Skocz do zawartości

arczi84

Zarejestrowani
  • Postów

    217
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arczi84

  • Urodziny 28.12.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA 2001
  • Lokalizacja
    Olsztyn/Crewe UK

Osiągnięcia arczi84

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Szczerze mówiąc nie wiem, ja nie podłączałem INPA po odpięciu bo byłem pewien że to przepływomierz bo moc była niesamowita w porównaniu do podłączonego, ale powiem tyle że przed wymianą i odpięciem też nie było żadnego błędu.
  2. Witaj. Spróbuj odłączyć przepływomierz(najlepiej podmienić), jak będzie się lepiej zbierał to na pewno do wymiany. Też miałem taki problem, że podczas przyśpieszania na moment obroty spadały a po chwili ciągnęło z powrotem, ale było czuć że jest niedostatek mocy. Walczyłem z tym dobre 6 miesięcy, wymieniłem zaworek od turbo, wężyki podciśnienia, wywaliłem klapki z kolektora ssącego, już myślałem ze katy zapchane, gdy nagle mnie tknęło by odłączyć przepływomierz. Po wyjęciu okazało się, że był to oryginalny jeszcze Bosch, który był pęknięty na takim kleju, ale nowy przepływomierz Pierburga wyleczył autko doszczętnie, jest moc i przy delikatnej jeździe mało pali. Pozdrawiam.
  3. nie ma bo webasto ma swoją pompę, a zasysa z komory przy wlewie.
  4. Szklana kula mówi że trzeba się pod kompa podpiąć bo może być sterta powodów, od choćby spalonego sterownika poprzez uszkodzoną świecę, pompkę(jedną z wielu) albo czujnik. Może też być za mało paliwa w baku albo za slaby akumulator. Najprawdopodobniej webasto po kilku nieudanych próbach załączenia się (chyba 3) przeszło w tryb awaryjny.
  5. arczi84

    jak załoźyć pasek 520d

    Brawo :!: temat już 2 tygodnie wisi a ty dopiero trafiasz w pobliże rozwiązania. Zacznij korzystać z usług mechanika bo najwyraźniej sam nie masz o tym najmniejszego pojęcia, Jeśli jesteś uparty to chociaż przeczytaj uważnie temat http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=154787 z którego zresztą wziąłeś fotki.
  6. Witam, Proszę o rozkodowanie: PK40248 Dziękuje.
  7. RealOem prawdę Ci powie http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL82&mospid=47545&btnr=51_4252&hg=51&fg=15
  8. arczi84

    wymiana miski olejowej w 530d

    dla tego ktoś kiedyś wymyślił klucz dynamometryczny :lol: ale jak to bywa mądry polak po szkodzie :duh: i koniec końców zakup takiego klucza wyszedł by zdecydowanie taniej niż zbędna wymiana uszkodzonych części :cry2: powodzenia przy wymianie miśki dla ciekawostki powiem, że raczej ciężko znaleźć cześć, która była by tak problematyczna do wymiany w 530d.
  9. no to tak z innej beczki może czy jest przepis nakazujący korzystanie z lamp homologowanych bądź też przepis zakazujący stosowania tych nie homologowanych :?: swoją drogą jak policjant stwierdzi, że zamontowana żarówka nie jest np H7 tylko jakaś tam wyładowcza (rozmontuje samochód) i co jeżeli ktoś na żarówce wyładowczej sam umieści znaki homologacyjne zgodne z homologacją lampy?
  10. Pancerz linki z obu stron musi być zamocowany w takim specjalnym plastikowym uchwycie co by się nie przesuwał, dzięki temu jest prawidłowo napięty, a linka nie jest za długa. Też miałem problem z luźną klamka po zakupie autka. Pozdrawiam.
  11. arczi84

    530da Czujnik poziomu paliwa

    Można też otworzyć zbiornik czyli oba dekle i się trochę pobawić wtedy najlepiej widać co się gdzie i jak dzieje.
  12. arczi84

    530da Czujnik poziomu paliwa

    Zalej do pełna :!: Paliwo jest zasysane z komory po stronie kierowcy i dlatego pompka w 2 komorze pompuje paliwo do tej 1 i jak paliwa jest mało to komora 2 jest pusta.
  13. arczi84

    530da Czujnik poziomu paliwa

    W zbiorniku jest pompka która pompuje paliwo z jednej komory do drugiej, dlatego jak jest ona zepsuta to poniżej 30l samochód nie chce odpalić, bo pompa paliwa pod progiem zasysa tylko z jednej komory. Ciekawe swoją drogą jak Rebel sprawdzał, że tej pompki nie ma jak jest. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL82&mospid=47545&btnr=16_0209&hg=16&fg=15
  14. Ja już od 2 lat jeżdżę na komplecie ATE, płyn też wymieniony, ok 32kkm zrobiłem i nic nie piszczy, a skuteczność jak by spadochron był na pokładzie.
  15. Proponuję dokładnie sprawdzić (najlepiej od razu wymienić / dostępna w aso ok 20-30PLN) styki i wtyczkę od czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej. Sam miałem z nią problem i borykałem się z nim dobry rok czasu. Początkowo pojawiały się wibracje bardzo okazjonalnie. Następnie zaczęły się nasilać aż silnik gasł, ale też tylko okazjonalnie i nikt nie mógł odkryć przyczyny. W końcu problem pojawił się na dobre i pojawił się błąd czujnika ciśnienia na listwie co skłoniło mechanika do zainteresowania się tą wtyczką, już samo potraktowanie jej jakimś środkiem do zaśniedziałych wtyków uzdrowiło autko, ale dla pewności zdecydowałem się na wymianę kompletnej wtyczki razem ze stykami bo koszt nie jest jakiś zabójczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.