Skocz do zawartości

ralfix

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1999 M52TU B20
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia ralfix

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ralfix

    525i m54b25 2001r. Wiskoza

    Nie widzę tego sprzęgła w ofercie aktualnie. Najlepiej napisz do Macieja na "czescidobmw.pl". On poleci Ci odpowiednie sprzęgło do Twojego auta.
  2. ralfix

    525i m54b25 2001r. Wiskoza

    Behry wymieniłem 4, bo wszystkie po roku ciekły. Kupiłem w końcu u Macieja sprzęgło BorgWarner Beru LK 011 i mam od 5 lat spokój.
  3. Moi drodzy.... naprawdę nikt nie miał takiego problemu jak ja? Choć troszkę podobnego? Wszelkie rady mile widziane....
  4. Witam, Borykam się od jakiegoś czasu z problemem z komunikacją z licznikiem LOW (z rysunkiem auta, na 2 kostki) 62.11-8 381 195. Inpa nie łączy się z licznikiem, a co za tym idzie z żadnym modułem którego licznik jest modemem. Nie mogę nawet skasować serwisu oleju. Wcześniej wszystko działało. Moduły z licznikiem raczej łączą się prawidłowo, bo nie zauważyłem aby coś nie działało. Na liczniku wszystko wskazywane jest poprawnie. Z ABS i AirBag łączę się bez problemu. https://www.fotosik.pl/zdjecie/334ef8c59c8c0c36 https://www.fotosik.pl/zdjecie/ffcbaaa0998abf21 Jeden z błędów jaki udało mi się odczytać to: 112 CAN Instrument Cluster https://www.fotosik.pl/zdjecie/3e6fa93f145a716f Czy ktoś borykał się z podobnym problemem i sobie z nim poradził? Może ktoś ma schemat licznika lub naprawiał komunikację z licznikiem? Drugim problemem jest problem z komunikacją z DME MS42 (1 430 844). Problem jest dosyć dziwny ponieważ komunikacja ze sterownikiem silnika działa dopóki nie odpalę auta. Po odpaleniu auta, komunikacja jest przerywana. Jakieś pomysły, podpowiedzi?
  5. ralfix

    e46 m52tu b20 gasnie silnik

    Witam, Czy temat z gaśnięciem na gazie po rozgrzaniu silnika jest już opanowany? Mam ten sam problem... Szkoda że nikt nie pamięta aby dokończyć temat.....
  6. Kolego, trochę byś poszukał na forum to byś znalazł.... Pod prawym filtrem przeciwpyłkowym (strona pasażera), znajduje się skrzynka ze sterownikiem DME, gdzie znajduje się przekaźnik wycieraczek. Taki brązowy duży...
  7. Kolego ja jeżdżę już 5 lat na naprawionym sterowniku ABS. Zero problemów. Jak znajdę namiary na gościa co mi go robił to prześlę Ci na PW. Opinie ma dobre, co potwierdza moje 5-cio letnie użytkowanie :lol:
  8. Koledzy... u mnie też skrzypiały, trzeszczały hamulce z przodu, jakby miało by się coś za chwile urwać. Szczególnie po dłuższej jeździe. Przyczyna.... może się wydawać śmieszna, ale nie była związana z hamulcami. Otóż zablokowało (zatarło) się łożysko w poduszce amortyzatora i sprężyna przeskakiwała na kielichu i powodowała dziwne trzaski, właśnie podczas hamowania lub przy wciskaniu hamulca na postoju.
  9. Odgrzeję trochę temat. Czy już sobie poradziliście z problemem trzeszczenia hamulców w lewym prawym kole po rozgrzaniu hamulców? Mam ten sam problem i w sumie wydaje mi się, że jest on od czasu jak założyłem nowe tarcze i klocki textar. Mam na klockach i tarczach przejechane około 30tys. km i w miarę coraz większego zużywania się klocków i tarcz problem po nagrzaniu robi się chyba coraz większy. Otóż na postoju jak wcisnę hamulec to jest takie trzeszczenie, że aż ludzie się oglądają. Trochę wstyd.... Drugie co zauważyłem to to, iż tarcze powinny wytrzymać około 2 wymian klocków (jeśli się mylę to mnie poprawcie). A u mnie tarcze i klocki umierają równocześnie. Wygląda na to iż klocki są za twarde do tarczy. Powpisujmy swoje spostrzeżenia to może razem wypracujemy jakieś rozwiązanie na to denerwujące trzeszczenie.
  10. Kolego, a robiłeś synchronizację kluczyków??
  11. Tak do końca bym się nie zgodził że czujnik jest uszkodzony. U mnie działa identycznie jak u Ciebie josz. Jak oleju jest tak pomiędzy 3/4 a połową kontrolka żółta się czasami zapali. Jak doleje oleju tak trochę powyżej 3/4 i jest spokój. Zrób to samo ;-)
  12. Kolego czyli napięcie we wtyczce jest ok. Jak wyłączysz długie to napięcia nie powinno być tak jak piszesz. Nie włożyłeś czasem żarówki za mocnej?? Sprawdź przy podłączonej żarówce (pod obciążeniem) czy napięcie jest we wtyku. Jeśli jest to może styki są zaśniedziałe albo porozginane... Tranzystor w module świateł może mieć zarówno zwarcie pomiędzy wyprowadzeniami (żarowka będzie świeciła), jak i może być tak spalony że może mieć przerwę. Ale moduł musisz dać do elektronika do sprawdzenia chyba że dasz sobie rade sam.
  13. ralfix

    528 Woda w bagażniku

    Lej wodą na lampy tylne....Sprawdź czy Ci nie siadły uszczelki lamp.... Tamtędy też lubi się woda dostawać....
  14. Zdejmij lewy filtr przeciwpyłkowy i odkręć pokrywę komputera. Będziesz miał tam brązowy przekaźnik od wycieraczek 61.36-8 384 505. Wyciągnij go i rozbierz. jeden ze styków będzie mocno przysmolony i nadpalony. No i masz tu winowajcę :P
  15. ralfix

    520i + gaz dymi na biało

    Gdy wyeliminujesz wszystko co danielxc717 napisał to dalsza ekspertyza jest taka :lol: Jak robisz krótkie odcinki to ten nalot na bagnecie to masło powstające przy niedogrzanym silniku. Powinieneś mieć również to masło na korku. Jak będziesz jeździł na niedogrzanym silniku to w końcu odma Ci się zapcha i wywali uszczelkę pod kapą zaworów albo w dowolnym najsłabszym miejscu. Wiem o czym piszę bo właśnie tak miałem. Odma mi się zapchała i zamarzła. Poszła uszczelka pod kapą zaworów i pod podstawą filtra oleju. Jak temperatura jest niska na zewnątrz to przy jeżdżeniu na krótkich odcinkach u mnie jest tak dużo pary z wydechu że w momencie jak dam w palnik na światłach na skrzyżowaniu to koleś za mną musi przeczekać jedną zmianę świateł. Taka mgła się robi :P Oczywiście spaliny w normie.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.