Skocz do zawartości

kyloSO

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kyloSO

  • Urodziny 26.11.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 530D xdrive '12
  • Lokalizacja
    Kostrzyn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kyloSO

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, również postanowiłem doposażyć się w kamerę cofania, wszystko podłączone dodane 3AG do VO samochodu, przekodowany CIC oraz PDC, Po włączeniu na R na ekranie pojawia się zamiast obrazu ciemny kwadrat, mogę zmieniać kontrast oraz włączać linie pomocnicze jednak brak obrazu. ISTA pokazuje błąd -> 800BD1 TRSVC no current coding data stored, 800BD4 TRSVC control unit not coded for the vehicle oraz B7F841 CIC CVBS input 1 no video or sync signal. Kable do kostki w CIC podłączyłem tak: PIN 23-przeźroczysty PIN 24 - Biały PIN 21- Żółty, do kabli z IHKA wpiąłem się do kolorów Zielony-Zielony, Pomar/Zielo-Pomar/Zielo, w bagażniku brążowy-uziemienie i nieb/zielo - zasilanie. Wiązki kabli moduł-cic oraz moduł-kamera zakupione nowe, moduł i kamera zakupiona używana. Możliwe że przez brak zakodowania TRSVC pod samochód nie ma obrazu, czy raczej kamera uszkodzona lub złe podłączenie kabli pod CIC. jak zakodować moduł pod samochód? Problem rozwiazany: Okazało się żę pod złe piny został podpięty moduł, prawidłowe dla cic pro: Shield - PIN 27 White - PIN 28 Red - PIN 18 dla NBT to Shield - PIN 23 White - PIN 24 Red - PIN 21
  2. U mnie w F10 też ostatnio przestało to działać. Muszę wymienić górny czujnik smart opener (pasek na długość całego zderzaka podłączony do sterownika), niestety trzeba zdjąć zderzak. Cena 90 zł. LINK do wersji F11 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/61_2899-przewod-czujnika-smart-opener/i55811/kL/sN/r2014/m06
  3. HIFI SYSTEM PROFESSIONAL - nowy 2500, znalazłem w jakieś firmie co zajmuje się car audio. W serwisie chyba 6000.
  4. Więc tak chłodnica EGR wymieniona i problem ustąpił.
  5. U mnie też dźwięk zanikał i powracał, aż w końcu nastała cisza i trzeba było wymienić wzmacniacz bo padł.
  6. Ok no to przygotuję się do walki, i dam znać o wynikach.
  7. ci program dosłownie napisała na samym dole ))) Spoko, to teraz czy przez to może pojawiać się nieszczęsny błąd 290900? A i klapki w kolektorze otwierają się na 90 z 95% podczas testu, zdejmować i czyścić czy tolerancja 5% jest jeszcze w normie?
  8. Czy z tego wynika, że chłodnica spalin jest zawalona syfem?
  9. Plastikową obudowę EGR zdjąłem - wszystko działa sprawnie i delikatnie. Niestety błąd 290900 (Air System) powraca. Nieszczelności w rurach od filtra do kolektora nie zauważyłem. Samochód nie traci mocy, błąd po skasowaniu pojawia się po przejechaniu dystansu 30 - 50 km. Poza zapalonym CHECK nie ma żadnym zmian w dynamice jazdy.
  10. Chciałem go całkowicie wyciągnąć, ale jest tak zapieczony, że rusza się tylko w lewo i prawo uderzając młotkiem.
  11. Witam, czy uszkodzony EGR może powodować zakłócenia pracy przepływomierza? Żadnych nieszczelności nie widać, a ISTA pokazuje większą dawkę powietrza od zadanej i wywala CHECK na desce. Wcześniej pojawił się również błąd EGR, ale po wykasowaniu powraca tylko z masa powietrza. No chyba, że to po prostu przepływomierz się zepsuł.
  12. Z tego co pamiętam jak sam wyciągałem to: Od góry jedna śruby od obejmy połączenia turbo-kolektor wydechowy, rura do IC oraz wężyk olejowy Od dołu śruba od wspornika. , ja wyciągałem dołem bez ściągania kolektora i musiałem dodatkowo odkręcić sterownik przy turbo ponieważ nie mogłem jej ustawić tak by wyszła a się blokowała. Od spodu turbo jest sztywna rurka odpływu, która rusza się tylko na boki, a wchodzi w silnik. Widok z góry http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/19/8b04973965cfc56ecb83b1a5f425588f.jpg
  13. EGR zaślepiłem i wyciągnąłem wężyk od podciśnienia . Oprócz tego że na luzie wyższe dawki powietrza pokazuje to pod obciążeniem dalej to samo. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  14. Witam, zacznę od razu od przedstawienia problemu ponieważ zaczyna mnie już lekko denerwować. Samochód nie ma żadnych spadków mocy, błędów w komputerze, szarpań, telepań drgań czy innych tego typu problemów, ale przy ok 4000 obr. na 4 i 5 biegu gdy samochód dłużej pozostaje na tych biegach i tylko z pedałem w podłodze zaczyna strasznie dymić, nie było by w tym może nic nadzwyczajnego, bo nie ma DPFa, ale inpa podczas obciążenia pokazuje,że przepływomierz źle mierzy i po dłuższym obciążeniu silnika jednostki które chce ECU różnią się od danych przepływomierza o 150-200,więc wyczytałem że może to być dziura w dolocie, coś z IC no i oczywiście przepływka, więc na pierwszy ogień poszła wymiana przepływki na boscha (nowa), wymiana uszczelki i sprawdzenie rury od przepływki do turbo - OK, potem wymiana uszczelek i sprawdzenie rur TURBO - IC - EGR jak i wizualnie samego IC, nieszczelności nie stwierdziłem poza lekkim spoceniem się IC od strony turbo. Samochód nie posiada klapek, uszczelki pod kolektorem nowe. Po tych wszystkich zabiegach INPA pokazuje dalej że przepływka źle mierzy. Kolejny krok to sprawdzenie sterownika turbiny jak i samej turbiny, chyba że ktoś ma lepszy pomysł, którego chętnie posłucham. Dane z INPY tak od 30s. https://www.youtube.com/watch?v=rDaRHSDsPKw
  15. Jakby ktoś szukał kabla od MOST to znajduję się on tu: http://slobodzian.net/allegro/images/MOST_e60.jpg Gdyby nie zdjęcie to nie zauważył bym tej klapki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.