Skocz do zawartości

primary1

Zarejestrowani
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120d 2006
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia primary1

  1. Cześć wszystkim, Proszę o poradę, w BMW X3 (G01) w silniku B48 184KM na zimnym silniku słychać stukanie przy nagłym odpuszczeniu gazu. Jest się czym martwić, czy to normalne w tym silniku? Poniżej nagranie:
  2. Tu niby są pokazane wspomniane philipsy LED H8: Wygląda to naprawdę dobrze.
  3. Proponuję stosować się do tabliczki na danym samochodzie, to chyba najpewniejsze rozwiązanie. Zalecane ciśnienie może być różne ze względu na masę pojazdu, która zależy od wyposażenia, silnika, napędu 2WD/4WD itp.
  4. Osobiście bym nie jeździł na takiej mieszance. Tyle się mówi, że nowe silniki są wrażliwe na jakość paliwa, a tu masz w baku jakieś 8-10% nieodpowiedniego paliwa. Prawdopodobnie jak wyjeździsz bak, to się nic nie stanie, ale nie wiadomo jakie może to mieć skutki w przyszłości
  5. primary1

    opony zimowe

    Obie są "lepsze". :) D3 lepiej sobie radzi w śniegu, A3 natomiast na suchym i mokrym asfalcie przy wyższych prędkościach. Wynika to właśnie z konstrukcji bieżnika. Więc musisz się zastanowić w jakich warunkach więcej jeździsz. Ew. weź po prostu D3, w razie czego będziesz miał rewelacyjną oponę na głęboki śnieg, a w pozostałych warunkach sprawdzi się również bardzo dobrze.
  6. Jeżeli piszesz o standardowej wersji opony, to osobiście się nie wypowiem. Jednak ADAC w 2006 roku przeprowadziło test tej opony: https://www.netcar.pl/x_C_X__P_TESTY.html?XP=9 i nie wygląda to za dobrze, szczególnie na mokrej nawierzchni. Na śniegu niby dają radę. Może przez te parę lat coś się zmieniło, udoskonalili mieszankę, kto wie. Ja przejeździłem na razie jeden sezon na winguard sport, i jestem zadowolony, szczególnie na suchej i mokrej nawierzchni. Niestety zima była dość słaba i nie miałem okazji przetestować w głębokim śniegu. W testach wypada niewiele gorzej od konkurencji: http://www.reifentrends.de/autobild-winterreifentest-2011-2012.html
  7. Gaśnica pod fotelem kierowcy. Sprawdź na RealOEM. Ja gaśnicę wożę w bagażniku po lewej stronie. Co do DPF, chodzi Ci o wypalanie? Bo tak to raczej się go nie włącza :)
  8. Ja kupiłem parę miesięcy temu Osram Silverstar po 314 zł/szt po zniżce w Fortis we Wrocławiu. Mają też inne w niższej cenie. Z tych co kupiłem jestem zadowolony. A jak potrzebujesz coś na szybko to mogę Ci pożyczyć swojego starego osrama ;p
  9. Tu napisałem jak trochę ułatwić sprawę ze zmienianiem płyt: viewtopic.php?f=91&t=230146
  10. Spróbuj wypalić nową płytę, może tu jest problem. Mam tak samo. Z 2013 też tak miałem.
  11. A ma może ktoś bazę fotoradarów nowszą niż z 2012 roku? Najlepiej w odpowiednim formacie dla nawigacji Professional. Może być też z innej nawigacji, chcę spróbować dodać do mapy BMW.
  12. Witam. Ponieważ od jakiegoś czasu mapy do naszych nawigacji są sprzedawane na 3 płytach, pojawia się problem wymiany płyty na inną - trzeba wyłączyć system na 5 minut. Przynajmniej u mnie każda zmiana płyty skutkuje pokazaniem się takiego komunikatu. Teraz do rzeczy: Można samodzielnie zrestartować system nawigacji, co spowoduje załadowanie nowo włożonej płyty bez czekania tych 5 minut. Aby to zrobić należy trzymając wciśnięte pokrętło głośności przytrzymać przez kilka sekund przyciski wyjmowania płyty CD i przycisk zmiany utworu/stacji w lewo, lub wyjmowania płyt CD i DVD zależnie od nawigacji. Tu podgląd: http://img607.imageshack.us/img607/8979/z4rr.jpg Uploaded with ImageShack.us Po uruchomieniu się nawigacji płyta będzie gotowa do używania. Tu mała uwaga - po restarcie trzeba ponownie wprowadzić cel podróży. Dajcie znać czy opisany sposób działa. Sprawdzone w nawigacji PROFESSIONAL w E87. Instrukcji jak zrestartować inne nawigacje szukajcie w internecie. Pozdrawiam Adrian.
  13. Jaki koszt nowego lasera i wymiany? Mi coraz gorzej czyta ten górny (CD), płyta czyszcząca nie pomogła. A jeździć możesz bez. Ja jeździłem tak ok tygodnia i po podłączeniu nie było żadnych problemów.
  14. Sprężyny założone + sylikonowe podkładki. Tak jak przypuszczałem siłowniki już nie dają rady i klapa się otwiera do połowy. Ale tak zostawiam :) Taucher: Osobiście przy normalnym otwieraniu i tak zawsze ciągnąłem klapę zanim otworzył się zamek. Więc nie sądzę żeby trochę większa siła uszkodziła zamek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.