Skocz do zawartości

MDRAGON22

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MDRAGON22

  • Urodziny 01.06.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i 2000r
  • Lokalizacja
    Oświęcim

Osiągnięcia MDRAGON22

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Mam mały problem w moim aucie, przekładnia kierownicza jest zbyt głośnia, dokładnie to dochodzą z niej odgłosy trzeszczenia ale tylko jak auto jest zagrzane. Nie mam żadnych luzów, wycieków itp. Podczas jazdy wszystko ok, jedyne co zostało znalezione to lekki luz na drążku stabilizatora z prawej strony. Trzeszczy tylko jak auto jest zagrzane, nawet na postoju bez skręcania kierownicą. Miał ktoś podobny problem, jakieś rady? Pozdrawiam Marcin
  2. Witam Auto juz naprawione. Z tyłu okazało się łożysko w prawym kole. Co do silnika to nie wiem co było, auto było sprawdzane przez 2 mechaników, pod każdym możliwym kątem na jaki mogli sobie pozwolić, wliczając w to kompresje na cylindrach, emisje spalin itd wszystko idealne. Po złożeniu wszystkiego i przejechaniu dziś ok 100 km wszystko jest ok. Cieszę się bo już się wybierałem do serwisu na diagnostykę. Pozdrawiam
  3. Koledzy licze na Waszą pomoc
  4. Witam Posiadam bmw 520i 2000r 169tyś przebiegu( prawdziwy) ostatnio auto zaczęło sprawiać mi trochę problemów. Silnik głośniej trochę pracuje, przy większych obrotach słychać go wyraźnie w aucie. Auto wg komputera pali ok 1 litr więcej, natomiast wg mnie o ok 2 litry.(kasowałem spalanie) Pogorszyła się również dynamika, jest zdecydowanie słabszy. Z odgłosu podejrzewam że ciągnie lewe powietrze. Podpinałem auto 2 razy pod kompa i zero błędów .Olej, filtry, płyny były wymieniane przy 161tys więc wykluczam to. Oprócz tego z tyłu samochodu dochodzi delikatny szum i czasem głuche stukanie( na gorszej drodze) podczas ruszania kiedy mam skręcone przednie koła jest też odgłos wiertarki. Mam też problem ze skrzynią biegów, kiedy drążek jest w pozycji luz są drgania, czasem ciężko mi wbić 1 bieg, zdarza się też że są małe szarpania przy zmianie biegów ( 1 i 2) poduszki pod skrzynią wymieniłem 2 tyg temu i nic nie pomogło. Sprzęgło wymieniałem pod koniec 2009r. Na dniach wybieram się do znajomego mechanika, jednak chciałbym poradzić się Was koledzy co to może być i jakie koszta. Pozdrawiam Marcin.
  5. MDRAGON22

    bmw e39 520i malo mocy

    Witam Olej, filtry i płyny byly wymieniane przezemnie 5 tys km temu, sprzegło wymienilem miesiac temu. Auto bylo na diagnostyce komputerowej i wszystko jest ok. Poprostu auto wydaje mi sie lekko mulowate poprzednie 520i jezdzilo lepiej, moze tam bylo cos robione.... Co myslicie nad wsadzeniem strumiennicy zamiast katalizatora? Moze jeszcze warto cos pokombinowac? Stan silnika to igla, dwoch mechanikow mi to powiedzialo, zero wyciekow, oleju nie bierze, pracuje rowno i bardzo cicho. Co do sprawdzenia fabrycznych osiagow to narazie sobie odpuszcze zewzgledu na pogode. Co do paliwa to tankuje zawsze na pewnych stacjach, przewaznie 98 ale pomiedzy 95 roznicy nie widze, moze spalanie mniejsze o 0.2l ale auto jezdzi tak samo. Dodam ze spalanie jest takie samo co w poprzednim aucie , czyli srednio 10.2-10.4 wg komputera Pozdrawiam Marcin
  6. MDRAGON22

    bmw e39 520i malo mocy

    Witam W sierpniu br sprowadzilem z Niemiec od pierwszego wlasciciela bmw, jest to koncowka 2000r,aktualnie 165 tys przebiegu, auto wydaje mi sie nieco slabsze, poprzednie moje bmw to rowniez 520i 99r. Auto jest w bdb stanie technicznym jak i wizualnym, wg mojego mechanika wszystko jest ok, ale ja jestem srednio zadowolony z jego osiagow. Co wg Was koledzy warto bylo by sprawdzic, lub co zmienic zeby je troche podkrecic? Chip tuning w tego typu silnikach nie jest zbyt skuteczny i dlatego tego sie nie bede podejmowal. Da sie z tego wyciagnac troche km i nm ? Pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.