Skocz do zawartości

suderland

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O suderland

  • Urodziny 24.05.1971

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d ful

Osiągnięcia suderland

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdzałeś złącze elastyczne wydechu ? Bo takie wibracje i buczenie mogą być też od tego.
  2. Auto po wizycie u mechanika , usterka usunięta. W moim przypadku nie działała dodatkowa pompka płynu z elektrozaworem która jest umieszczona obok filtra paliwa nad elektrycznym podgrzewaczem płynu. Dodatkowo zostało odłączone , ominięte vebasto z którego nie korzystałem z powodu braku pilota a które spowalniało obieg płynu.
  3. Ok. Dzięki za podpowiedz. Sprawdzę ten czujnik .
  4. Masz klimatronik czy zwykłą klimę ? Choć podejrzewam to drugie . Sprawdzałeś czujnik temp. silnika? Po czym wnioskujesz że mam zwykłą klimę ? [ mam klimatronic] Jakie ma to znaczenie w moim przypadku ? Czujnika nie sprawdzałem . Czy uszkodzony czujnik temp. silnika może mieć wpływ na ogrzewanie w samochodzie ?
  5. Po co odpowietrzałeś ? profilaktycznie ? czy miałeś lekko zapowietrzone ? Miałeś kiedyś niski poziom płynu ? Jak się zapowietrzy układ ogrzewania to ciężko odpowietrzyć. Poszukaj w necie prawidłowej metody odpowietrzania do BMW. Jest możliwość że system masz przez kogoś pokopany' date=' Czy kiedyś było dobrze i nagle przestało grzać ?[/quote'] Odpowietrzałem profilaktycznie ale robił to mechanik z ogromnym doświadczeniem zawodowym , mam do niego zaufanie bo nigdy nie spieprzył mi roboty :cool2: Niestety nie przywróciło to ogrzewania powyżej 2 tys.obr. Kiedyś zdarzyło się że dolałem 0,5 litra płynu. Samochód mam już osiem lat i problem pojawił się na początku tego roku, wcześniej było ok. W czwartek oddaję auto do mechanika ,myślę że to jednak tylko termostat.
  6. Ok. Dzięki za odpowiedz. Sprawdziłem jeszcze temperaturę silnika w teście nr 7 . Przy 90 stopniach temperatury jak przekroczę obroty silnika powyżej 2 tys. to temperatura momentalnie w ciągu kilkunastu sekund spada do 85,84 stopni i przestaje grzać. Jak odpuszczę gaz to powoli wraca do 90 stopni. Układ wcześniej został odpowietrzony ale to nic nie pomogło więc raczej pozostaje termostat do wymiany.
  7. Witam. Mam ten sam problem co autor tematu, brak ogrzewania powyżej 100 km/h .Problem związany jest raczej z obrotami silnika powyżej 2200 obr/min.niż z prędkością ponieważ na postoju grzeje a gdy przytrzymam obroty powyżej danej wartości przestaje grzać. Dodam że silnik prawidłowo się nagrzewa i trzyma temperaturę. Prośba do autora wątku aby napisał co u niego było przyczyną tego problemu. Każde porady mile widziane. :)
  8. Jak wtryski lały to mogą być tłoki wypalone i silnik zajechany . Dlatego dobra cena była na to auto bo się nie opłacało remontować.
  9. To będzie któraś z rolek z przodu silnika albo od klimatyzacji . Raczej .
  10. suderland

    jaki olej lejecie ?

    Aktualnie Valvoline SynPower 5w30 . Niby wszystko ok ale turbina na zimnym silniku bardziej świszczy niż na poprzednim Castrol EDGE Sport 0w40 . :?:
  11. Ja mam zamontowany taki przekaznik . Instaluje się go wewnątrz obudowy pokrętła świateł .Wszystko działa tak jak w poliftach . Koszt razem z montażem 150 zł.
  12. Pierwsza wartość oznacza szerokość felgi a druga średnicę np 8x17 . ET nie mniejsze jak 35 żeby felga za bardzo nie wystawała . Zastanów się nad tym chromem bo jak dla mnie chromowane felgi nie pasują do BMW .
  13. Dla mnie brakuje grzanych siedzeń i sport size a przy trzylitrowym silniku brak DSC to porażka . Ale dla ogólnego wizerunku autka to trzeba przyznać że furka zadbana a i prezentuje się zacnie :cool2:
  14. Furka pierwsza klasa :cool2: Się chwali że dużo rzeczy potrafisz zdziałać sam przy autku z naprawdę dobrym efektem :cool2: Co to za sprej z strukturą do plastików ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.