Skocz do zawartości

olo83

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e36 m43b16 1993r coupe
    jest e39 m52b20 1998 touring

Osiągnięcia olo83

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. czekaj czekaj, czujnik na wahaczu pozostał, jego ramię nadal jest ruchome i przyjmuje różne pozycje zależne od obciążenia auta, czyli powinien dawać takie same sygnały jak w przypadku miechów. Jeżeli faktycznie jest tak, że przy błędzie nivo (spowodowanym u mnie wypięciem przekaźnika z pompy NIVO) tylny czujnik nie daje sygnałów do xenonów, to mam inny pomysł jak to rozwiązać: Przy wpięciu przekaźnika pompa nie załączała się do czasu lekkiego obciążenia bagażnika. Wtedy pompa pompowała, ale z oczywistych powodów tył nie podnosił się. Jakby ustawić w INPIE minimalny prześwit, wykasować błędy, to teoretycznie wszystko powinno działać tak jak powinno. Nie wiem tylko jak komputer poradzi sobie z sytuacją, że prześwit ma być minimalny, a czujnik na wahaczu pokazuje, ze tył stoi wysoko. Wyskoczy błąd Nivo?
  2. Dzięki Yaz za odpowiedź. Czujników z wahaczy nie odpinałem, więc powinny działać. Jeżeli błąd NIVO powoduje brak sygnału z czujników do xenonów, to lipnie to ktoś wymyślił.
  3. Czołem. Miechy od NIVO w Touringu zastąpiłem standardowymi sprężynami. Na chwilę obecną pali się kontrolka NIVO. Wydaje mi się, iż od momentu wyrzucenia miechów, xenony świecą zbyt nisko. Po odpaleniu samochodu i włączeniu świateł, xenony zapalają się, robią minimalny ruch góra dół, ale nadal świecą w dół (regulatory sa ok) Czy błąd NIVO ma wpływ na brak samopoziomowanie xenonów? Czy po dezaktywacji NIVO xenony będą się poziomowały? Czy samą INPĄ można wyłączyć NIVO, aby nie wywalało błędów?
  4. Podepnę się pod temat, żeby nie zakładać nowego. Po nocy opada mi prawy tył. Jak był mróz opadał bardziej, jak jest na plusie opada mniej. Wymieniłem miech na nowy i problem niestety pozostał :/ Gdzie szukać usterki?
  5. U mnie jest tak: odpala od strzała na wolnych pracuje idealnie, na postoju wkręca się bez problemów po ruszeniu z miejsca kiepsko reaguje na gaz, dochodzi do tego, że wciskając gaz w podłogę, przez 2-3 sekundy jest zerowa reakcja, ale wskazówka chwilowego spalania osiąga max. komputer błedów nie pokazuje, parametry silnika są w większości ok. jedynie przekroczone jest AIR USE OF THE IDLE CONTROL VALUE, wartości te są zbieżne z TOTAL AIR USE OF AIR MASS FLOW METER, które są w normie. Przekroczony jest również ENGINE LOAD, ale czytałem, że u większości jest on ponad normę. Gdy silnik jest zimny, obie sondy pokazują 4,7V (wtedy są problemy z reakcją na gaz) Na ciepłym silniku sondy zaczynają działać w zakresie 0-5V i problem nie występuje. Dodam, że filtr paliwa zmieniłem, na LPG jest wszystko ok
  6. pompka zamiennik teraz pomyślałem, że może filtr paliwa się zatkał. Zrobiłem już prawie 50k km i jeszcze nie zmieniałem (a kiedy zmieniał poprzedni właściciel, tego też nie wiem) Gdzie w e39 jest filtr paliwa ?
  7. Pompka była wymieniania niespełna rok temu. Jak to sprawdzić? można INPĄ, czy trzeba fizycznie podłączać się pod węże?
  8. e39, 520i. Po odpaleniu samochodu i ruszeniu silnik bardzo powoli wkręca się na obroty. Nie szarpie, nie strzela, po prostu powoli przyśpiesza (a chwilowe zużycie paliwa rośnie na max) Dopiero po przekroczeniu ok 3500 obrotów, trochę lepiej przyśpiesza, ale czuć, że coś go dusi. Dzisiaj po ok 10 minutach jazdy, jakby się odblokował. Na LPG problem nie występuje.
  9. ja zalałem ostatnio Dynamaxem 5w40 i spalanie oleju zmalało 1L/1000km (mobil 10w40) do wartości praktycznie niezauważalnej na bagnecie
  10. Jak wcześniej pisałem, jeździłem na mobilu 10w40 i spalanie oleju przekraczało czasami 1L/1000km. Przy ostatniej wymianie wlałem Dynamaxa 5w40 i.... Przejechałem 1000km i na bagnecie praktycznie nic nie ubyło :shock:
  11. Przekopałem połowę netu i nie znalazłem. Wiem jak sprawdzić błędy w kompie, skasować inspekcję itp. Nie wiem natomiast jak sprawdzić live parametry pracującego silnika (jak uzyskać te zielone wykresiki...) Pomożecie ?
  12. olo83

    relingi dachowe [e39]

    Czyli wg Ciebie, otwory które mam przy przedniej szybie oraz przy słupku A nie są pod relingi tylko pod bagażnik poprzeczny ?
  13. olo83

    relingi dachowe [e39]

    Witam, Z tego co wiem, relingi dachowe mają po 3 mocowania w dachu (przód, środek i tył dachu) U mnie w touringu w dachu są listwy z "klapkami" pod którymi są mocowania. Problem tylko jest taki, że posiadam tylko 4 takie mocowania (2x przód, 2x środek) - brakuje mi mocowań z tyłu. Czy były jakieś krótsze relingi przykręcane tylko w 4 punktach? Wydaje mi się, że gdzieś takie foty widziałem, ale głowy nie dam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.