Skocz do zawartości

ROBERT 2309

Zarejestrowani
  • Postów

    485
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E46 2.0d.Jest Husqvarna fc250
    E60 3.0d 2004
    301hp. 640 Nm
  • Lokalizacja
    Konstantynów Łódzki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ROBERT 2309

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Trzeba bylo odrazu wyjąć wkład, umyć go ,przesmarować i by chodzilo. A teraz to loteria może się uda może nie . Kup cleaner w spreju do hamulcy i psikaj i próbuj może się uda.
  2. Ten moduł w żaden sposób nie wpływa na wspomaganie . U mnie jak padł ten moduł to jeździłem bez niego bo był wyjęty i wysłany do naprawy
  3. Dopiero wymieniałem obydwie poduchy i nic nie odkręcałem , wymiana bezproblemowa . Godzina czasu i po robocie :)
  4. No właśnie akumulator ma 4 lata , i może tak być kolego że kwalifikuje się do wymiany
  5. Witam czy mogę w e60 3,0d wymienić akumulator ze 110ah -920a na 100ah-850a . Oczywiście chodzi o kwasowy , czy nie będzie problemu ?
  6. Czyli jak sprawdziłem pobór prądu na wszystkich bezpiecznikach i są skoki od 0.02mA do 0,35 mA tak jakby mniej więcej co minutę się coś wybudzało , dopiero jak wyjmę F7- 50A to jest spadek do 0,02 mA i i tak zostaje ,to CAS do wymiany czy nie koniecznie ?
  7. Witam pobiera mi prąd w aucie przez duży bezpiecznik nr7 - 50A w schowku . Podpowie ktoś od czego on jest na schemacie napisane jest zundanlasselektronik, tłumacz pisze że to jest wyżarzanie elektroniki, ale mi to nic nie mówi. Proszę o pomoc :D
  8. może masz problem z połączeniem . jak odpalisz ncs to wybirasz profil i wciskasz F1 i powinno się wszystko zczytać no i później dalej
  9. Powinieneś zakodować w fa + NAUX a to co masz ten + HADS wywal z fa
  10. Miałem to samo że kierownica byla minimalnie krzywo , zrobiłem geometrie i jest prosto , u mnie od razu tył był sprawdzony i też trzeba było poprawić
  11. Tak jak kolega wyżej napisał trzeba zrobić kalibracje EWS-DDE
  12. W INPA jest taki test ( inicjalizacja ) dokładnie nie pamiętam gdzie, ja to znalazłem przypadkiem , jak go włączyłem to autem buja na boki ,auto musi być odpalone . Zrób test może się wszystko ustawi i ciśnienia się wrównają . Napisz jak uszczelnić ten drążek bo u mnie też się poci :)
  13. A swieci się na desce kłódka z kierownicą ?
  14. ROBERT 2309

    Inpa Dis

    Na forum wszystko jest , trzeba poszukać poczytać i się temat ogarnie :search:
  15. Też o tym myślałem , poczytałem trochę na internetach fajna sprawa stage 3 dużo fajnych bajerów np. nie przerzucanie biegów w trybie manualnym. No ale sporo kasy trzeba wywalić :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.