Skocz do zawartości

airwolf

Zarejestrowani
  • Postów

    247
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E46 320D 2001 Touring M47n automat , jest czarne E90 320D 2005 193HP 437Nm
  • Lokalizacja
    Włocławek

Osiągnięcia airwolf

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. U mnie było tak samo, majsterek od BMW powiedział, że przerwany kabelek lub kilka kabelków w wiązce klapy to standard w E90.
  2. Witam, Panowie u mnie było tak samo, okazało się że wiązka elektryczna z klapy do karoserii była uszkodzona, trzy kabelki przerwane, rozmawiałem z gościem od bmw powiedzał że to normalka w tym modelu. Warto sprawdzić.
  3. Absolutnie nie, pracuje w sklepie motoryzacyjnym to wiem, w żadnym kole nie ma śrub jest tylko ulotka.
  4. U mnie było to samo, musisz teraz metodą prób i błędów co pół obrotu i w drogę i nie patrz na inne ustawienia we fabrycznych turbinach bo to nic nie da, przerabiałem to i z przykrością muszę przyznać, że nie będzie już tak śmigać jak przed regeneracją, tych turbin się nie regeneruje, myślę nad założeniem drugiej używanej.
  5. NGK? :shock: coś nowego, dobrego masz magika, lepiej go szybko zmień. Sterownik produkuje firma BERU, wiec albo kup nowy ok. 200zł. albo wyślij do kolegi ROGERA który Ci naprawi, dziękuję. NGK dobre,dobre :duh:
  6. u mnie INPA wywala błąd że 2 świece spalone, a są dobre, natomiast sterownik mam uwalony
  7. Witam, u mnie taki dźwięk pojawił się po regeneracji turbiny, ale olać to, pompuje ładnie,dmucha dobrze, i na pewno nie jest to napęd pasowy, bo wymieniałem u siebie koło pasowe.
  8. u mnie po regeneracji też wyje, w e46 też wyła, olać to :dance:
  9. Ja mam auto po przekładce i żadnych problemów nie mam, wszystko działa, druga wiązka elektryczna bez żadnych przedłużeń kombinacji itp. nawet climatronik dołożyli bo był manual. BMW serii 1 i 3 najlepiej się przekłada.
  10. Witam, chyba dopadł mnie ten błąd raz jest, a po skasowaniu za jakiś czas powraca dodam, że mam turbinkę po regeneracji , czy ktoś znalazł jakieś sensowne rozwiązanie?
  11. podejrzewam że rozleciało się łożysko w kole pasowym sprężarki, koszt 50zł.
  12. termostat EGR łatwo sprawdzić czy jest sprawny, wystarczy odkręcić i dmuchnąć w niego jak jest sprawny to lekko będzie przepuszczał powietrze, ale naprawdę lekko, a jak jest zepsuty to można w niego dmuchać i dmuchać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.