Skocz do zawartości

polityk

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O polityk

  • Urodziny 25.05.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530 dA 2003r.
  • Lokalizacja
    Ząbki
  • Zawód
    IT Security

Osiągnięcia polityk

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Po wycięciu katów można dać większy downpipe - ja robiłem 3" i czuć różnicę. Ktoś tutaj miał ponad 270 przy całym przelocie 3" i większym turbo z chipem.
  2. To 7.11 pojawię się na sadybie. Widzę że towarzystwo zgrane ale chyba nie odmówicie zaparkować koło Waszych excklusiv Autos jednemu skromnemu e39? :D
  3. Panowie, Jeden z tweeterów w tylnych drzwiach zaczął charczeć. chcę wymienić wszystkie. Czy ktoś z doświadczenia może podpowiedzieć na co wymienić, żeby było plug&play? Dziękuję. e39 touring z dużą navi po lifcie
  4. Panie i Panowie, Kiedy następny planowany spot Warszawski, chętnie bym zawitał :)
  5. Witam, Odświeżę po miesiącu. U kolegi jeszcze był problem z maglownicą. Powstawał problem drgań przy jeździe i przy hamowaniu. Po regeneracji magla jak ręką odjął. Oczywiście inne elementy sprawdzone i były ok (tuleje, łączniki stab., wahacze, końcówki drążków etc).
  6. U mnie takie były początki zalewanego płynem hamulcowym serwa. najlepiej zrobić inspekcję suchym patyczkiem przez otwór w serwie czy jest suche w środku. Ja wymieniłem pompę i serwo, bo co ciekawe pompa rozszczelniła się na wejściu do serwa. Objawy jak tutaj opisywane, twardy pedał, nie dało się hamować. A najgorzej było w zimie jak trochę wody/płynu/oleju przymarzały w środku. Po wymianie objaw ustąpił jak ręką odjął. Całość operacji 140 pln.
  7. polityk

    [E39] Czujniki Parkowania

    Hak fabryczny? Może sam sterownik haka (w okolicach koła zapasowego) może być padnięty. Dodatkowo w hakach niefabrycznych dochodzi to, że często sterownika do PDC nie ma, i wtedy wali sygnałami odległości przy cofaniu z przyczepą.
  8. polityk

    Wydech dwustronny e39 3.0D

    Moim zdaniem nie ma to sensu. Równie dobrze mógłbyś przykleić końcówkę pod zderzakiem. Jedyne co można zrobić, jak koledzy pisali, to wydech od początku lub jakiś y-pipe od pierwszego tłumika i poprowadzenie dwóch wydechów na tył. Oczywiście to generuje $$ i jeśli nie planujesz modyfikacji silnika, to zabieg taki, imo nie ma sensu. Mimo wszystko powodzenia, jeśli zdecydujesz się to zrobić :)
  9. polityk

    problem z nawiewem

    Jak kolega wyżej - to zazwyczaj najczęstszy problem nawiewu. U mnie było tak, że dmuchawa zaskakiwała losowo - po prostu kończący się rezystor dmuchawy. Po wymianie działa rewelacyjnie - bez żadnych problemów.
  10. Najszybciej jest zdiagnozować problem z PDC za pomocą komputera. U mnie też przez 2 dni PDC nie działało. Okazało się, że ktoś tak zawinął wiązkę do jednego z czujników wokół mocowania zderzaka, że po prostu jedna żyła się urwała przy obudowie czujnika. Teraz wszystko działa i powróciła radość z jazdy :)
  11. I filtr paliwa - bo nie wiadomo jak dawno temu był zmieniany - bosch kosztuje 76 pln, wydatek żaden a mamy pewność, że filtr jest nowy.
  12. Jak kolega wyżej. Za 20 czy 20 kilka tysięcy na pewno nie kupisz 525d lub 530d w dobrej kondycji po lifcie, nie mówiąc już o bardzo dobrym czy świetnym stanie. Moja propozycja to przeznaczyć na ten cel ok. 30 tyś pln jako minimum. Wtedy ma sens szukanie 5tki w dieslu po lifcie.
  13. Przy jeździe po Warszawie. Jak jest luźno jadę do 2.5 tyś obr. Nie kręcę do końca, bo po co. Więc jazda raczej ekonomiczna.
  14. Witam, Ja zmieniałem olej przy przebiegu 275 tkm. Poprzedni właściciel także twierdził, że olej nie był zmieniany, ale po śladach na korku widać, że był. Mimo że skrzynia działała rewelacyjnie, po zmianie oleju nabrała jeszcze lepszej płynności co mnie zaskoczyło ale i ucieszyło. Jeśli jesteś z Wawy lub okolic to mogę polecić Ci i dobry warsztat z dobrymi cenami części i robocizny. Sam tam robiłem swoją skrzynię :) Potem zalecana wymiana co 60-80 tyś km. oczywiście razem z filtrem.
  15. Moim zdaniem można kupić sensowne auto w Polsce. Sam takie znalazłem. szukałem ponad 5 miesięcy ale było warto. Zarówno wyposażenie jak i rocznik taki jaki chciałem. Stan jak na 7 lat życia bardzo dobry. Samochód sprawdzałem od dołu do góry, żeby być pewnym, że wszystko działa. Co do drgania kierownicy przy jeździe w zakrętach/hamowaniu też to przerabiałem - pomogła wymiana dolnych wahaczy :) Oczywiście, zawsze jest coś do zrobienia bo to nie jest nowy samochód, ale odpowiednio zadbany przez Ciebie, posłuży na pewno wiele lat. Nie myślałeś żeby kupić 530 zamiast 525? Logicznie patrząc 525 ma mniejszą moc, więc żeby rozpędzić takiego 5 metrowego klocka to musi się wysilić. Moje 530 pali ok. 12.5 l/100km w mieście. Na trasie faktycznie daje radę zejść do 8. Przy sprawdzaniu bardzo ważny jest stan elektroniki - jak się coś zacznie sypać to może być niewesoło. Powodzenia w zakupach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.