Skocz do zawartości

Viktorius

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    14' F30 M-pak

Osiągnięcia Viktorius

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Zakupiłem zestaw navigacji NBT Evo od firmy Germaniks. Pracownik lub właściciel- Mick zwodził mnie prawie miesiąc po otrzymaniu przelewu aż w końcu wysłał zestaw. Zestaw dotarł w zeszłym tygodniu i dzisiaj go próbowałem zainstalować. Podłączyłem wszystko według instrukcji. Słyszę że jednostka centralna pracuje, a nawet po podłączeniu głównej kości świeci się przez chwilę dioda na czerwono. Problem polega na tym że w momencie próby nic się nie dzieje. Wyświetlacz nie reaguje, radio nie gra. Kompletnie nic. Czytałem że jest parę osób które podjęły się wymiany nawigacji CCC lub CIC na NBT i są zadowoleni. Czy ktoś kto to instalował miał podobny problem ? Mam pewne obawy iż emulator nie działa, a może nawet jednostka centralna jest uszkodzona. Widać że jest wyciągnięta z używanego samochodu. Bardzo proszę o pomoc.
  2. Cześć. Ostatnio coraz częściej zaglądam pod maskę F30 ze wględu na problem braku oleju, który opisałem na forum. Zainteresowałem się datą jaką znalazłem na prawym i lewym reflektorze. Auto jest z 2014r. i prawy reflektor ma datę 14.08.2014. Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Lewy reflektor ma datę 20.04.2015r. Zamieszczam zdjęcia. Auto było kupowane w BMW Bawaria Katowice jako roczny samochód. Było u nich autem demo, czyli nie mam pewności czy podchodziło pod premium selection. http://wrzucaj.net/images/2016/07/27/7QAyF.th.jpg http://wrzucaj.net/images/2016/07/27/7QCoe.th.jpg Rozumiem że reflektor mógł być rozszczelniony bądź uszkodzony przez kamień, ale jeżeli okazałoby się że samochód był uszkodzony w wypadku to co mogę zrobić ? Ewentualnie jak mogę sprawdzić czy samochód ma jakąś historie ?
  3. No ale to trochę denerwujące jak po około 40km wyskakuje ta dolewka i na wyświetlaczu przy zegarach non stop piszę na żółto: mały poziom oleju. Uzupełnij ! (czy jakoś tak). Wysłałem info do BMW Bawaria Katowice, i może oni mi powiedzą po VIN co tam jest wlane. Dzięki za odpowiedzi. Trochę się uspokoiłem. Nie ukrywam że jazda była trochę stresująca i patrzyłem non stop na wskaźnik temparatury oleju.
  4. Przebieg auta to 26kkm z małym hakiem. Około 3,5kkm do przeglądu lub 08-2016. Z tego co czytam to byłaby jego pierwsza wizyta w serwisie ? Zgadza się ? Czy ktoś wie w takim razie jak sprawdzić co leją po montażu do silnika :D ?
  5. Kto powiedział że nie sprawdzałem ? Zawsze to robiłem na zimnym oleju przy okazji sprzątania samochodu. I tak jak wspominałem na zimnym silniku olej jest w normie. Ponawiam pytanie o mieszkanie olejów.
  6. Szczerze mówiąc to nigdy jeszcze nie pojechałem do serwisu. Auto kupiłem roczne z premium selection i mam je dopiero jakieś 10 miesięcy. W bagażniku nie było nic na dolewkę :D Co do poziomu oleju to w jest w połowie gdy silnik jest zimny, ale sprawdziłem na ciepłym silniku po odczekaniu około 10minut i olej nie pokazywał się na bagnecie. Nie bardzo znam się na olejach dlatego zapytam. Co może się stać jeżeli jest wlany LL01 a doleję LL04 ? Lub jeżeli był wlany LL04 0W40 i wlałem również LL04 ale 5W40 ? Co z gwarancją jak coś się stanie ? Może trochę panikuje, ale naprawdę nie chce żeby coś się stało. Dziękuje za odpowiedzi.
  7. Cześć Pisze z trasy bo wystąpił u mnie nagły problem. Otóż auto domaga się dolewki oleju i nie wiem jaki olej kupić. Zrobiłem test poziomu oleju i komputer wskazuje poniżej minimum. Na zimnym silniku bagnet wskazuje poziom mniej więcej w połowie między min i max. Nie mam dostępu teraz do książeczki dołączonej do samochodu, chociaż i tak wątpie czy tam cokolwiek pisze. Najlepiej byłoby sprawdzić na kluczyku lub po Vin co tam dolali przy wymianie oleju, ale jest niedziela... Swoją drogą to dziwne że BMW nie ma infolinii 24/7. Muszę wracać samochodem kilkaset kilometrów i trochę mi się nie widzi podróżować bez oleju. Jeżeli to pomoże to auto jest z salonu Bawaria motors Katowice. To 316i ale pewnie leją to samo co do innych benzynowych, prawda ? Proszę o pomoc.
  8. Haha i nie zapomnij portfela, co :) ? Jakby co to zadzwonie i sie umówimy. Zabieram się za to za 2 tygodnie bo jak narazie robią mi bok w aucie. Dzięki za informacje Pozdrawiam
  9. BMW_NAVI_GARAGE kupiłem ten sprzęt 2 miesiące temu ale nie mam czasu się za to zabrać. Czytałem że trzeba odblokować zmieniarke w komputerze. Nie wiesz kto takie coś robi w okolicach Krakowa ?
  10. U mnie ścinał z zewnątrz ale na tylnych oponach. Zanim zauważyłem to na jednej oponie już widać było szew. W M-carsie sprawdzili i było lekkie odchylenie. Zrobili zbieżność i teraz jest okey
  11. Viktorius

    X5 2014

    Nie wydaje mi się żeby tu chodziło o to że BMW nie może sobie pozwolić na tak mały silnik w X5. BMW musi mieć konkurencyjną palete motorów. Jeżeli Merc zaczął wsadzać 4-cylindrowce do dużego SUVa to jest 99% szans że BMW też to zrobi. I prawdopoddobnie zrobi to także Audi. Z drugiej strony wątpie czy ktoś kogo kręci BMW wogóle zastanowi się nad wyborem takiego malutkiego motorku :) Mam tylko nadzieje że nowa X5 będzie jeszcze ładniejsza od obecnej. Leasing mi się skończył to może za te dwa lata nową Bunie się skombinuje :)
  12. Viktorius

    Dlaczego X5 a nie X6 ?

    Ja mam 190 i właściwie nie było tak źle z tyłu w X6 :) W takim razie mój błąd. Zawsze myślałem że w każdej wersji pośrodku jest plastik
  13. Rozumiem i całkowicie się zgadzam że R6 diesle nie będą dużą konkurencją dla ponad 4 litrowych V8 (pod względem osiągów), ale raczej głupim jest stwierdzeniem że bardziej hałasują niż przyspieszają. Co do tych niewykrywalnych rozwiązan to jeżeli mógłbyś to chętnie bym się czegoś dowiedział...
  14. Niby jakie kolego ? Jeszcze rozumiem wirusować komputer kiedy się ma jakiegoś sedana ale nie wiem czy ktokolwiek byłby na tyle nierozsądny żeby wirusować 4.0d. W moim 3.0d spokojnie wystarcza mocy to co dopiero w 4.0d. Jedynym sensem byłaby chęć urwania paru sekund na torze ale bądźmy szczerzy- kto jeździ takim samochodem na tor ? Jak stać cię na X6,X5 i Twoim marzeniem jest przejeżdzka po Nordschleife to kupujesz stare BMW z dużym silnikiem i zasuwasz
  15. U mnie w 3.0d, ale starszy wariant- 235km spalanie na poziomie 9,5-10,5l. I to jest taka dynamiczna jazda z wyprzedzaniem. 50/50 trasa, miesto Jeśli zresetuje to na trasie nawet do 8 zejde. Jeżeli masz pieniądze to weź 4.0d. Spalanie mimo większej mocy jest na tym samym poziomie co 3.0d, choć to oczywiście zależy od jazdy. A zawsze te 60Km więcej :) U mnie auto będzie miało za 2 miesiące 3 latka i ponad 70k kilometrów, a jedyne co w nim robiłem to płyny i ostatnio na 70tys x4 klocki i tarcze przód. Także jak narazie auto się trzyma :) Co do przespieszenia to power jest i to nie tylko 0-100. Na wyprzedzanie spokojnie wystarczy :) Powinieneś umówić się na jazde próbną
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.