Skocz do zawartości

Langi_84

Zarejestrowani
  • Postów

    266
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Langi_84

  • Urodziny 24.04.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31 2021 518dA
    E87 2009 120dA
  • Lokalizacja
    Wejherowo
  • Zawód
    Energetyk

Osiągnięcia Langi_84

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Mam problem aby połączyć smartfon Huawei P30 Pro z moim G31, aby uruchomić AndroidAuto. Inne telefonu się łączą po BT, WiFi, kablu - wszystko działa. Natomiast P30 Pro nie. Próbowałem każdej metody, bez skutku. Macie jakiś pomysł?
  2. Niewiele ponad 20tys km, 20300 czy coś takiego. Mogę dokładnie sprawdzić jak coś.
  3. Serio? To by się zgadzało - dziennie robię ok. 15-20km :lol:
  4. Koledzy mam do Was prośbę o pomoc w wyjaśnieniu kwestii związanej z wymianą oleju w ramach terminów jakie wymaga producent. Otóż zbliża mi się druga wymiana oleju, którą muszę wykonać, auto na gwarancji. Wszystko byłoby ok, ale. Komputer mi odlicza kilometry do wymiany oleju. W załączniku fotki obrazujące przebieg ogólny oraz ilość km do zbliżającej się wymiany oleju. Przy przebiegu: - 35646km - 2500km do wymiany - 35873km - 1900km do wymiany Czyli po przejechaniu 227km zeszły 600km z limitu w jakim mam wymienić olej. Czy ktoś z Was się orientuje, jakie producent narzuca wymogi serwisowe jeśli chodzi o oleje itp? Książki serwisowej nie posiadam papierowej. Wiem, może trochę "januszę", ale mam pewne obiekcje i brak zaufania co do serwisu i ogólnie BMW. Auto w kwietniu skończyło rok, przejechało niewiele ponad 35tys km i już mam w nim trzecią skrzynię biegów. Pierwsza padła po diagnozie na moje życzenie, gdzie stwierdziłem, że pracuje tak jak powinna w nowym aucie i to klasy premium. Druga skrzynia padła właściwie po przejechaniu ok. 60km, czyli wróciłem autem z serwisu do domu i następnego dnia komunikat "usterka napędu", rzekomo nowa skrzynia dotarła wadliwa z Monachium. Teraz cieszę się trzecią skrzynią, gdzie po przejechaniu ok. 20-30km po mieście czuć ewidentnie we wnętrzu zapach płynu/oleju hydraulicznego, po mojej reklamacji na serwisie "to wina braku dezynfekcji kilmatyzacji" - być może, ale wiem jak pachnie zgnilizna, a jak pachnie olej hydrauliczny - dziwne. Nie mniej proszę Was o opinię odliczania tych kilometrów do wymaganej wymiany oleju http://foto-hosting.pl/img/14/bc/b0/14bcb0bfb173da2e68246e6acab632ea8623209c.jpeg http://foto-hosting.pl/img/74/8b/2b/748b2bf54f4d58e0167b94383461ed68bff6c8f2.jpeg http://foto-hosting.pl/img/ce/f2/2a/cef22a707fccc6318b8566d5aec69e35184a9c1f.jpeg http://foto-hosting.pl/img/f3/2c/02/f32c02470e230f68086e66f19058e0823d3b6cbb.jpeg http://foto-hosting.pl/img/2d/7e/eb/2d7eebde8b2058db5ab6c0c7609e18eecfe0fd41.jpeg http://foto-hosting.pl/img/1c/3f/13/1c3f13ab4a6821eeb2af4e521fd3d1dcecb157f3.jpeg
  5. Czesc Mam prośbę o rozkodowanie VIN: WBAUB31020VJ81050 Dziekuje
  6. Kilka osób dopytuje czy udało się rozwiązać problem. Spieszę poinformować, że tak - pomogła wymiana poduszek silnika i skrzyni biegów. Po wymianie problem zniknął.
  7. Jeśli się coś grzeje to znaczy, że problem ze stykiem. Zdejmij klemę oczyść, posmaruj pastą stykową (dostępna w większości hurtowni elektrycznych) bądź wazeliną techniczną. Ew. poczekaj na więcej odpowiedzi
  8. Jak odłączyć? Wyjąć wtyczkę z EGR? Ja mam u siebie coś takiego http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=204684 Roger czy możesz spojrzeć na to swoim okiem? Podobno może to mieć powiązanie z samym EGR lub sterowaniem EGR.
  9. Liczą na podstawie eurotaxu lub audatex. Jeśli chcesz znać chociaż tak +/- wartość auta to zadzwoń np. do axa direct i powiedz, że chcesz kalkulację składki OC+AC do AC wezmę wartość właśnie z kalkulatora. To Ci może dać jakiś obraz sytuacji co do wartości auta. Wiadomo, że w celnym masz "widełki" i to celnik decyduje jaką wartość przyjąć, możesz mieć opinię biegłego rzeczoznawcy odnośnie stanu auta - lecz tutaj podobnie - celnik może dopuścić opinię biegłego lub nie. Trudno powiedzieć czy zdjęcia zaakceptują. Ksero briefu, przegląd, wyrejestrowanie auta - wiadomo kwity trzeba mieć też w oryginale do wglądu.
  10. Chodzi mi o taki objaw: (po każdym przełączeniu P,R,N,D spadają obroty i słuchać wyraźne drganie w kabinie) http://www.youtube.com/watch?v=XzTIB3s4u58
  11. Czyli wartości mówią coś odnośnie pracy wtrysków? Cały powód wklejenia screena wziął się z powodu dziwnej pracy silnika przez ok. 2-3 sek. Jakby zaczął pracować nie na wszystkie cylindry, tzn. nie dławił się, nie wpadł w drgania, po prostu było słychać jakby głuche dudnienie. Po chwili ustało i parametry wróciły do "normy". Jak niżej. Jestem dziwny i szukam dziury w całym czy może na coś zwrócić większą uwagę? http://img826.imageshack.us/img826/7374/inpacylind.jpg Uploaded with ImageShack.us
  12. Czy ktoś może ocenić zrzuty z INPY czy wszystko jest OK? Niektóre wartości są inne od pozostałych dla cylindrów 2 i 3. Czy coś może to oznaczać - początek czegoś czy jest w normie. W ogóle czego dotyczą te wartości. http://img441.imageshack.us/img441/1513/inpacisnienie.jpg Uploaded with ImageShack.us
  13. Koło pasowe? Na wale? Wymienione. EGR czyszczony, ale zaworki NIET. Trzeba będzie sprawdzić, ale czy jeśli byłoby to przyczyną czy nie powinno tak być cały czas nawet po rozgrzaniu silnika?
  14. Wymienione, ale to by miało wpływ na odpalenie auta i ew. pracę przez kilka chwil. A problem jest przez dłuższy czas. Przy pracy jałowej silnika pracuje pięknie - jak beznzyna. Objaw jest w chwili lekkiego dodania i puszczenia gazu i to wtedy gdy jest zapięty jakiś bieg (R lub D)
  15. Ewentualny problem polega na spadku obrotów podczas zmiany położenia lewarka skrzyni biegów (automat). Przy przełączaniu z P na inne położenie (R,N,D) jest wyczuwalny spadek obrotów silnika prawie jakby lekko przygasał. To samo się dzieje np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania lub delikatnym ruszeniu i zatrzymianiu. Obroty wyraźnie spadają, tak jak pisałem auto jakby lekko przygasało, wtedy aż cała buda się trzęsie. Gdy auto jest rozgrzane nic się nie dzieje. Błedy jeszcze nie czytane. Obroty silnika ok. 730 przy zmianie przełożeń lewarka na ciepłym silniku obroty zmieniaja się w zakresie 680 - 800 rpm. Ma ktoś jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.