Skocz do zawartości

haveano

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E46 320Ci M54B22 04/2002
    jest E90 320i N43B20 09/2010
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia haveano

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. NOX do benzyny E90 2.0 kosztuje ~2k PLN oryginalny. Ja w swojej musialem juz 2 x go wymieniać, co 60k km. Nie wiem czy mam z tym czujnikiem ppecha, czy one tak mają ze padają co 5lat/60kkm...
  2. Przepraszam kolego - rozmawiałeś z jednym właścicielem, czy z wszystkimi? Ja wypowiedz Bartibol zrozumialem jako zarzut do sprzedajacego (ktory cos pewnie kreci) a nie do Ciebie.
  3. Jak nie lubisz tracic czasu swojego i kupujacych, to opisz tutaj jakie dokladnie poprawki, Na co te kilka tysi trzeba wydac. Wstaw te dodatkowe zdjecia. Na pewno to pomoze w sprzedazy. A moze ktos z ogladajacych zdjecia jest w stanie wylapac o jakie poprawki chodzi?
  4. Mam e90 tez z2010 z tym silnikiem w automacie. Silnik 4 gary, wiec dzwiek slaby. Moja ma tylko 130k, ale 2 x wymienialem juz czujnik NoX, co 60k, droga impreza bo na oryginalnych. Nie wiem, co Ci powiedziec. Silnik nie ma dobrych opinii, ale ja wiekszych problemow (odpukac) nie mialem. Teraz szukam e46i, bo tesknie za dzwiekiem R6.
  5. Padł mi katalizator. Objawy to hałas przy przyspieszaniu. Zapala się też check engine. Byłem na diagnozie i niby to miały być sondy labda. Wymieniłem obie, ale po przejechaniu 1000km znowu zapalił się check engine. Teraz poczytałem i nabrałem pewności (po tym hałasie przy przyspieszaniu), ze to rozsypany kat. Gdzie w Wawie lub okolicy mogę zdianozowac i wymienić kata? Polećcie jakiś sprawdzony warsztat proszę . Z góry dzięki. PS. Auto to E90 320i N43.
  6. Sorry, ze po takim czasie odpowiadam, ale tak rozwiązałem problem. Może przyda się potomnym. Wymieniłem dwie sondy lambda, już nie pamiętam czy przed czy za katem. Od tamtej pory mam spokój. Minął prawie rok. Dodam tylko ze wczesniej byłem na diagnostyce czy nie ma gdzies nieszczelności, nic sie nie znalazło. Podjechałem jeszcze na diagnozę kompem, tam znowu mi powiedzieli ze albo przepływomierz, albo lambdy. Zacząłęm od wymiany sond, bo taniej i problem się rozwiązał.
  7. Witam, Zapaliła mi sie kontrolka silnika, pojechałem na kompa i pokazało błędy dwóch sond lambda (przed katalizatorem) oraz przepływki. Błędy skasowane i po kilku dniach znowu zapaliła się lampka. Silnik nie był jeszcze rozgrzany za bardzo jak się zapaliła. Po kilku dniach jezdzenia z tą zapaloną lampką zaobserwowane objawy to na pewno spalanie skoczyło (według kompa, z ~10 na 12,5 l) i chyba gorzej chodzi (lekki spadek mocy, ale moze mi sie tylko wydaje). Wczoraj sam sczytałem błędy, podaję je poniżej. Koles u którego pierwszy raz zczytywałem błędy, zaleca mi wymianę obu sond przed katem (uniwersalne boscha, 200PLN/szt.). Myślicie ze to pomoże? Czy przyczyna jest gdzieś indzie? przepływka? ------------------------------------------------------------- RESULT: 3 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 8 Luftmassenmesser Error frequency : 4 Logistic counter: 40 N_32 736.00 rpm THR 6.26 Grad TPS ISAPWM_ISA 28.12 % VMAF 0.08 V aufgetreten vor (rel. BZ) 3.90 h --- KS--> Masse o. Unterbrechung --- --- Fehler ist abgasrelevant Fehler entprellt Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 08 B2 04 28 17 08 48 04 75 8E ------------------------------------------------------------- 228 Lambdareglerabweichung Bank 2 Error frequency : 7 Logistic counter: 40 N_32 1920.00 rpm MAF 108.94 mg/stk TCO 69.75 Grad C LAM_MV_2 10.54 % aufgetreten vor (rel. BZ) 3.10 h Abweichung fett --- --- --- Fehler ist abgasrelevant Fehler entprellt Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E4 B1 07 28 3C 14 9D 9B 75 96 ------------------------------------------------------------- 227 Lambdareglerabweichung Bank 1 Error frequency : 7 Logistic counter: 39 N_32 1536.00 rpm MAF 119.84 mg/stk TCO 93.75 Grad C LAM_MV_1 7.81 % aufgetreten vor (rel. BZ) 2.90 h Abweichung fett --- --- --- Fehler ist abgasrelevant Fehler entprellt Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E3 B1 07 27 30 16 BD 94 75 98 ============================================================
  8. Witam, Jest juz moze mapa Polski Tele Atlas 2009/2010 na CD dla MKIII?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.