Skocz do zawartości

piotreks22

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318 TDS 1995

Osiągnięcia piotreks22

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. kolego znajdziesz i nie sluchaj tych ktorzy pisza ze 5 tys to za malo itd itp.... te osoby ktorzy tak pisza to kupili szroty i wlozyli w swoje BMW 3 razy wiecej niz wartosc samochodu... generalnie ceny aut poszly w dol... ostatnio szwagier sprzedal 325 tds w bardzo dobrym stanie za 5300 zl. Takze nie sluchaj glupot... Rada jedna to jest BMW i obejzyj dokladnie auto przed zakupem....
  2. Też tak miałem w swojej ale po tym jak zamontowałem dla swojego spokoju taki magiczny przycisk odcinający dopływ prądu. Właśnie od tamtego momentu paliła mi się kontrolka ok minuty zaraz po uruchomieniu silnika. Może ty masz coś podobnego w swoim aucie? I dlatego ci się tak dzieje.
  3. Teraz to w 100 % stawiam ze u ciebie wystepuje ten sam problem co u mnie;)
  4. to tak samo u mnie bylo, ale niestety nie mialem czasu aby samemu sie tym bawic. Na poczatku myslalem ze to jeż (rezystor dmuchawy) no ale w moim przypadku byl zasyfiony ten wentylator no i te konczace sie "szczotki" i takie same objawy byly u mnie jak u ciebie... A masz wrazenie jakby glosniej chodzila dmuchawa?
  5. o co ci dokladnie chodzi? wyłącza ci sie panel klimatronika i włacza( gaśnie i zalacza)? czy po prostu wentylator ci sie zawiesza od dmuchawy przy wlaczonym panelu? Ja mialem oba przypadki... gdy gasł mi klimatronik i zapalal sie kiedy chcial to jest wina lutow na klimatroniku mozna to naprawic ale nie wieadomo ile to pochodzi, ja kupilem drugi panel... A nie dawno mialem ten drugi przypadek tzn wentylator raz mi dzialal a raz nie i jest to wina wlasnie zabrudzonego wentylatora oraz szczotki ci sie koncza najprawdopodobniej... Ja zawiozlem auto do elektryka, koszt naprawy ok 80 zl.
  6. kolego tez tak miałem w swojej e36 tylko że mrygała mi kontrolka przy hamowaniu i jakiś nierównościach. Dolałem płyn chociaż wydawało mi się że stan płynu jest OK. A płyn to DOT 4 albo DOT 3.... I Pomogło.
  7. jedź do dobrego mechaniora od zawieszeń. Wydaje mi się , że w tym tkwi problem...
  8. Odświeżam Proszę o rozkodowanie mojego nr VIN WBACC51080ES15187 Zależy mi na czasie. Z GÓRY DZIĘKI WIELKIE
  9. Proszę o rozkodowanie mojego nr VIN WBACC51080ES15187 DZIĘKI :)
  10. z tyłu na reflektorach znajdują się czarne wieczka które trzeba otworzyć i zobaczysz kość która jest przypięta do żarówki i sprężynowe zabezpieczenie które trzeba odbezpieczyć i żaróweczka wychodzi :D typ żarówki H7 55V
  11. pewnie chodzi ci o e36 a nie o e38 tak jak masz w temacie... posiadam od dwóch lat taki model, jednak 90 KM to za mało na tak ciężką budę, jeszcze jak dojdzie klima to totalny brak mocy wtedy czuję się na drodze jak emeryt :8) ale coś za coś spalanie na poziomie 5.5 litra na 100 km w cyklu mieszanym :D . Układ chłodzenia jest częstym problemem silnika tds, mam mały problem od początku zakupu i nie mogę sobie z nim poradzić.... A i drogi w utrzymaniu nie jest oczywiście jeśli nie kupisz katowanej betki :D Chce się roztać ze swoją bunią i kupić coś nowszego... jak masz jakieś pytania to pisz...
  12. Nie działa mi wentylator, na postoju klima nie jest wydajna ale podczas jazdy jest ok. Patrzyłem na bezpieczniki są ok ale napiszcie mi ile amper powinny mieć te bezpieczniki, może któryś jest za słaby?? 95rok 318 tds ____________ Poprawiłem tytuł! Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków i przestrzegać! Zachęcam do lektury regulaminu. Następnym razem będzie ostrzeżenie! mattiss
  13. Kolego napisz czy pomogło ponieważ do tej pory się z tym jeszcze nie uporałem:/ dalej wywala płyn i węże dalej twarde :(
  14. Podejdzie... Też miałem problem z panelem jakiś rok temu. Wyłączał się i włączał kiedy chciał, wymieniłem go na używany i śmiga do tej pory :wink:
  15. Przeczyściłem cały obieg. Tylko z nagrzewnicy wyleciało trochę syfu. Nie wywala mi już płynu ze zbiorniczka, i poprawiło się ogrzewanie w aucie, dużo lepiej grzeje. Ale węże dalej twarde... No i teraz zauważyłem że temp wody w czasie jazdy trochę spada i rośnie, ale za połowę nie rośnie... Płyn który spuściłem był czyściutki nie było żadnych śladów oleju. Myślę jeszcze na tym aby sprawdzić bądź wymienić elektrozawór...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.