Skocz do zawartości

jarosx9

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw X3 2.0d M47N2 2004
  • Lokalizacja
    Sochaczew

Osiągnięcia jarosx9

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Opiszę swój przypadek: wymieniałem w zeszłym roku w październiku obydwa termostaty tj główny i EGR. Główny kupiłem dobrej firmy FEBI a EGR Behr. Szczęśliwie przejeździłem roczek i tu znowu niespodzianka, wskaźnik temperatury lekko powyżej minimum i lipa. :mad2: No i co myśleć - pewnie zepsuł się czujnik temperatury albo coś innego, nic mylnego szlag trafił termostat główny i to żeby było śmieszniej pękła obejma obudowy trzymająca termostat. Latał sobie w środku jak bezpański piesek. Paragon wywaliłem bo nie przyszło mi do głowy, że Febi lipę robi i parę stów psu w dupę poszło. :cry2: :cry2: :cry2: Popieram kupowanie oryginalnych części i markowych ale paragoniki to trzeba trzymać, gwarancja się przyda.
  2. Czarne są po 89 zeta :norty: Dla ścisłości czarne - dobre , białe - złe :?: :?: :?:
  3. papik jak jest z tymi zębatkami z alledrogo po 89 zeta- wiem, że coś pisałeś że nie do końca pasują :?:
  4. Dzięki za informacje. Tzn muszę też wymienić licznik - a na jaki?
  5. Witam. Mam pytanie odnośnie montażu oryginalnej nawigacji BMW do X5 E53 z 2003 roku. Wszystkie graty mają być w schowku bagarka po lewej stronie, czy jest tam już oryginalna instalacja - czy trzeba ciągnąć nową? Czy navi jest jakoś podłączona do licznika? Może ktoś temat ogarniał i pomoże.
  6. - tylko ta cena obejmuje jeden zestaw do jednego fotela :norty: Dwa fotele = cena x 2.
  7. No to sprawdź czy załączają ci się światła cofania na wstecznym. Zwalony automat albo upalony bezpiecznik.
  8. jarosx9

    X3 wymiana IC

    Spokojnie dasz rade wyciągając go dołem. :cool2:
  9. Się chyba muszę wtrącić: zdaje się, że chodzi Ci Kolego o głupie pytanie :nienie: Jest takie stare mądre przysłowie "nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi" Nie ma głupich pytań to znaczy, że nawet złe pytanie, o ile uzyskamy mądrą odpowiedź czyni nas mądrzejszymi. Tylko głupie odpowiedzi są złe, z głupich pytań można zawsze coś wynieść. I jeszcze jedno forum jest bardziej dla potrzebujących pomocy a dobry fachowiec chętnie pomaga w każdym temacie. Bez urazy :norty: :norty: :norty:
  10. Sprawa prosta. Odkręcasz kilka wkrętów - konkretnie 2 z tyłu przy zamku, potem trzeba energicznie ciągnąć za plastikową osłonę klapy bagażnika, żeby puściły spinki. Trzeba uważać na podłączenie światła klapy bagażnika - coby nie urwać. Montaż w odwrotnej kolejności. Cała robota. :norty:
  11. No i brawo dla kolegi za udany montaż :cool2: :cool2: :cool2: Widać jak sie chce to można :norty:
  12. Wygląda na to, że nie masz pinów do multi. Na zdjęciu widać tylko piny do poduszki powietrznej. Musisz wymienić taśmę kierownicy na taką z pinami do multifunkcji, no i sprawdzić czy masz kabel do podłączenia po drugiej stronie taśmy - tj w aucie :norty: . Swoją drogą to dziwne, że masz taką taśmę :?: :?: :?:
  13. Do każdego BMW można założyć podgrzewaną kierę. Sam zakładałem do swojej X3. Trzeba wymienić taśmę kierownicy tzw skrętkę i doposażyć ją w dwa kabelki + i - :norty: i wszystko śmiga. :cool2:
  14. Kolego myślałem o rysunku technicznym zębatki, nie jak się robi :nienie: a o udostępnieniu była już mowa :norty:
  15. No to sorry ale ja nie widzę rysunku :shock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.