Skocz do zawartości

K8v8M

Zarejestrowani
  • Postów

    4 378
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 123dA - SPRZEDAM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia K8v8M

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

0

Reputacja

  1. Ja sie z małym zgadzam w 102 procentach. Gdyby nie rwd w życiu bym żadnego BMW nie kupił. A odnośnie uwagi kolegi o x5 - tak. To auto dla samobójców. Szczególnie przy szybkiej jeździe na autostradzie daje sie we znaki to wszystko o czym pisałem. To samo dotyczy x6. Jazda tym z prędkościami rzędu 200 km/h to jest wyzwanie i wymaga dużego skupienia.
  2. Nie wiem czy nigdy nie miałeś dobrych opon na deszcz, czy masz jakieś inne powody dla swojego zdania. Fakty jednak są takie, że xdrive bezpieczeństwo POGARSZA. Bezpieczeństwo Jest to kit wciskamy ludziom, bo takie można mieć subiektywne odczucia. I nie mówimy tu o Ferrari, które z założenia jest przeznaczone dla osób które wiedza do czego to auto służy, ale o nowoczesnym bmw z włączonymi systemami. Nie ma czegoś takiego jak "wyciąganie" wciśnięcie gazu w zakręcie zawsze ma negatywny wpływ na przyczepność czy to w aucie 4x4 czy 2x4, bo na kola zaczynają działać dodatkowe siły które dążą do zerwania przyczepności. Zarówno w jednym jak i w drugim wypadku puszczenie gazu da zawsze najlepszy efekt . Przypominam mówimy o bmw z włączonymi systemami, bo mówimy o bezpieczeństwie. Jednak w przypadku xdrive granica przy której auto wypada z zakrętu (traci przyczepność ) jest zawsze poniżej tego co w rwd. Bo auto z xdrive jest cięższe, gorzej wyważone, ma wyżej położony środek ciężkości. Do tego ewentualnie dochodzą problemy z elektronika o których pisali koledzy wcześniej. A to, że subiektywnie xdrive daj poczucie większego bezpieczeństwa bo rzadziej mieli kołami to niezaprzeczalny fakt. Można temu złudzeniu ulegać i dopiero w rowie zastanawiać się dlaczego się tam znajdujemy bo, przecież mamy xdrive, a można to traktować jako zagrożenie.
  3. Pewnie 100 procent. Tylko taki wyscig nazywają wyprzedzeniem w trasie. Zwykle nie jest to 100-200 lecz 80-120.
  4. Jak już pisałem nie jeździłem cały czas w Eco pro. I wcale nie zmulenie dynamiki silnika mnie najbardziej denerwowało lecz zachowanie auta w zakrętach. I gdyby się faktycznie wygodniej jeździło to było by poł biedy. Ale jeździło się znacznie mniej wygodnie. Nie jestem wrogiem nowinek technicznych. Do obecnie zamawianego auta planuje wziąć aktywny tempomat i systemy wspomagania kierowcy. Rzeczy które dla większości ciągle są fanaberią i które trudno przetestować, bo mało aut testowych jest w nie wyposażone w przeciwieństwie do xdrive.
  5. Pisze tez że jeździłem TAKŻE w Eco-pro. Ale widocznie nie doczytaleś.
  6. to Eco Pro Ci zamulało, a nie xDrive nie pogrążaj się Kolego :nienie: Tak kierownice mi zamulało i :duh: F20 tez jeździłem z Eco pro i jakoś mi kierownicy nie zamulało. Czary
  7. Owszem z dieslami masz racje, choć w e90 były one po prostu bardziej dynamiczne od benzyn, czasem tańsze. W f30 już tak nie jest, a ludzie dalej kupują diesle z powodów marketingowych. Natomiast podgrzewane fotele jednak przez kilka miesięcy się przydają na co dzień.
  8. @pieron82 Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, auta używałem właśnie do normalnej jazdy, sporo z włączonym Eko-pro, bo chciałem tez sprawdzić spalanie (wyszło jakieś 30-40 procent wyższe niż w e90 z takim samym silnikiem). Gdybym probowal latania bokiem to pewnie zorientował bym się od razu, że mam to dziadostwo.
  9. To jest uczciwe postawienie sprawy. I wszystko jest ok jeśli ludzie kupują auto z pełną świadomością nie tylko zalet, ale i wad. Gorzej gdy wciska im się kit marketingowy, a potem jest to powielane na forach.
  10. No właśnie problem w tym, że xdrive nie daje lepszej przyczepności. Daje wyłącznie lepszą trakcję, czyli możliwość lepszego przyspieszenia w trudnych warunkach czy wyjechania z zaspy. Tylko tyle. Natomiast w nowoczesnych modelach bmw w standardowych ustawieniach kaganiec elektroniczny jest tak silny, że bez jego wyłączenia bardzo trudno sprowokować auto do tego by straciło kontrole. A gdy to już się zdarzy powrót jest bardzo intuicyjny dla większości. Puszczasz nogę z gazu i kierujesz kola w kierunku w jakim chcesz jechać. Prawie każdy robi to bez ćwiczenia instynktownie. Swego czasu w f10 za to bez problemu byłem w stanie na śniegu zamiatac tyłem jak przy rwd po wciśnięciu gazu (wyjściowo więcej mocy idzie na tyl ). A powrót do toru jazdy był jednak trudniejszy, bo xdrive ma gorszy rozkład masy, wyżej położony środek ciężkości (brak zawieszenia M) i ogólnie wyższa masę. Ogólnie jazda f20 z m-pakietem i 18stkami urzekła mnie niesamowitą łatwością prowadzenia. Ten samochód po prostu wykonywał natychmiast każde polecenie z zegarmistrzowską precyzją (poza reakcją na gaz, ale to już wina prawie najsłabszego silnika w gamie).
  11. Znow ktos kogos tu obrazil imputujac wlasne wycieczki slowne ... Jestem przyjaznie do was nastawiony lecz to co robicie jest naganne i zasluguje na potepienie. Kiedy wchodze do tego dzialu i sprawdze auta z linkow proponowanych przez nowych uzytkownikow to prawie zawsze mam inne zdanie do tego jakie wy reprezentujecie. Czyzbym sie zawsze mylil? Druga opcja jest taka, że sam jesteś handlarzem oszustem. Jak już wspomniałem wole zakładać to pierwsze.
  12. Mi sprzedawca powiedział wprost. Wszystkie dema powyżej serii 1 maja xdrive. Ludzie łyknęli 4x4 i większość chętnie to kupuje.
  13. Co to jest?! Ludzi z radomia sa chorzy i ich auta sa gorsze od aut z lublina?! Randall posprzataj topik tam gdzie sa rasistowskie docinki. A gdzie ten walek?! Auto ma przerobione pole numerowe i uzytkownik naszego forum to stwierdzil bo jest rzeczoznawca?! Caly ten watek jest przepleciony takimi sformulowaniami. Myslicie ze importer "mirek" czy "kazik" to idiota ktory bierze na swoje barki ryzyko kursowe,handlowe i kontrole stanu technicznego w ASO??? PS.Ten watek musi sie zmienic by uzytkownicy nie byli narazeni na tego typu zachowania. Zgadza się, powinieneś dostać Bana za wkrecanie ludzi w pseudo okazje lub trolowanie. Nie wiem co gorsze. W swojej naiwności zakładam, że robisz to z głupoty, a nie z premedytacją.
  14. Trzeba było kupić nie robić żadnych opłat tylko jechać do Niemiec z tą perełka. Dostal byś co najmniej sto procent więcej i miałbyś na swoje wymazone bmw. Bo tam najtańsze takie okazyjnie można kupić za dwa razy drożej niż to 28k Najtańsze spełniające kryteria na stronie wiarygodnej (czyli bmw.de) kosztuje 12 260 euro. Z przebiegiem ponad 100k To daj prawie sto procent przebitki. Dlaczego nie zrobiłeś takiego interesu?
  15. Wiem, bo przyjechałem z xdrive dużo więcej km niż napisałem postów. Zacząłem jeździć xdrive jakieś 5 lat temu. Nie odmawiam temu napędowi skuteczności w terenie, czy w krytycznych warunkach zimowych. Jeździłem xdrive wiele km w takich warunkach. Do nich ten napęd został stworzony. Przez durne marketingowe sztuczki jednak jest teraz używany powszechnie na zwykłych drogach, gdzie w istotnym stopniu subiektywnie pogarsza prowadzenie auta i przyjemność jazdy bmw. Szkoda, że nie masz nic do powiedzenia w temacie. Zachęcam jednak do spróbowania jak jeździ prawdziwe bmw, lub choćby namiastka w wydaniu wspomnianego f30 328i z m-pakietem i kołami 18 cali.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.