Skocz do zawartości

_red_coupe_325_

Zarejestrowani
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O _red_coupe_325_

  • Urodziny 08.10.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak
  • Lokalizacja
    Polska

Osiągnięcia _red_coupe_325_

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. pompa pracuje jedynie do nabicia ciśnienia roboczego w wypadku PB jest to 3.5 bara - wtedy zatrzymuje prąc kulka ze sprężynką wysuwane pod wpływem wyższego ciśnienia lub zostaje zatrzymana przekaźnikiem abe nie pracowała zbyt długo jeśli uszkodkzi się element blokujący w samej pompce
  2. lutowanie nie daje długotrwałych efektów, ponieważ nie ma przetopu a sklejenie. zbiorniki w cenach od 700 złotych
  3. witam odpowiadam 1. Czy jedyna możliwość sposób spuszczenia paliwa to podpięcie się pod króciec pompy paliwa i włączenie zapłonu tak aby pompa wypompowała wszystko? (mam w zbiorniku około 50 L :/) jeśli idzie do regeneracji zrób dziurę lub podapnij się pod pompę paliwa i wypompuj do zera. najlepiej zdjąć wąż doprowadzający do baku ten najgrubszy, włożyć długopis z jednej komory zleci prawie do zera 2. Jeżeli mam wyjęty wydech to czy komputer nie nałapie błędów z powodu braku sond jak właczę zapłon? Na pewno nałapie, ale czy po ponownym odłączeniu akumulatora błędy się skasują? po odpaleniu od razu wpadnie w tryb awaryjny lecz po poprawnym podłączeniu i poprawnym działaniu błąd zostanie w pamięci shadow i nie będzie brany pod uwaGĘ auto wpadnie w tryb pracy normalnej awaryjny zostanie uśpiony 3. Czy w zbiorniku w wejściu wlewu paliwa jest jakiś zawór który uniemożliwia spuszczenie go? tak plastikowa zapadka - można ją długopisem podnieść od strony wlewu lub przez pompę włażyć rękę i zdemontować,. jest wpinana na rurę nic więcej jej nie trzyma ma 3 małe bolce należy ją szarpnąć ku pompie i wylezie 4. Jak paliwo jest przelewane a następnie wypompowywane z drugiej komory? W zbiorniku jest jakiś dodatkowy wężyk w obiegu zamkniętym podpięty do pompy? tak - jest nie widoczna pompa strumieniowa -0 strumienica - ona pod wplywem pędu od pompy mechanicznej zaciąga paliwo tym pędem z drugiej komory - jej część tylko tak aby wiecej było na pompie a nie na samym pływaku 5. Czym malujecie zbiorniki? Ja zamierzam pokryć go cynkalem..... tylko środkami odpornymi na działanie benzyny w razie czego mam 6 zbiorników do e38 + gwarancja lub darmowa pomoc forum nie kasuję za poradzenie się mnie lecz nie pozwalam i nie pomagam przy samodzielnym spawaniu - zbyt wiele osób ucierpiało Jony
  4. wysyłam - regeneracja zbiornika paliwa BMW e38 meil jony_x@op.pl numer 601 - 653 - 051 Wysyłkowo - pewnie szybko solidnie polecam aukcje na allegro i olx NAKŁO http://olx.pl/oferta/regeneracja-zbiornik-paliwa-e38-bak-CID619-IDbKV35.html#f986c03693
  5. pozwole sobie zaznaczyć że kolega dal link klejenia w sumie klejenie epoksydami zalatwia na chwilę sprawę ale rdza leci dalej i dalej rozszczelnia zbiornik ja do przykładu dałem link do kompletnej regeneracji całęgo zbiornika piaskowanie, spawanie, konserwacja epoksydem + barany
  6. witam odgrzeję i zaoferuję usługi w firmie http://olx.pl/oferta/regenerowany-nowy-zbiornik-e38-bak-promocja-lub-regeneracja-CID5-ID7l56Z.html sprawdzone szczelne i pewne
  7. sory za błędy co do tego że jedne są drugie nie są nie wierzę w nic innego jak w to co sam naprawię i sam zobaczę na temat BMW troszkę wiem ale nie wszystko, sterowniki i modele znam bardziej niż Ci którzy tylko sprawdzają VIN i silnik podpinając pod kompa porównując vin sprawdzasz i zapamiętujesz wszystko nawet to jaki silnik w jakim roczniku jakie odcięcie ma i dlaczego. bmw miałem okolo 20 sztuk i nie handluję nimi a bawię się nie twierdzę że wiem wszystko ale... nie spotkalem przez 10 lat m50b20 na siemensie bez vANOSA :d
  8. dla wyjaśnienie m50b20 szły bez VANOSA TYLKO i wylacznie BOSCH m50b25 bez VANOSA TYLKO I wylacznie BOSCH VANOS szedł w 2,5 na SIEMENS i na BOSCH Vanos w 2,0 szedł TYLKO I WYLACZNIE SIEMENS jak ktoś chce kłucic się zapraszam do etk i w katalogi w tym przypadku mamy jasność VIN mówi jasno: silnik jest z początku produkcji vanos i pod maską taki powinien być czyli jeśli masz bez vanosa to tylko i wylacznie ktoś wpier***ł na siłę słupek z górą bez vanosa 2,0 komputer został siemensa oryginalnego 2,0 wiązka pasuje to też zostala vanosa 2,0 czujnik wałka pasuje i jest siemens to tez jest seria m50 bez vanosa nie ma mieć czujnikow spalania stukowego vanos u Ciebie je ma to po prostu swaper debil wyjścia? są jak zawsze.... pierwsze albo włożyć serujne 2,0 vanos aby się zgadzalo wszystko gorsze wymienić wiązkę pod silnik 1. komputer sterownik 2 sonde lambda 3 czujnik walu 4 czujnik walka 5 przeplywomierz 6 odkrecic stukowe dziekuje dobranoc aha jak to jony ten luj z nakła to pozdrów go i powiedz że jest najlepszy :D
  9. na tą chwilę wymienię uszczelki dolotu wężę i uszczelke pokrywy wtedy zobacze czy coś sie zmieni sondy mam 4 nowe każda zachowuje sie tak samo juz zglupialem raz pokazalo czjnik walka dawno temu do dzis nic nie pokazuje
  10. kolego po adaptacji zadnych zmian sondy pracują góra dół ;po scrinach widać jedynie żę krokowiec ma za wiele powietrza zajme się tym jak pomorze dam znac
  11. Witam. Od wielu lat nie napotkałem takiego problemu jaki mam teraz. m52b28 pracuje często nieróno po przegazowaniu wraca do normy po jakimś czasie znowu nie pracuje na wszystkie cylindry. na sekwie jak i na PB jest to samo najczesciej na ciepłym silniku. błędów w MS brak w sumie pomaga czasami odpiecie jednej sondy ktore 2 krotnie wymieniono na nowe dla pewności problem nadal, szukam nieszczelności powoli mnie to irytuje http://imageshack.us/a/img850/2671/igef.jpg http://imageshack.us/a/img23/2940/5rj4.jpg http://imageshack.us/a/img51/5971/ku9i.jpg http://imageshack.us/a/img853/3482/79dr.jpg http://imageshack.us/a/img818/1992/ki15.jpg http://imageshack.us/a/img22/2325/vbmy.jpg http://imageshack.us/a/img46/8616/05u1.jpg http://imageshack.us/a/img837/8574/ojv2.jpg http://imageshack.us/a/img542/82/gnsh.jpg http://imageshack.us/a/img15/5459/ahvc.jpg http://imageshack.us/a/img600/5890/ynx2.jpg http://imageshack.us/a/img600/5890/ynx2.jpg http://imageshack.us/a/img4/9407/it0r.jpg
  12. ja nie mialem problemow połączyć się gt1 z 750 V12 oczywiscie tylko dis inpa nie ma co podchodzic
  13. wyglDA mi na część chlodnicy oleju
  14. wymien najpierw czujnik polozenia walka wydechowego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.