Skocz do zawartości

zygi721

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 320i 1988

Osiągnięcia zygi721

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. zygi721

    MTU i szkoda całkowita

    Witam. Miałem ostatnio stłuczkę - uszkodzone zostały drzwi tylne i błotnik. Uszkodzenie polega na niewielkim obtarciu drzwi i odprysku wielkości paznokcia na błotniku. MTU wyliczyło mi wartość auta (BMW e30 320i 88r sedan) na 1750pln i oznajmiło, że naprawa jest ekonomicznie nieopłacalna. Wyliczyli szkodę całkowitą i proponują 500 pln. Wartość auta podnosi wyposażenie dodatkowe, uwaga: - instalacja gazowa mieszalnikowa 11pln -lakier metalizowany 11pln -automatyczna skrzynia 39pln -wykończenie wnętrza drewnem itp 8pln w sumie 69pln za to odjęli: - 71pln za aktualność badań technicznych ( czego zupełnie nie rozumiem bo przegląd robiłem miesiąc temu) -178pln za korozję (tu akurat mogę się zgodzić bo trochę rdzy jest) Mogę oczywiście naprawiać na własną rękę o ile naprawa nie przekroczy wartości auta. I co wy na to????
  2. A jeśli nie akumulator to miernik w rękę i szukamy zwarcia. Najłatwiej ustawić na zakres 10A miernik pomiędzy jedną klemę a aku i wyciągamy bezpieczniki sprawdzając na którym obwodzie jest zwarcie, jeśli nic nam to nie da to pozostają obwody podłączone bezpośrednio czyli rozrusznik, alternator itd sprawdzamy tak samo.
  3. zygi721

    problem z akumulatorem

    A ja proponuje odłączyć klemę multimetr ustawiamy na zakres do 10A (na początek) jeden koniec do aku a drugi do klemy (oczywiście na zgaszonym silniku ) i sprawdzamy czy nie mamy upłynności prądowych. Według instrukcji sam naprawiam dopuszczalne jest od 1-3 mA Ja miałem podobnie jak auto postało nie można było odpalić okazało się że na postoju bierze mi 0,4A (400mA) udało mi się znaleźć część nie pożądanych poborów ale nadal zostało 75mA jeżdżąc co dziennie nie jest to problem ale po dłuższym postoju ...?
  4. Pytałem bo właśnie zastanawiałem się nad zmianą ngk na denso. Ostatnio kupiłem nowe świece ngk (zgr5a) bo takie są dedykowane do m20b20 i po wymianie na nowe auto gorzej chodziło niż na starych. Czytałem trochę komentarzy na temat denso i raczej ludzie sobie chwalą, no i teraz jaki odpowiednik denso jest do ngk zgr5a. Zastanawiałem się też czy nie wsadzić na próbę właśnie denso TT bo niby nowa technologia i niby mają lepsze właściwości ale wiadomo każdy swoje chwali. Mam nadzieje że ktoś już Testował i dostane odpowiedź w stylu wkładaj są zaje...e albo nie kupuj bo to szajs. Pytałem czym się różnią świece do 2.0l a do 2.5l (nie chodzi mi o wymiary tylko o parametry pracy) no bo dedykowane są inne np czy iskra jest jakaś lepsza czy są np bardziej odporne na temperaturę czy po prostu jest inne oznaczenie żeby ci z większymi silnikami płacili więcej a tak na prawdę to jedno i to samo?
  5. Witam. Wie ktoś morze czym różnią się świece zapłonowe np do silnika 2,0 a dajmy na to 2,5 albo 1,2? albo np świece do bmw od świec do hondy?
  6. Dzięki wielkie! Nawet gdyby minimalnie miało to poprawić prace silnika to spróbuje. Przynajmniej teraz wiem czego szukać.
  7. Nikt nie potrafi mi pomóc ? przecież nie posiadam jakiegoś unikata tylko zwykłe auto nie wierze że nikt nie spotkał się już z tym w swoim aucie. Chodzi o coś takiego: http://www.moto1000.pl/FACET,9.0101_Czujnik%20obr._min.%20sterowanie%20silnika_Uk%C5%82ad%20paliwowy_-275851.html
  8. Nie zgodzę się z tym ja mam 2,0 i na przepływce nr z końcówką 083
  9. W poście wyżej napisałem w nawiasie drukowanymi literami ''nie mylić z czujnikiem położenia wału''. Auto jeździ tylko zastanawia mnie po co to jest (było) bo po coś na pewno.
  10. Witam wszystkich. Sytuacja wygląda następująco: rozbierałem silnik i pewnego dnia zauważyłem kabelek zakończony kółkiem z otworem w środku nie pamiętam żebym coś takiego demontował więc odczytałem numer znajdujący się na tymże czymś i zasięgnąłem rady wszechwiedzącego (google) dowiedziałem się że jest to czujnik obrotów wału korbowego (NIE MYLIĆ Z CZUJNIKIEM POŁOŻENIA WAŁU) ale nadal nie mam pojęcia gdzie powinien być zamontowany ani za co on jest odpowiedzialny. I takie jest właśnie moje pytanie.
  11. Witam wszystkich, Posiadam BMW e30 320i (1988r) i od trzech lat średnio co rok muszę wymieniać końcówki drążka kierowniczego. Wydaje mi się, że nie jest to normalne. Do tej pory kupowałem części TRW i moje pytanie- czy są może jakieś lepsze czy szukać przyczyny gdzieś indziej?
  12. A jak myślisz? jak se kupisz termometr to tez przestawisz go o 10 stopni?
  13. Visko morzna tanio zregenerowć zobacz w "zrób to sam" nie jest to na wieki ale pomaga.
  14. Jak zamierzasz to tak zrób :D
  15. zygi721

    pompka paliwa

    Daj se spokój albo padnie po miesiącu albo za małe ciśnienie będzie dawac. Ja kupiłem w hurtowni z częściami samochodowymi zamiennik (bo orginał 700 PLN)dałem 300PLN i niby działa ale jak mocniej sie wcisnie pedał gazu to dopiero po około 3sek zacznie sie zbierac - za małe ciśnienie poprostu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.