Skocz do zawartości

miras7141

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d

Osiągnięcia miras7141

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. wreszcie. po tak długim czasie szukania przyczyny udało się. to nie kolektor, nie turbo, nie żaden sterownik czy zawór, to też nie wina wtryskiwaczy ani przepływomierza. kilku mechaników, kupa kasy wydana bo każdy stawiał na co innego. kolektor wymieniony, turbo sprawdzone, zawory sprawdzone i wyczyszczone, wtryskiwacze po regeneracji, przepływka nowa, EGR wyczyszczony, węże nowe, podciśnienie OK. Postanowiłem sam poradzić sobie z tym problemem i zacząłem sprawdzać po kolei i udało się. Żaden ze szpeców nie wpadł na pomysł sprawdzenia czy szczelny jest dolot powietrza a dokładniej obudowa filtra.
  2. czy możesz napisać co było przyczyną? u mnie to samo się dzieje i nie wiem co to może być.
  3. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e3d954938b3e667e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/394ce523b78d7b14.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/db097d00685f0bcf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/001f23024d6c0ace.html
  4. zrobiłem kilka fotek okolic kolektora co o tym sądzicie? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3d954938b3e667e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/001f23024d6c0ace.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db097d00685f0bcf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/394ce523b78d7b14.html
  5. jak padnięty czujnik to wywala błąd 3F01 (0237) manifold pressure sensor, Signal
  6. odnośnie świstów to ta turbina jakoś dziwnie dla mnie gwizda, a ponad to jak wymieniałem filtr powietrza to wykręciłem przepływomierz i ściągnąłem węża z turbiny i zaniepokoił mnie luz w turbinie ale nie góra dół tylko poziomy wzdłuż ( nie był on taki duży ale był)- pytałem mechanika i mówił że to nic strasznego! jak byłem w ASO to też nic nie wykryli. sprawdzę ten kolektor jeszcze.
  7. też myślałem o kolektorze wydechowym że może być pęknięty bo troszkę jakby czuć spaliny. moduł turbiny odpada bo nie ma modułu tylko jest sterowana podciśnieniem i jest taka gruszka. będę musiał wjechać na kanał i odkręcić osłonę od dołu żeby coś zobaczyć czy są ślady okopcenia. a jest jakiś inny sposób żeby sprawdzić czy jest pęknięty kolektor wydechowy? ktoś z Was wymieniał taki kolektor? dużo roboty? co trzeba odkręcić?
  8. czujnik znalazłem nawet nie trzeba odkręcać osłony żeby się do niego dostać i przeczyściłem. po przeczyszczeniu i założeniu jeszcze gorzej - widać dmuchanie silnym strumieniem powietrza jej zaszkodziło i czujnik zdechł- wywaliło błąd! w ASO czujnik 300pln na zamówienie za kilka dni. udało się dostać używkę o dziwo działającą za 50 pln- po założeniu to samo! jedzie jak jechało przed czyszczeniem i wymianą!- lipa! Może turbina zaczyna padać? mam pytanie jak sprawdzić INPą stan turbiny? da się?
  9. a tak na marginesie to gdzie znajduje się ten czujnik? jak go sprawdzić czy z nim jest wszystko OK?
  10. witam! otóż w mojej E60 530d automat z 2004r z przebiegiem 182 tkm coś dziwnego zauważyłem czyli jak w temacie dziwna praca turbiny tzn. przykładowo jadąc na 3 biegu (na tym biegu najbardziej jest odczuwalne)po wciśnięciu gazu auto się elegancko zbiera do pewnego czasu czyli jest zryw i dalej dziura jak by się wyłączało turbo, po przekroczeniu 3000 obrotów znów jest zryw i znowu dziura. sprawdzałem inpą i brak jakichkolwiek błędów. tak się dziej nie zależnie od temperatury silnika choć może na zimnym silniku turbina wcześniej się załącza. moja turbina sterowana jest podciśnieniem- sprawdzałem wszystkie wężyki szczelne, filterki na elektrozaworach (dwóch) przeczyściłem tak samo EGR. miał ktoś taki przypadek? co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.