Skocz do zawartości

Tomek1983asd

Zarejestrowani
  • Postów

    234
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39
  • Lokalizacja
    Pionki

Osiągnięcia Tomek1983asd

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Mówisz że lewe przednie koło... A jak hamujesz to też stuka czy nie?? Może prowadnice zacisku/zacisk. W niektórych markach prowadnice i elementy z nimi bezpośrednio współpracujące potrafią się wypracować nawet po ok 50 tyś
  2. Jeżeli mówisz że auto było w "trybie awaryjnym", to po tym zabiegu odłączania aku sprawdź bezpieczniki. Błędy które masz, oprócz komunikacyjnych, to z tego co widzę wszystkie od elementów podpiętych do wtyczki A, sterownika silnika. Jakieś klocki były z wiązkami przy sterowniku silnika, zweryfikuj.
  3. Witam Czujnik wału korbowego w silniku n52 znajduje się pod rozrusznikiem. (3 pin) Śruba na Torx zewnętrzny.
  4. Witam Cuda nie cuda... nie wiem, wiem tylko jak jest. Auto należy do brata, sprowadził osobiście z DE, ja z resztą też latałem e60 tyle że z N52 i w mojej olej ssała w tempie coś około 1.5 l na 10tyś. W m54 serwisy były co ok 20 tyś lub rok, to za miedzą, teraz robię mu co 10 tyś. Lany jest Castrol Edge Professional LL 5w30. Jedyne co mu robiłem to uszczelki na Vanosach. Tak więc nie można generalizować że wszystkie biorą, według mnie nasi zachodnioeuropejscy użytkownicy dokładają rękę do sytuacji poprzez zbyt długie okresy pomiędzy serwisami typu 30 tyś +. Pozdrawiam
  5. Witam Połowa się obrazi no ale... Znam M54 z 260 tys na szafie i grama oleju nie bierze. Wiem wiem zaraz ktoś napisze ze nie możliwe itp.... a jednak. Te wszystkie Oil tanki itp to się sprawdzają i przydają w tych laleczkach z 180 tys na blacie. Pozdrawiam Płukanie, ok. Polecam jak silnik nie jest zakoksowanym śmieciem. Zerkniesz przez korek to zweryfikujesz.
  6. Aha, takie standardy. No spoko, pomysle i jak cos to bede sie do niego odzywał, choć w zasadzie już pisałem ale zero odzewu. To kolego wychodzi na to że się bardziej opłaca komuś dowalić, jak sobie sprawdzić, bo za darmo ;) hehe To teraz pomyślcie jak by to wyglądało gdyby ktoś sobie pojechał tu pojechał tam, zobaczył tego wrzoda i tamtego i z nikim się tą informacją nie podzielił. No ale pozdro dla wszystkich i dzięki koledze KRUK-owi za szczere chęci.
  7. Witam czy jest ktoś kto, w ramach odwdzięczenia się za mój (myślę że dobry) uczynek wykonany dla dobra innych kupujących, sprawdził by mi historię serwisową BMW ???
  8. Wiesz, kolego droga nie wielka to można się przejechać, popatrzeć i jak nie podpasuje to odjechać. Do weryfikacji przebiegu nie potrzebowałem jednak historii z aso. Jak się wie co się ogląda, na co zwrócić uwagę. Informacja jak najbatdziej przydatna dla innych, nie będą sobie zawracać głowy. Disa - zerwana/luzna klapka , trzepala sie na wolnych obrotach. Odma - reakcja silnika na odkrecenie korka, wachanie obrotow itp.
  9. Witam Dla oszczędności czasu i pieniędzy innych. Oglądałem to auto vin WBANA51080B031299 ,link do ogloszenia : http://olx.pl/oferta/bmw-e60-525i-manual-192km-full-opcja-CID5-IDgsG8z.html Rejestracja LU ???CX o ile dobrze pamietam, no ale jest vin ;) Cepik rozpoznaje to auto jako produkcja 2005, choć z vinu wychodzi 10.2004 Lakierowany prawy tylni błotnik, drzwi prawy tył oraz drzwi prawy przód. Naprawa zlecona i wykonana przez jakiegoś patałacha. Kìt , kit i jeszcze raz kit, szczególnie na drzwiach przednich, które są nawet nie wyprowadzone. Disa do wymiany, odma do wymiany. Środek do czyszczenia. Lakier po polerce. Klamki wewnętrzne, wszystkie, poobdzierane z gumy, czyżby taxi drift. Gałka zmiany biegów zmęczona, panel sterowania szyb również. Kierownica w miarę, choć jak dla mnie po większym przebiegu. Auto miało już dwóch właścicieli w kraju. Sprzedający to jakiś dzieciak któremu się wydaje że zostanie handlarzem roku, pieprz.. coś o kolegach, wyjazdach itp. Miał szczęście że dzieci nie bije, ale ostrzegłem że jak ktoś przyjedzie z daleka to nie omieszka mu strzelić w ryj za te jego dyrdymały wypisywane w ogłoszeniu, a nie mające potwierdzenia w realu. Pisze że auto ściągnięte z Niemiec, na miejscu okazuje się że to Szwajcar. Auto produkcja 10.2004, pierwsza rejestracja 04.2005 ,a ten cymbał śmiało pisze, że auto z końca roku 2005 model 2006. Się naoglądał tvn turbo. Felgi 17 a nie 18 jak pisze Opony stare śmiecie a nie nowe jak pisze Ogolnie zwykła e60 z opisem full full full
  10. a w każdym CR padają wtryskiwacze albo pompa itp. Argumentacja na poziomie.
  11. No to masz trochę racji, z tekstu wynika ze przy tych 70 termostat ma minimalny przeciek a dopiero przy 90 ma się otworzyć. Przeciek jest pewnie po to aby nie gotowało płynu. Wiec, prawda leży po środku. Na marginesie układ chłodzenia egr nie powoduje podgrzewania silnika, bo termostat puszcza na duży obieg.
  12. W tym momencie olej regulacje na czujnik zegarowy. Zrób tak: 1.Wyłącz nadmuch na klimatroniku 2.Zagrzej silnik powyżej 70 stopni, zostaw w pracy na biegu jałowym 3.Podłącz komputer i odpal disa 4.Uruchom procedurę sprawdzania kąta wtrysku (temperatura musi być powyżej. 70 stopni) 5.Odczytaj wartość dla nie wysterowanego przestawiacza kąta (będziesz miał opisane coś tam 0 % i druga dla 50%) Odczytana wartość dla 0% powinna zawierać się w przedziale od 1 do 3 stopni najlepiej powinna być ok 2.5 Jeśli wartość odczytana nie mieści się w zakresie to musisz regulować pompę (z racji że łapie ci błąd jak powyżej to na pewno nie będzie się mieścić ) 6. Regulacje pompy chyba twój mechanik będzie wiedział jak przeprowadzić, a jeśli będzie mówił że trzeba zdejmować kolektor dolotowy to zmień mechanika 7. Po regulacji sprawdź jak w punkt 5 . Reguluj do skutku.
  13. Nie zgodzę się z Tobą. Mój przykład : Oba termostaty wymienione 4 lata temu, ostatnio zauważyłem że wskazówka temperatury nie chce stanąć w pionie, bardzo długi czas dogrzewania. . Odczyt temperatury przez obc ok 65 °C . Myślę, WTF. Uruchamiam zimny silnik nagrzewam go i patrze co się dzieje. Wąż powrotny z chłodnicy robi się ciepły, a temperatura silnika to dopiero ok 60°C, aha myślę że raczej to termostat główny. Zgasiłem silnik, wystudziłem i zacisnąłem wąż przy termostacie egr. Silnik zagrzał się żwawo do temperatury prawie 80°C, wskazówka stanęła w pionie, przewód powrotny z chłodnicy zimny. Po zdjęciu zacisku z przewodu przy termostacie egr , temperatura znowu spadła, wąż zrobił się ciepły, silnik ponownie miał problem z dogrzaniem . Tak więc temperatura otwarcia tego termostatu to na pewno nie 70 °C bo wtedy te klekoty nie dogrzewałby się do temperatury roboczej. Po wymianie termostatu egr sytuacja wróciła do normy i silnik szybko łapie temperatury rzędu 82 °C na biegu jałowym. Niektóre silniki nie posiadały w ogóle chłodnicy spalin, i w nich gorące spaliny idą prosto w dolot bez dodatkowego chłodzenia. W m47 temperatura otwarcia tego termostatu to 90°C.
  14. W zbiorniku jest pompa podająca, jej ciśnienie tłoczenia to ok. 0,8 bara. Powinna załączyć się już na zapłonie i pracować ok. 30 sek. jeśli nie uruchomisz silnika. Na pracującym silniku pompa w zbiorniku pracuje cały czas.
  15. Tomek1983asd

    Dziwny dzwięk BMW 320d

    według mnie osłona termiczna uderza o wydech, albo oberwany kat. choć prędzej osłona termiczna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.