Skocz do zawartości

Olo_

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Olo_

  • Urodziny 06.08.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Seria 1 E87 118d 2007r.
    Seria 5 E39 Touring 540iA 1998r.
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zawód
    Wszystko-rób.

Osiągnięcia Olo_

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Olo_

    Zakup BMW 540i

    Fakt pompę urwać ciężko, prędzej luz łańcuszka, to częste, ale to każdy trzeźwy użytkownik mając możliwość pompę wymontuje, nowy łańcuszek lub kółko, napięcie pompą jak też przy okazji czyszczenie i szlify, ew podniesienia delikatnie ciśnienia oleju poprzez zawór przelewu. A ja dorzucę do tematu, bo sprawdziłem na swoim przykładzie, że jeśli czasem ma się trudny do ustalenia problem z elektroniką, albo działaniem samego silnika czy któregoś z jego układów (np vanosów - fura nie kopie z dołu) to potrafi się zdarzyć walnięty komputer - zimny lut lub martwe pamięci. Warto wziąć pod uwagę przy zakupach i diagnostyce. Mi to zajęło 8 miesięcy bo nic na to nie wskazywało ...... Koszmar.
  2. dodam tylko, że w tym popularnym problemie niedługo pojawi się opcja na tuleje z kompozytu poliuretanowego, produkcji Strong-flex, w przeciągu miesiąca będzie dokończony touring, kończą się pracę nad tymi feralnymi tulejami tylnej belki. Sedan już jest, jakby potrzeba więcej info zapraszam, jeśli modowie wyrażą zgodę z czasem mogę powrzucać zdjęcia samego produktu jak też relacji z montażu. To rozwiązanie powinno zamknąć temat na amen (a bynajmniej w takim zamyśle jest to tworzone). Aby nie być gołosłownym teraz już wchodzi gwarancja dożywotnia. Pozdrawiam, Olo
  3. Więć co konkretnie hałasuje że wymiana uszczelnienia powoduje uciszenie vanosów? Konkretnie jest tam taki tlok ktory porusza sie w przod i tyl jak przepuszcza uszczelnienie to wtedy jest klekot i oczywiscie vanos nie dziala poprawnie. Witam. Temat pilny dla wielu i przerabiany nie tylko u nas. Z tej racji bo czas nagli, proszę Pana o odpowiedź na wysłane PW. Z góry dziękuje, bo mam do Pana blisko, chyba :)
  4. www.ladnafelga.pl Kolega Grzesiek, robią tego dużo i customowo, robiłem 3 komplety felg i wszystko tak jak chciałem, zadzwoń sobie do niego, mają bazę naprzeciwko TGG, Mc-Donalda na ulicy Legnickiej, łatwo znaleźć. Jego numer: 697-589-983
  5. Nic trudnego, potrzebne Ci są te 2 podkładki pod sprężyny, amory mogą zostać, kwestia ile pożyją, pompę nivo wyrzucasz, wypinasz wsio w pi**u i po problemie. Przerobione w 3 sztukach E39 kombi. Do dużego miasta nivo nie ma sensu, pchanie się w koszty. A jeśli czasem coś wozisz więcej z tyłu to już zupełnie niema się cipać po szczypie. Nic trudnego. Zmotaj tylko podkładki i po problemie.
  6. Witam. Pora na zmianę, więc krok dalej :) Poproszę bardzo ku pewności: WBADR61070GL90060
  7. Ja polecam Textar lub po prostu Ate. Może i trzeba więcej zostawić, ale to są jednak hamulce. Textar szedł na pierwszy montaż głównie przed liftem, później Ate i tak do dziś w nowych Bmw. Ten pierwszy na klockach znika szybciej, jednak jest nieco tańszy. Ate jest właściwie po prostu pewne, choć stosuje te firmy zamiennie i nie widzę problemu. Zero wichrów, a zdarza się pozagniatać mocniej, a i na autostradach wiemy wszyscy jak wygląda czasem a lewym pasie.... Ale co jak co żadnych Remsów, Hartów, Boschów, czy innej paździerzy. To są hamulce ! Nie ma oszczędzania.
  8. Ja polecam Textar lub po prostu Ate. Może i trzeba więcej zostawić, ale to są jednak hamulce. Textar szedł na pierwszy montaż głównie przed liftem, później Ate i tak do dziś w nowych Bmw. Ten pierwszy na klockach znika szybciej, jednak jest nieco tańszy. Ate jest właściwie po prostu pewne, choć stosuje te firmy zamiennie i nie widzę problemu. Zero wichrów, a zdarza się pozagniatać mocniej, a i na autostradach wiemy wszyscy jak wygląda czasem a lewym pasie.... Ale co jak co żadnych Remsów, Hartów, Boschów, czy innej paździerzy. To są hamulce ! Nie ma oszczędzania.
  9. Olo_

    SWAP 2.0---->2.5/2.8- problem?

    Żaden problem. Dokonałem takiego swapa na swoim aucie i wsio działa bez zarzutu. Do tego stopnia, że koło zamachowe, sprzęgło, skrzynia, most, dyfer, wszystko zostało z 2.0 i tak jeździłem rok. Następnie zmieniłem dyfer na 2,97 bo most z 2.0 manuala kombi czyli 3,56 to i owszem petarda na każdym biegu, jednak przy 170 masz ponad 5000 rpm więc w szerszej skali użytkowania połączenie dobre tylko do upalania. Swapować śmiało, szczególnie jeśli obok stoi dawca, to już zupełna rozkosz. Wszytko pasuje naprzemiennie, nie ma żadnych wydumanych problemów, oczywiście jak się chce wszystko można spiętrzać, aczkolwiek wystarczy zabrać się do pracy i nie taki diabeł straszny. Motor z osprzętem, ews, komp, najlepiej kolektory wydechowe razem z katami i reszta już się połączy, tutaj wedle uznania. U mnie zmęczone sprzęgło z ledwo żywym dwumase, skrzynia z wyrobionym synchro 2biegu śmiga już 60tyś, i dopiero na spokojnie przymierzam się do wymiany na zestaw Valeo 4p. Owszem 2.8 w stosunku do 2.0 posiada odczuwalną różnicę mocy i momentu, wobec czego słabości w/w elementów będą odczuwalne szybciej, jednak nie jest to z gruntu skreślenie bezawaryjnej przyszłości po swapie. A czy lepiej 2.5 czy 2.8 to już niech sobie każdy dam odpowie, w obrębie układu z pojedynczym Vanosem pracy i tak jest tyle samo, więc..... Powodzenia :cool2:
  10. Witam. Poproszę i sprawdzenie VIN'u do kolejnego auta zakupionego prze kumpla E34 530i : WBAHE11040GE17878 Dzięki
  11. Kolejne BMW w rodzinie ! E39 3.0i touring aut. VIN: WBADS61010GV40037 Dziękuje !
  12. E34 robotajet kupione. VIN: WBAHJ51050GB79199 Rzekomo ma szperę.... Dzięki !
  13. Ponownie prośba, jakoś się w okolicy wszyscy się po refleksji zaopatrują w BMW, posprzedawali diesel'e i tylko się jeździ oglądać kolejne. Taki touring E39 do sprawdzenia, z góry dziękuje w imieniu napalonego koleżki :cool2: WBADH31050BY02605
  14. Prosit... :D Dziękuje, śmieszna konfiguracja ale wystarczy, no i bez Vanos'u :)
  15. Witam ponownie. Poproszę o rozkodowanie autka do zakupu do pracy, E34 touring: WBAHJ51050GB80353 Dziękuję !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.