Skocz do zawartości

wiesiek31

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 24v 1992r

Osiągnięcia wiesiek31

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. wiesiek31

    TRYB AWARYJNY

    Witam. Mam pytanie , chciałbym kupić bmw740 ale skrzynia pracuje tylko w trybie awaryjnym co sądzicie ,jakie przyczyny i czy nie wtopie kasy. DZIĘKUJE ZA ODP. I POZDRAWIAM :?:
  2. musi być wytłoczone na feldze
  3. Witam mam u siebie 16-tki borbet 7,5 cala i założyłem 225/50 przód i tył i dobrze to wygląda ale z przodu to troche za szerokie zle się prowadzi więc proponuje na przód 205
  4. wiesiek31

    problem z silnikiem

    witam nie wiem czy warto od razu pchać sie w koszta fajkocewki sa drogie a zawsze sprawdza się od najtańszych rzeczy. mam 2.0 24v i miałem taki sam problem postawiłem do mechanika i zaczeły się cuda wymyślanie i kombinowanie , nowe świece, f-cewki, kompa zamieniałem, ciśnienie itd. nic okazało się że listwa- byly zaśniedziałe przewody czyszczenie pomoglo i od tamtej zimy mam spokój. trzeba też dobrze poszukać na forum są wpisy na ten temat. pozdro
  5. Witam. Takie tarcie i trzeszczenie jak napisałeś to może być masa na kierownicy. Zdejmij kierownice i bedziesz widział drobne opiłki od spodu, wyczyść je i lekko przesmaruj mosiężny pasek i to powinno załatwić sprawe.
  6. Pamietaj tylko żeby nie uszkodzić uszczelki bo jest ona z reguły droższa niż szyba. Koszt szyby to ok 270 biała i 300pln z paskiem a wstawienie to 100-150 pln
  7. Witam ja też mam taką bunie i nie ma filtra.
  8. wiesiek31

    e38 250 km

    Witam wszystkich mam pytanie czy była wersja silnika w e38 735i 250km i manualna skrzynia biegów z tego co mi wiadomo to były 235km i 236km w automacie. Prosze o podpowiedź. pozdrawiam :?:
  9. Ja mam 8 calowe 16 i opony mam 225/50 przód i tył i jest ok. Pozdro :cool2:
  10. Witam wszystkich i chciałbym podzielić się swoją opinią na temat kasowania tego luzu. Jak pisaliście chciałem sie dobrać tej śruby która miała byc kolo pedałów, rozkręciłem plastikowe osłony i nic nie znalazłem, nie było żadnej śruby na klucz 24 więc dobrałem się do samej przekładni owszem jest tam śruba 17 a w niej mniejsza na imbus. Tą na imbus podkręciłem tak ok 1/2 obrotu i okazało się że jast teraz zajeb...., nie ma stukania i nie ma żadnych metalicznych dzwiękow. Poprostu prowadzi się jak nowa bunia. Pozdro 23.05.2010 BYŁY FAJNE BUNIE. LOTNISKO ORNETA
  11. wiesiek31

    Przednie zagłówki

    Witam też miałem taki problem ale okazało się że trzeba je mocno szarpnąć do góry i muszą wyjść.
  12. Witam i podłańczam sie do tematu tylko że u mnie to zjawisko dzieje się żadko. Słyszałem gdzieś ze ma to coś wspólnego z centralnym zamkiem. Pozdro
  13. Witam a może ma to związek z odpowietrznikiem bo jak odkręce korek wlewu paliwa to lekko syknie i na jakiś czas rezonans ustępuje. Dodam jeszcze że jak zalałem paliwem do pełna to temat jakby sie nasilił. Pozdro
  14. Witam mam mały problem podczas jazdy moją bunią występuje dziwny rezonans podczas redukcji biegu albo gdy chamuje silnikiem. Słychac to pod spodem auta pod siedzeniem kierowcy tam są przewody paliwowe i to jakby one drżały, nie wiem jak tego sie pozbyc. Prosze o podpowiedz i dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.