Skocz do zawartości

arab1210

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e 46 318i 1999

Osiągnięcia arab1210

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Bmw e-46,318i,1999r,M43,Koledzy,mam problem,napisze od poczatku,na czym polega,dzieje sie tak od czasu do czasu,po przekreceniu kluczyka na zaplon,zapalaja sie normalnie kontrolki,ale kontrolka oleju,zapala sie troche pozniej,niz akumulatora,ok 4 sekundy,wtedy przewaznie rozrusznik nie zakreci,i samochod nie odpali,za nastepna proba odpalenia auta,auto odpali,ale po odpaleniu,na chwile pojawia sie kontrolki ABS i kontroli trakcji,ale zaraz gasna,i auto zachowuje sie normalnie,ale po dojechaniu na miejsce,i zgaszeniu auta,natychmiast wlącza sie alarm,cala sytuacja ma miejsce od czasu do czasu,Moze spotkal sie ktos z czyms takim,co to mogło znowu sie stać :mad2: pozdrawiam
  2. arab1210

    318i wieje nawiew nonstop

    dzieki,a mozesz mi napisac gdzie ten jez sie znajduje i jak sie do niego dostac
  3. arab1210

    318i wieje nawiew nonstop

    koledzy,prosze o rade,jade dzisiaj sobie,a tu nagle nawiew zaczal wiac na pelna pare,i nie mozna go wylaczyc,nawet po zgaszeniu silnika i wyjeciu kluczyka,dopiero jak odlaczylem aku,to przestal,ale po ponownym podlaczeniu,to samo ,na wyswietlaczu sila nawiewu sie przesuwa,ale nawiew nie reaguje,wieje caly czas na pelna pare,i nie mozna go zmiejszyc ani wylaczyc,auto zgaszone zamkniete a nawiew wieje,pomozcie co to moze byc
  4. mam to samo,w 318i,i wielu chłopakow na forum tez ma z tym problem,byl niedawno post na ten temat,i nikt nie wie co to jest,sprawdz jeszcze jedno jak bedziesz stal na biegu jałowym,podkrec nawiew na maksa,i dodaj gazu ,i pusc ,powinno byc gorzej,tak,sila nawiewu ma cos z tym wspolnego,ale co? pozdrawiam
  5. a dopisze jeszcze,ze przedtem jezdzilem przez 2 lata oplem calibra 92 rok,i oprocz wymiany klockow,amortyzatorow i plynow,nic sie z nia nie dzialo,i sobie polepszylem
  6. to teraz ja ,napisze wam moja przygode z bmw e46 318i,silnik m43 z 1999 roku,kupilem ja w 2007 roku,osobiscie w belgi,z przebiegiem 161000,sprawdzonym w serwisie w antwerpi,przez rok,a zrobilem ja 30000,nie dzialo sie nic,nawet nie wymienialem klockow,tylko oleje ,filtry,i autko smigalo jak marzenie,ale sie zaczelo,teraz wymienie co wymienilem w moim aucie od tamtaj pory 1]linka prawej szyby,2]weze gumowe od chlodnicy,3]katalizator,4]przeplywomierz,5]odma,6]silnik,pekniety tlok,nie wspomne juz o czesciach typowo eksploatacyjnych,amartyzatory,wachacze,tuleje,klocki,laczniki,gumy stabilizatora,opony ,ponadto swieci mi sie kontrolka poduszek i to pewnie mata,oraz ciagla walka z wyciekami oleju,jak nie spod filtra,to skad indziej ,przez te nastepne 2 lata,odechcialo mi sie bmw,aczkolwiek ciagle daje jej nastepna szanse,do nastepnej awari,o samochod dbam,i wymieniam wszystko na bierzaco,ale boje sie ze nie starczy mi kasy,pozdro dla milosnikow bawarek
  7. tak,powiedzieli mi,ze tylko lemforder,odpowiada jakoscia pierwszego montazu
  8. dzieki wszystkim,za rady pojechalem do aso i okazalo sie ze zbieznosc,ustawili mi jak nalezy,i auto jedzie jak po sznurku,az mi bylo wstyd,za tych poprzednich partaczy,a tak przy okazji to w aso powiedzieli mi ze zle zrobilem z wahaczami meyle,ze auto moze teraz byc inne tz bede je czul w kierownicy tz kazda nierownosc,zobaczymy narazie jest ok
  9. tak masz racje, zbieznosc,tak sie pisze ,przepraszam,zapomnialem dodac ,ze jeszcze wymienilem amortyzatory[bilstain],dzieki za podpowiedzi ,tez myslalem ,ze zbieznosc,ale ile razy bede to ustawial :mad2: ,jutro pojade do innego warsztatu,moze tam zaznam troche profesjonalizmu
  10. witam,mam nastepujacy problem,otoz jakis czas temu zrobilo mi sie tak,ze zeby jechac prosto musze mocno kontrowac kierownica w prawo,samochod znosi w lewo,wymienilem wahacze,tuleje,laczniki stabilizatora,[meyle],gumy stabilizatora[aso],drazki kierownicze[lemforder],opony toyo proxes t1r,oraz ustawilem zbierznosc,i dalej to samo ,moze ktos ma pomysl,ile jeszcze musze wlozyc ,zeby ta cholerna kierownica,stala prosto
  11. u mnie jest to samo,tz tak samo zachowuje sie obrotomierz,bez gazu jest ok,jak dodam gaz to spadaja nawet do 500,spadaja jeszcze jak krece kierownica do konca,mojego znajomego,kolega pracuje w servisie bmw w dublinie,jutro rusze temat,moze od niego dowiemy sie co to za diabel :evil: ja ten wezyk juz wymienilem na nowy z servisu,i lipa ,nic nie pomoglo,gdyby tan wezyk byl dziurawy to obroty falowaly by nawet na luzie bez gazu,tak powiedzial mi mechanik
  12. koledzy ,prosze o rade ,otoz w moim e 46 318i silnik m43,dzisiaj rano zauwazylem dziwna sprawe,po odpaleniu obroty spadaly do 500 ,wskazowka obrotomierza zafalowala tak z 5 razy[ trzasl sie przy tym silnik] i sie uspokoila,ale na kazdej redukcji na luz,powtarzalo sie to,tak dojechalem do pracy,po pracy to samo,dopiero wieczorem wszystko ok,wskazowka stala jak przyklejona,i nic nie falowala,ale z kolei przysiadanie powstalo jak krecilem kierownica na postoju ,co to moglo byc,spotkal sie ktos z czyms takim
  13. panowie,a za co odpowiada ten element nr 8,i czy na pewno po odlaczeniu go,czy zdemontowaniu,wszystko bedzie ok,przeciez inzynierowie z bmw pocos go tam wsadzili :?:
  14. dzieki za rade,nie denerwuje mnie to,tylko myslalem,ze znowu cos padlo,jezeli mozna z tym jezdzic,i nic sie nie stanie to ok,szerokiej drogi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.