Rezystancja u mnie jest to zaznaczone kolorem czerwonym Oporność czujnika wynosi około 4000 om (nóżki 1 i 3) 3,88 Przy zamkniętej przepustnicy 800-1200 om (nóżki 2 i 3). 1,32 Przy otwartej przepustnicy 3200-4800 om (nóżki 2 i 3) 4,17 fakt płynność jest podczas otwierania przepustnicy ale tak jak raz zerklem podczas otwierania przepustnicy wartość spadła do 1.25 i zaczeła wzrastać takie jakby zawachanie, pozniejsze proby byly juz ok czyli podczas otwierania juz szlo w gore. Nie jestem fachowcem ale sadze ze podczas zamknietej przepustnicy mam troszke wyzsze obroty jak widac mam wyzsza wartosc om reszta niby w normie czyli czujnik sprawny lecz nie do konca zgadza sie...? lecz podczas wyhamowywania silnikiem nadal w granicach 1500 obr czuc takie jakby szarpniecie i dalej obroty spadaja do normalnych jak wiadomo ciezko jest w tych granicach sprawdzic czy czujnik sie nie wiesza a moze to wina czegos innego?