przed tym zdarzeniem sprzęgło dobrze się kleiło czy ślizgało?
  5. moim zdaniem to nie sonda(powinno być większe spalanie),jeżeli tak to bardzo dziwny objaw.Szukałbym winy w którymś z czujników.A w jaki sposób auto było diagnozowane i jakim programem?Czy było podłączone w chwili występowania tej usterki?
  6. kolego panewka się raczej kończy.Przestaje stukać po jeszcze "układa' sie ale przyjdzie moment ze zacznie stukać i nie przestanie
  7. Planuj głowice i pamiętaj o zakupie uszczelki odpowiedniej do planowania
  8. piotreksz4

    318i Centralny zamek

    hmmm troszke to dziwne,może sterownik centralnego zamka jest uszkodzony,albo przetarte przewody
  9. Reszta będzie pasować P&P
  10. jedyne wyjście to zrobić płukanie skrzyni biegów docelowym olejem.Oleju takiego nigdy się nie miesza!!
  11. A może to nie uszczelki skrzypią tylko kokpit?W moim starym bmw tak właśnie było i tez myślałem ze to drzwi
  12. łożysko oporowe(wyciskowe) do wymiany,trzeba odrazu sprawdzić docisk
  13. chyba zółty kolego a nie czarny.Podpinasz zółty pod plus(czerwony) i wszystko śmiga
  14. to tandeta.U znajomego wytrzymały jedynie 25 tysięcy
  15. wymienić ślizgi i łańcuch a problem zniknie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.