Skocz do zawartości

genesis

Zarejestrowani
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia genesis

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. A co obejmowały te naprawy? Przecież przez brak oryginalnych felg czy opon nie stracimy gwarancji na zepsutą manetkę kierunkowskazu czy czujnik dpf. Raczej chodzi o zawieszenie.
  2. Ja w ogóle nie rozumiem pojęcia przepłacanie. Kupując maserati też przepłacasz, bo w chevy camaro za 200k również dostajesz cudowny silnik, a samo wykończenie włoskiego auta jest na poziomie skody, choć na pierwszy rzut oka tego nie widać ze względu na luksusowe materiały w środku. Kupując torbę Louis Vuitton przecież nie dostajemy produktu 200 razy lepszego niż porządna markowa torba z sieciówki. Za markę się płaci i tak samo jest z BMW. Ludzie chcą to kupować i jest ok.
  3. A ma to znaczenie co sądzimy? Jak napiszemy, że jest BE to kupisz inny? Silnik jest ok, bo nie łapie się pod akcyzę, było o nim kilka tematów w forach dotyczących F10 i F30.
  4. A ja znam ten problem z audi i volkswagenów. Nadwozie pracuje przy wjeździe na nierówność/krawężnik i pojawia się odgłos. Żeby go rozwiązać wystarczy przejechać sztyftem do uszczelek górną krawędź drzwi. Zarówno filc jak i rancik z gumy. Gumowe uszczelki, które są bardziej wewnątrz, te grube zostawiamy w spokoju, zarówno przy karoserii i drzwiach. Przede wszystkim sam rant, bo tu chodzi o elementy, które stykają się z lakierem. Dlatego po przyklejeniu taśmy malarskiej problem ustaje, bo filc/guma nie ma kontaktu z lakierem. Jest prosty sposób by sprawdzić czy skrzypi, czy już nie. Wystarczy przy zamkniętych drzwiach wypychać je w górnym rogu od wewnątrz lub od zewnątrz wpychać przy brzegu tak, żeby drzwi pracowały względem reszty nadwozia. Walczyłem pół roku i od czterech lat mam spokój w drugim samochodzie audi.
  5. To jest kiera z pakietu performance, przeznaczona przede wszystkim do jazdy na tor, także dobrze, że jest taka opcja pokazująca kiedy zmienić bieg.
  6. Są już oficjalne pakiety komfortowe dla nowego x5. Dostępne będą dwie opcje obniżające poziom hałasu. Droższa business, dla bardziej wymagających KLIK I tańsza comfort plus KLIK
  7. Dobre zestawy audio w samochodach to się już dawno skończyły. Żadne procesory dźwięku i inne komputery, nawet te w B&O ( to dopiero przepłacanie) nie będą w stanie grać tak, jak np zestaw hi-fi w volvo sprzed dekady. Obecnie radio waży 0,5kg, takie starsze ze 2kg. Inna technologia, dawniej o wiele droższa w produkcji, ale w parze z tym szła jakość. Już nie mówiąc o tym, że nawet Bangi i inne Olufseny potrafią swoje zestawy wsadzać do samochodu, gdzie instalacja (kable, wtyczki, itp) jest na poziomie peugeota 207. Jak to może dać dobry dźwięk.
  8. Większe, bo jest touchpad na nim. A z oznaczenia linii można zrezygnować przy zakupie.
  9. Ledy w leonie i to seryjnie od wersji bodajże reference to naprawdę już coś. A w tym modelu 90% samochodów będzie jeździć na belce skrętnej, bo wielowahacz montują tylko w wersjach powyżej 150KM :) Jeszcze niedawno tylko kilka najdroższych samochodów miało takie światła jako opcję, a nawet teraz w takiej audi S6, a8 czy bmw 6,7 potrafią żądać 8k dopłaty. Zresztą inna technologia też drastycznie tanieje powodując śmieszne różnice. Bo jak inaczej nazwać 6,7,8k zł za aktywny tempomat w najdroższych bmw, jeśli w nowym golfie za to samo krzyczą 2300 :D Co do żywotności ledów. Tęgie głowy już pracują jak ją skrócić. Pamiętajmy, że gdyby nie spisek żarówkowy w latach 20'tych to nawet najzwyklejsza w świecie żarówka za 5zł nigdy by się nie przepalała.
  10. f32 konfigurator http://images.tinypic.pl/i/00418/xcb2jslx3sch.bmp
  11. Przecież do f32 wg polskiego konfiguratora można do m-pakietu wziąć zwykłe: czarna, beż i koral.
  12. W f10 pomyśleli ze słabym zamykaniem drzwi, żeby namawiać ludzi do kupna ich dociągania. Niestety może wychodzić tu beznadziejne spasowanie nowych aut bmw. Dziennikarz tok.fm Jacek Balkan, gość, który testuje ok. 100 samochodów (nie modeli) rocznie, a do tego zajmuje się przygotowaniem samochodu na plan filmowy- co często wiąże się z demontażem i ponownym złożeniem auta (różne są potrzeby) wrzucał swego czasu na facebooka zdjęcia nowej f30, która była tak koślawo poskładana, miała tak nierówne szpary w nadwoziu, że aż wysłał pismo do importera czy samochód z parku prasowego nie jest przypadkiem przedprodukcyjny lub po dzwonie. To samo powtórzyło się w X6 M i coś jeszcze w 1er. Trochę skandal, bo twierdzi, że niektóre sztuki bmw są zrobione na poziomie dacii, słucham w radiu często testów i wielokrotnie powtarza, że odkąd miał w rękach tą trójkę do teraz obmacuje, obchodzi każdy jeden nowy samochód jaki dostają do testów.
  13. Na olejach longlife teraz jeżdżą m.in bmw, mercedes, audi czy vw. Praktycznie wszędzie wymiana jest wg wskazań komputera, co przy delikatnej jeździe wychodzi po 30k km. Czasy tak częstych wymian oliwy już minęły, przecież producenci syntetyków nie zatrzymali się w miejscu w czasach poloneza caro. Nie znam ani jednego przypadku awarii silnika, bo ktoś jeździł na oleju longlife. Nic do tego nie ma większa awaryjność pojazdów, bo dobrze wiemy, że poziom skomplikowania wzrasta i nie sądzę by interwał olejowy miał tu coś do rzeczy. Oczywiście mówimy o zwykłych, a nie wyczynowych silnikach.
  14. Brak navi już nie razi, odkąd w podstawie i tak jest wyświetlacz z idrivem.
  15. Jakby jechało to by ludzie m5 nie kupowali :D Zresztą za te pieniądze to lepiej golfa R kupić, a resztę przeznaczyć na biednych. Odczucia z jazdy powinny być podobne :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.