Skocz do zawartości

arcyadam

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arcyadam

  • Urodziny 25.09.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 528i+LPG 1997
    BMW E90 330i+LPG 2006
    BMW E60 525XI+LPG 2006
    BMW E53 3.0i LPG 2003
  • Lokalizacja
    białystok GG 6035239
  • Zawód
    kierowca Tir
    instruktor nauki jazdy ABC
    operator koparki
    po godzinach serwis pralek

Osiągnięcia arcyadam

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, a czy takie szczotki są dostępne jako detal? Czy jakiś sliniczek trzeba kombinować?
  2. Witam, opcja była kolega przy tym dużo robi, nie było możliwości, odrzuca próbę połączenia.
  3. Witam. Olej w vtg jeszcze nie został zmieniony. Proszę o informację co odpowiada za sprawdzenie jego parametrów czy w ogóle skąd informacja, że czas to wymienić. Kolega który podłączył mi ista miał problem z kalibracja vtg . Podłączyć się udało ale sama kalibracja zębatki i silnika nie była możliwa. Nie dało się tego zrobić.
  4. Witam wszystkich, zwracam się z zapytaniem czy ktoś może mi podpowiedzieć w kwestii napędu x drive. Auto jak z tematu e53 3.0i 2003.10 rok. Około 3 tygodnie temu pojawił mi się błąd na wyświetlaczu licznika engine failsafe prog oraz zapaliła się kontrolka żółta 4x4 w kółku i napis żółty brake. Zgasiłem auto i ponownie odpaliłem i problem znikł. Po przejechani paru km, błąd nie wrócił do czasu przejazdu przez krawężnik, tj, koła skręcone , zjazd z krawężnika, prędkość prawie zerowa, przód zjechał i wyskoczył komunikat czy właściwie żółte 4x4 w kółku jakby zostało wyłączone DSC. Udałem się do kolegi, został podłączony komputer z programem ista z czerwca 2019 rok, po odczytaniu błędów wyskoczyło 0054C6 VTG Oil wear. Kolega skasował błąd i było dobrze na 90 km i błąd wraca, szczególnie przy zjazdach z nie równości i nie jest regułą, że przy skręconych kołach, ale już tylko wyskakuje to żółte 4x4. Sam podłączyłem teraz program inpa i wyskoczyły dwa błędy tj 54C6 oraz 5f3a. Co zostało zrobione przy aucie, 1. 2 tygodnie temu wymienione wahacze przód 2. zębatka w silniczku została obrócona o 180 stopni, czekam na nową 3. dziś auto przeszło pełną geometrię 4. dziś też zostały wyważone koła na nowo o rozmiarze 235 65 17 ciśnienie 2,2 5. kolega wykonał mi kalibrację czujnika skrętu programem ista, jeżeli źle piszę może sam kolega mnie poprawi jeśli czyta ten wątek. 6. olej w ASB był wymieniany w grudniu 2018 Problem: wyskakujące samo żółte 4x4 w kółku, zazwyczaj na uskoku. Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie można jeszcze szukać przyczyny? Dziękuję za ewentualne wskazówki. Pozdrawiam
  5. Cześć, czytając wiele wypowiedzi właśnie nie kupowałem takiej taniej maszyny, ze względu ,że ludzie odradzają ponieważ takim sprzętem ciężko pracować, jeżeli w ogóle da się osiągnąć zamierzony cel, chciałbym przelecieć moje trzy BMW, które nigdy takiego zabiegu nie widziały, pastami Menzerna 400, 2500, 4000, taka tania maszyna, jednym padem może rozwiązać mój problem?
  6. Witam serdecznie, jeżeli miejsce w którym chcę dodać posta jest mało odpowiednie, proszę o przeniesienie, wydaje mi się, że jednak najbardziej pasujące, pisze zapytanie czy któryś z kolegów na forum z województwa podlaskiego, najlepiej z Białegostoku lub bliskich okolic, posiada polerkę do lakieru, i byłby tak dobry i udostępnił na jeden dzień celem odświeżenia lakieru? Może też być wspólna praca, robimy Twoje auto, moje. Proszę o informację.
  7. Dzięki za wypowiedź, tzn u mnie nie wydaje mi się żeby bieg wyskakiwał, to takie uczucie jak by zadrżało coś w dyfrze, nawet po wyskoczeniu tego trybu samochód jedzie. Biegi nie szarpią, nic nie przeciąga. Ale komunikat na Idrive miałem ten sam który podałeś w linku. Czytałem już wiele o tym mechatroniku, czy to może mieć miejsce i u mnie?
  8. Witam, podczas jazdy na zegarach wyskoczył mi czerwony tryb, informujący o problemie w skrzyni. Kiedyś już na trasie raz mi się coś takiego zdarzyło. Zgasiłem auto wyjąłem kluczyk, uruchomiłem ponownie i wszystko dobrze do dziś, sytuacja wróciła, podłączyłem w domu Inpe i o to jaki mam błąd w skrzyni. http://zapodaj.net/b7eb71f6994be.jpg.html Samochód w chwili wyskoczenia błędu jak by się zawahał czy zmienić bieg do góry czy nie. Zgasiłem uruchomiłem ponownie i działa, proszę o wskazówki co to za błąd, co z tym zrobić?
  9. Witam, sprawdziłem dziś błędy inpą w board computer, może ktoś będzie wiedział za co odpowiadają http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fcd8da9c28f179ca.html
  10. To dziś z innej beczki, odpaliłem auto, odpinałem kostki od cewek na pracującym motorze, i była jedna po której odpięciu nie widać zmian że silnik kuleje, przełożyłem ją i okazuje się że na innym miejscu działa, i z powrotem ją na miejsce poprzednie, i? działa, i nie działa, przekładam w zupełnie inne miejsce i z inna cewka tak też samo się dzieje, raz działa raz nie, ale widać że raczej nie jest to wina cewek tylko sterowania nimi? co steruje cewkami? sterownik silnika? może kupić i zamienić? może pomóc?
  11. Witam, post wyżej napisałem, że motor ma słabą kompresję, postawiłem dziś auto na warsztat do kolegi aby mi sprawdził tą słabą kompresję, tak mówił mi sprzedający, okazuje się, że kompresja jest, a mianowicie 1- 13,5 2-12,5 3- 12,5 4-12,5 5-12 6-13 To może teraz ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny, że auto jest słabe? na prostej jezdni nie jestem w stanie rozpędzić do 90, jadąc już te 90, wjeżdżając na górkę auto słabnie i zwalnia do 30, jadąc tak osłabionym kiedy wcisnę kick-down zaczyna migać check, i auto drży, zapłon wypada. Gdzie szukać przyczyny na słabą moc?
  12. Witam. Mierzyłem dziś te napięcia i wyszło tak że na kostce białej od monitora mam tylko 6 par pinów i tak, para nr 1, n 1.93, para nr 2 n 12,13 para nr 3 4 5 mają po 0, a 6 para ma 8,83.
  13. Oglądam, oglądam i aż wstyd, ale nie wiem:), jeżeli masz cierpliwość napisz proszę ,,łopatologicznie'' co z którego konkretnie;P
  14. Miernik jakiś posiadam, za to chyba nie wiem, co konkretnie miałbym sprawdzić? Po wyjęciu navi z deski, mam z tyłu dwie kostki, może podpowiesz co konkretnie z którego pinu przemierzyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.