Skocz do zawartości

seba e36

Zarejestrowani
  • Postów

    1 020
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i M43 touring 1995
    E36 318i M43 cabrio 1997
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia seba e36

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. No to sprawdź czy działa regulacja poziomu świateł
  2. Ztyłu głowicy jest króciec przykręcony dwiema śrubami do głowicy a z drugiej strony ma wujścia na mniejszy i większy . Element nr 9 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE11&mospid=47424&btnr=11_1393&hg=11&fg=35&lang=pl
  3. Moja rada to jedź do jakiegoś warsztatu który może zrobić test szczelności , czyli założą specjalne urządzenie w miejsce korka wlewowego chłodnicy w którym będzie płyn reagujący zmianą koloru na obecność spalin w układzie chłodzenia . Jeśli test wypadnie pomyślnie to wymień viscozę . Tylko pamiętaj że na viscu jest lewy gwint
  4. Na początek sprawdź w jakim stanie są przewody od sondy ( czy nie są poprzecierane lub połamane przy samej sondzie i przy wtyczce )
  5. Ja mam nową sondę jestem po wymianie pierścieni i kompletnym remoncie głowicy i po mieście mi pali 12 litrów . Wszystko zależy po jakim mieście jeździsz czy dużo stoisz w korkach , styl jazdy też jest ważny , termostat jak zepsuty na otwartym to z automatu zimą większe spalanie . A po trasie drastyczny spadek spalania 920km na 55l paliwa . Do dychy po mieście nigdy nie doszedłem :cry2:
  6. Na wiejskiej potupanie na dechach to na bank zrobi furorę . Wiejski tuning na maxsa . A autor tego ufo chyba nawciągał się "ZOZOLI" :mlotek:
  7. To że na kompie nie pokazuje żadnego błędu to jeszcze o niczym nie świadczy. Podjedź do jakiegoś gościa który nie tylko odczytuje błędy ale niech też sprawdzi wartości rzeczywiste (i zmień tytuł na poprawny na górze działu masz wzór)
  8. Sądze że tańszą wersją będzie demontaż miski oleju i rozrządu plus demontaż wewnętrznej części obudowy rozrządu. Wtedy wymienisz wszystkie uszczelki i będziesz mieć pewność że nic przez przypadek się nie ruszyło i zacznie ciec w innym miejscu . Więc potrzebne będą uszczelki nr. 3 ; 16 ; 17 ; i zestaw nr.25 no i rzecz jasna uszczelka miski oleju
  9. seba e36

    318i M43 Chlapie olejem

    Oprucz chlapania po odkręceniu korka wlewu powinny też zmienić się obroty (nierówna praca) ,jeśli tego nie ma to masz zatkaną odmę
  10. Jeśli nie ma wycieków płynu hamulcowego zacznij od odpowietrzenia a nawet wymiany płynu w układzie sprzęgłowym . Jak to nie pomoże to czeka cię wymiana sprzęgła
  11. Bez odpowiedniego ciśnienia czynnika w układzie sprężarka nie zadziała
  12. seba e36

    316 - gaz

    tez na to stawiam. Zakładając że to nie jest gaz sekwencyjny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.