Skocz do zawartości

sowa23

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 , 320D, 2006

Osiągnięcia sowa23

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. co do wymiany żarówki w ringach to po co kupować w serwisie i płacić takie grube pieniądze za taką marną żarówkę 12V 10W taka sama jak w latarkach siedzi kupujesz taką w focie za 5 zł i po prostu odcinasz spiek w oprawce żeby wyjąć żarówkę wkładasz nową taką samą za 5 zł wciskasz w oprawkę cały wkład i po robocie :) przerobisz raz tak oprawkę i już zawsze ta wymiana kosztować cię będzie 5 zł :) jak masz chęć można sobie założyć 12V 20 W mocniej świeci :) ja wymieniałem od strony nadkola n a najlepsza jest satysfakcja że wydałeś 5 zł a nie 110 zł :)
  2. przepraszam ale jeszcze chyba nie potrafię szukać na tym forum bo tego nie widziałem. pozdro
  3. Witam . Jak wymieniacie już filtr powietrza oleju , paliwa oraz olej to proponuje wymienić też separator oleju z układu korbowego czyli odpowietrzenie tego układu bo to powinno się robić co trzecią wymiane oleju w silniku a jest to w okolicach filtra powietrza więc jak już to rozbierać to od razu to zrobić koszt nowego separatora to 200 zł w aso ponieważ jak to się popsuje to zaczyna przepuszczać olej do układu dolotowego co skutkuje zalepieniem tego dolotu no i widać to po tym że niezle cieknie po odmie u mnie aż po osłonie silnika ciekł olej może to wyglądać jak by turbina przepuszczała ale najczęście to jest to właśnie mi to robił kolega który pracuje w serwisie BMW i powiedział że to jest podstawowa usterka w silnikach 2,0 D 163KM wada konstrukcyjna samego separatora.
  4. Witam. Jestem nowy na forum . Jestem posiadaczem od niedawna E 91 320D 163KM w automacie . Dokładnie wczoraj zrobiłem w aucie eksplatacje robił to człowiek mój kolega ktory pracuje w serwisie BMW i jest wielkim miłośnikiem tej marki można powiedzieć auta BMW ma w jednym paznokciu . Wracając do tematu pokazał mi najważniejsze usterki w tym silniku z czego jedna już u mnie wystąpiła i można jej zapobiec jeśli dość szybko się to zrobi a mianowicie wymiana separatora oleju tak zwanej odmy jak się nie mylę on mówi że to jest odpowietrzenie układu korbowodowego, ten separator powinno się wymieniać co trzecią wymiane oleju w silniku i taka ciekawostka wogóle ten separator miał wade fabryczną i kiedyś była prowadzona akcja naprawcza w aso w samochodach na gwarancji a wadą jest to że on przepuszcza olej do układu dolotowego a skutek jest taki że jak nie zobaczycie tego w porę to dolot zaczyna się zalepiać aż silnik staje u mnie po zdjęciu osłony pod silnikiem okazało się że separator przepuszcza i dolot już był zasmarkany i cała osłona też strasznie to wyglądało ale wymienił mi od razu ten separator bo wiedział że przy tym przebiegu trzeba zrobić taki separator orginał z serwisu 200 zł nowy model potem już tylko wymienia się wkład za 30 zł taki mały filterek w starych modelach tak jak i u mnie separator był membranowy tak więc sprawdzcię co się u was dzieje bo to nie jest drogie a szkód może narobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.