Skocz do zawartości

PAWEL26

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 D 2000
  • Lokalizacja
    RADOM

Osiągnięcia PAWEL26

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. juz wszystko wiadomo mechanik podlaczyl bezposrednio pod wtryski dziwne urzadzenie skladajace sie z takich rurek i wezykow i wyszlo ze na makasa jest rozwalony 3 wtrysk a 6 juz sie tez rozwala
  2. nie wylacza sie jak dam w gaz, jutro jade do serwisu diesla moze tam cos poradza
  3. Zapalal gasil gazowal i tyle w poniedziałek jadę do serwisu diesla więc może tam coś bardziej sprawdza
  4. Nie wiem konkretnie bo nie mam wydruku ale gość mówił że jest dobrze
  5. dzieki za odp ale na kompie kolega sprawdzal i wszystko jest w porzadku, na jakiej progowej??
  6. Spotkal sie ktosc z takimi objawami?? Pomóżcie prosze
  7. Witam Moj problem jest nastepujacy posiadam BMW 525 d od roku , od jakiegos tygodnia mam problemy z odpaleniem auta, a mianowice rozrusznik kreci jak glupi ale trzeba chwile przytrzymac na rozruszniku zeby bunia odppalila, nie ma roznicy czy na zimnym czy na cieplym. Bylem tez dzis na kompie i nie pokazalo zadnego bledu, wiec prosze o pomoc a jesli jest juz taki temat to przepraszam ale nie moglem znalezc takiego przypadku w watkach, i prosze o wskazanie tematu lub jakies podowiedzi od czego zaczac sprawdzenie co moze byc przyczyna??
  8. jak by to byla wina pompy to by nie palila juz po nocy a ja po mroznej nocy odpalam auto jade do pracy i jest wszystko ok a jak wracam to po przejechaniu kilku km dopiero sie to dzieje, jak mi poma nie trzymala rok temy to po dluzszym postoju sie tak dzialo ze zapowietrzal sie uklad i nie dalo sie odrazu odpalic
  9. dzieki za podpowiedz ale pompe regenerowalem na wiosne i wiem ze jest na 100% sprawna
  10. witam jestem sposiadaczem bmw e46 320D Z 1999 r moj problem polega na tym iz poczas jazdy przy temperatuze ponizej - 10 samochod zaczyna szarpac jak by wpadl jakich paproch z paliwa do ukaldu po czym dymi na bialo i gasnie, na przewodzie paliwowym przy filtrze paliwa pojawia sie pecherz powietrza i samochod nie chce juz odpalic nawet przy dlugim kereceniu, jednak po wstawieniu auta do cieplego pomieszczenia na jakies 3 godzinki jest wszystko ok odpala za pierwszym razem,ale po przejechaniu kilkunastu kilemetrow problem sie powtarza, prosze o jakies dobre rady
  11. PAWEL26

    318d-parktronic nie działa

    TO NAPEWNO KTORYS Z CZUJNIKOW PADL , TEZ TAK MIALEM W SWOJEJ E46 PADLY DWA NARAZ PO WYMIANIE JEST OK
  12. tez ma ten sam problem z podgrzewaniem fotela , moj elektryk powiedzial ze mata jest uszkodzona, czy ktos wie czy da sie wymienic sama mate czy trzeba caly fotel wymienic??
  13. a ktos wie jak to kolo pasowe sprawdzic?? i w ktorym miescu ono jest?? jakie moga byc koszty naprawy tego kola??
  14. to jest niezalezne od tego czy sprzeglo jest wcisniete czy nie
  15. witam wszystkich moj problem polega na tym iz po odpaleniu samochodu na wolnych obrotach trzesie sie caly wydech drgania odczuwane sa tez na drazku zmiany biegow, jak zwieksze obroty tak powyzej tysiaca wszystko sie uspokaja choc nie tak do konca bo drazek zmiany biegow dalej wibruje ale bardzo delikatnie , czy moze wie kotos co to moze byc?? czy to moga byc oznaki rozpadajacego sie dwumasa?? z gory dziekuje za jakies podpowiedzi w tym temacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.