Skocz do zawartości

Tom_04

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wlkp

Osiągnięcia Tom_04

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Powiem tak: W moim V8 4.0 po ząłożeniu wkładki K&N odczułem ZNACZĄCĄ POPRAWE!!! Kolega założył do E30 316 i nie było zbytnio odczucia przyrostu mocy. Wniosek: czym większy silnik tym więcej korzyści! Pozdo!
  2. Masz tutaj link do gościa, który jest profesjonalistą w kwestii układów hamulcowych, zagadaj z nim o ferodo ds http://www.hamulce.net/
  3. Bardzo polecam wkładkę K&N!!! Stożki chałasują a wkład jest idealny, na wolnych go nie słychac a jak depniesz to wydobywa sie miły pomrum spod maski. No i moc jest wieksza! Mam automat i poczułęm od razu przy ruszaniu, zrywniej staruje. Generalnie wszystko jest na +. No i teoretycznie przy spokojnej jeździe powinien mniej palić. Pozdo
  4. Powiem Tobie, że DS3000 na zimno hamują jak standardowe klocki a do rozgrzania wystarczy normalnie zahamowac 3-4 x. Potem trzymają temp.
  5. Szoda, że nie kupiłes DS3000, to dopiero jest hamulec!!!
  6. V-Power Racing ma gwarantowane 100 oktanów! Jest paliwem IMPORTOWANYM!!! Zalecane jest to silników benzynowych o wysokim stopniu sprężenia (wyżyłowanych) ze względu na wysoka liczbę oktanową a co z tym się wiąże zmniejsza w znacznym stopniu spalanie stukowe! Silnik po zatankowaniu ciszej pracuje, i lepiej wkręca się na wysokie obroty a przy normalnej jeździe spala go mniej. Przy tanowaniu można poczuć inny zapach tego paliwa (ale to dla tych co lubią wąchać...) W większym stopniu wzrasta moment obrotowy silnika aniżeli moc. Przy okazji ma dodatki czyszcące i utrzymujące silnik (wtryski, zawory, tłoki, pierścienie) w dobrym stanie - bez nagarów i nalotów. PS. Tankuje VPR i różnica jest zanczna i odczuwalna! Pozdo
  7. Chcesz tanio jeździć?? To kup diesla! Miałem poprzednią 540 w gazie sekwencja, chodziła OK, ale prędzej czy później pojawią się problemy i nie wiadomo czy problem od instlacji czy samego silnika. No i bujanka gazownik-servis! 540 to piękne, kultowe V8 4.0 lepiej wlać V-Power Racing i cieszyć się mocą, aniżeli oszczędzać żeby za duzo gazu nie wzęła!
  8. JUŻ SĄ!!! Na hamownie nie miałem czasu pojechać, ale powiem Wam mocy nie stracił!!!! A nawet można odczuć, że swobodniej "oddycha" co przekłada się na odczucie większej, szybszej zrywności = pewnie pare koników więcej. Co do chałasu to słyszałem pseudo spotrowe tłumiki za 200-500 zł które buczą bez wzgledu na prędkość z jaką się jedzie. REMUSIKI pięknie brzmią głebokim, potężnym basem!!! I co najważniejsze nie buczą non-stop! Pozdrawiam
  9. Jutro dojeżdzają do mnie REMUSY, tak więc jak (prawie) nikt nie potrafi nic ciekawego napisac to przekonam sie w praniu jak to jest. Skocze przed i po na hamownie i sprawa bedzie jasna! pozdro
  10. Powiedzcie mi koledzy czy dedykowany układ wydechowy (tłumik środkowy i końcowy) do BMW może obniżyc moć auta??? Zamówiłem wolnoprzepustowe Remusa a tu dziś ktoś mi nagadał, że czasem zakładając sportowe wydechy zamiast podnieśc się to spada moc auta :jawdrop: Macie jakiś pogląd na tą sprawę???
  11. Tom_04

    [e39] Jaki olej do 540?

    Najrozsądniej byłoby wlać Castrol Edge (Sport) 10W-60 Jest to pełen syntetyk no i trochę gęstrzy. 0w-40 jest to nowych aut co z fabyki wyszły, nie maja żadnego przebiegu
  12. Nie wymieniałeś ostatnio klocków z tyłu?? Niektóre nie firmowe nie są dokładnie spasowane i wtedy mają luzy i chałasują w zacisku, przy hamowaniu przestaje chałasować.
  13. Mam NGK i są OK! Tyle, że wyczytałem, że z Brisk daja 2 lub 3 iskry za jednym razem, paliwo jest lepiej splane. Teoretycznie w alfie twinspark są 2 świece, 2 iskry i osiągi lepsze, możnaby dociekać, że świece Brisk też moga zwięszać osiągi silnika, dlatego jesli ktoś ma takowe założone proszę o info
  14. Mam pytanko czy ktoś zamontował do swojego autka świece ŚWIECA ZAPŁONOWA BRISK PREMIUM DOR15LGS ??? Są to świece gdzie "iskrownik świec BRISK Premium LGS umożliwiający ekstremalnie długą iskrę na powierzchni, wykorzystujący możliwość przeskoku iskry po całym obwodzie 360°..." Podobno zwkekszają moc, silnik równo pracuje, jest bardziej zrywny a przy ekonomicznej jeździe spada spalanie. Dajcie znać czy warto wydać po 25 zł za 1 świece i czy faktycznie można odczuć jakąkolwiek zmiane. dzieki!
  15. mam tylnia półkę z roletką i haczykami. Cena 150 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.