Witam, zacznę od razu od przedstawienia problemu ponieważ zaczyna mnie już lekko denerwować. Samochód nie ma żadnych spadków mocy, błędów w komputerze, szarpań, telepań drgań czy innych tego typu problemów, ale przy ok 4000 obr. na 4 i 5 biegu gdy samochód dłużej pozostaje na tych biegach i tylko z pedałem w podłodze zaczyna strasznie dymić, nie było by w tym może nic nadzwyczajnego, bo nie ma DPFa, ale inpa podczas obciążenia pokazuje,że przepływomierz źle mierzy i po dłuższym obciążeniu silnika jednostki które chce ECU różnią się od danych przepływomierza o 150-200,więc wyczytałem że może to być dziura w dolocie, coś z IC no i oczywiście przepływka, więc na pierwszy ogień poszła wymiana przepływki na boscha (nowa), wymiana uszczelki i sprawdzenie rury od przepływki do turbo - OK, potem wymiana uszczelek i sprawdzenie rur TURBO - IC - EGR jak i wizualnie samego IC, nieszczelności nie stwierdziłem poza lekkim spoceniem się IC od strony turbo. Samochód nie posiada klapek, uszczelki pod kolektorem nowe. Po tych wszystkich zabiegach INPA pokazuje dalej że przepływka źle mierzy. Kolejny krok to sprawdzenie sterownika turbiny jak i samej turbiny, chyba że ktoś ma lepszy pomysł, którego chętnie posłucham. Dane z INPY tak od 30s. https://www.youtube.com/watch?v=rDaRHSDsPKw