Skocz do zawartości

kristoff_wwa

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d 2007
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Kierowca

Osiągnięcia kristoff_wwa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z AutoReduty się bardzo skutecznie wyleczyłem jakiś czas temu... Jedyne, na co mogę do nich pojechać to auto-detailing, ale i tak robią to średnio. 170 000. Też lubie się martwić na zapas ;) Mój "nadworny" mechanik zadzwonił do jakiegoś kolegi z Bawaria Motors i usłyszał "w tym beemkach koła pasowe padają - to normalne". Ale pewnie, jak to zwykle bywa, wszystko zależy od samochodu, kierowcy, ilości dzwonów itp. itd. :) Posta piszę z ASO Rawski w Markach, naprawa już zakończona, całość 1 300 zł brutto. Jednak zdecydowałem się na oryginał i ASO, bo trochę mnie przeraził sposób zdejmowania tego opisany przez henix-a.
  2. Witam, Czeka mnie wymiana koła pasowego w moim aucie. 520d (z rocznika 2007) ma nietypowe koło pasowe z centralnym otworem i po dwóch tygodniach researchu w Warszawie i okolicach doszedłem do wniosku, że prawie nikt nie potrafi tego wymienić. Dla większości mechaników szególnym problemem jest odkręcenie starego koła i dokręcenie nowego z odpowiednią mocą. Czy w związku z tym uważacie, że pozostaje tylko ASO, czy warto jeszcze szukać dobrego, lecz tanszego warsztatu? Czy można zakładać zamiennik (np. to: http://allegro.pl/kolo-pasowe-bmw-e46-e60-320d-318d-520d-orginal-i1455819918.html )? Większość osób mi jednak odradzała zamienniki ze względu na złe ponoć wyważenie. Czy mieliście podobne doświadczenia z wymianą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.