Skocz do zawartości

wm

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 730i 88r, E38 740i 99r
  • Lokalizacja
    starachowice

Osiągnięcia wm

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. dobrze, że się udało tak szybko zdiagnozować. Powodzenia w remoncie. Pozdrawiam
  2. wm

    e46 podładowanie aku

    nie zapomnij o dacie:)
  3. oddaj altek. do regeneracji bo pewnie wirnik padł, albo kup używkę.
  4. nie chodziło mi o czujnik tylko tarczę z której czyta info. dostaniesz się do niej albo kamerą endoskopową przez dziurę czujnika, ma być tylko jedna przerwa. Albo jak opisałem wcześniej, zdejmujesz miskę olejową i od dołu go widać.
  5. zrzuć miskę olejową i sprawdź czy tarcza od czujnika położenia wału jest cała. Spotkałem podobny problem.
  6. wm

    e36 m44 96r[elektryka]

    dzięki za wyjaśnienie:)
  7. wm

    e36 m44 96r[elektryka]

    to czyli po odpięciu czujnika wałka komp. przechodzi na swoje parametry i podaje iskrę częściej?? samo zachowanie się iskry budzi wątpliwości, dlaczego po odpięciu czujnika całkowicie ginie na 2 i 4 cylindrze??
  8. wm

    e36 m44 96r[elektryka]

    Witam Panowie mam problem z w-w silnikiem, do auta został założony emulator ews-a i iskra się pojawiła, tylko jest z nią problem, mianowicie jak zapne obydwa czujniki wału i wałka to jest iskra na wszystkich cylindrach ale jakaś żadka, czyli na dwa obroty wałem jedna iskra, a jak odepnę czujnika wałka rozrządu to jest piękna iskra tylko na 1 i 3 cylindrze, na 4 i 2 brak, czujnik wału ma książkowe parametry.
  9. metoda Nerwusa sprawdzona i działa jak należy. Pozdrawiam :cool2:
  10. no tak mój błąd, diagnostyka jest 57 ale kodowanie ma v.44, to tylko ncs (po aktualizacj)albo sss. I możę ista-p, :) ale tego jeszcze nie testowałem.
  11. wm

    m62 zla praca

    podaj wartości sond lambda, na zimnym i na gorącym silniku.
  12. albo nowsza wersja dis-a chyba 57, albo aktualizacja ncs-a plikami isty.
  13. Jeżeli sprawdzałeś poziom oleju na zimnym silniku to na pewno masz go za dużo, sprawdza się przy temp. 30-40 stopni, jeżeli zalałeś olej lt.... to domyślam się, że masz na skrzyni zieloną naklejkę, czyli wsio ok, jak wymieniłeś olej??? czasami przy zwykłym spuszczeniu oleju i pozostawieniu połowy starego mogło dojść do pozapychania kanalików olejowych i skrzynia niema odpowiedniego smarowania, ale tu tylko przypuszczam. jedź do prof. warsztatu gdzie mają sprzęt do wymiany dynamicznej oleju w skrzyni, i powtórz operację, Jeżeli to nie pomoże to tylko remoncik.:(
  14. wm

    Problem z czujnikami PDC

    W dis-ie jest fajna opcja sprawdzania wszystkich podzespołów pdc, poszukaj kogoś z kompem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.