Skocz do zawartości

kuba4u

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320D 150KM 2006r

Osiągnięcia kuba4u

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam podobny problem... W moim BMW e91 nie działa zamykanie z kluczyka, początkowo wyglądało to tak że raz działało raz nie, zupełnie losowo... Otwieranie działa bez problemów. Czy ktoś może pomóc mi rozwiązaniu tego problemu, co trzeba zrobić sprawdzić: bezpieczniki, przekaźniki czy kable ? Dodam że mam tylko jedne kluczyk :(
  2. Witam, mam zderzak w moim E91 rok 2006 - model przed liftem, znalazłem zderzak po 2008 na pierwszy rzut oka wygląda tak samo. Czy taki po lifcie (2008 i wyżej) zderzak będzie pasował do modelu przed liftem z 2006 ? Ktoś przerabiał taki temat ?
  3. Koledzy udało się, wystarczyło lekko naciąć brązowy i czerwony kabel, przyłożyć baterie 9V i szyba otwarta :D. Przycisk wymieniopny, szyba otwiera się za każdym razem bez problemu. Bardzo dziękuje za pomoc :)
  4. Koledzy mam podobny problem. Mam uszkodzony przycisk pod wycieraczką, co gorsza kable od przycisku również są uszkodzone gdzieś w środku, podpinanie na krótko nic nie daje :( próbowałem również pod kable podłączyć nowy przycisk również nic, szyba dalej zamknięta :(. Jest jakiś inny sposób otwarcia szyby ? czytam po różnych forach i jak na razie nic nie pomaga. Dodam tylko że klapa obecnie znajduje się na samochodzie więc do kabli zasilania mam raczej ograniczony dostęp. Muszę otworzyć szybę nie rozcinając głównej wiązki zasilania o ile się da ? Z góry dziękuję za pomoc. Kuba
  5. Witam, Panowie mam dokładnie ten sam problem, mianowicie mam uszkodzony przycisk tylnej klapy. Przycisk razem kablami kupiłem nowy jednak do wymiany starego przycisku i dostaniu się do kostki należy otworzyć szybę z czym właśnie mam problem. Kable, które wystają ze starego przycisku muszą być uszkodzone gdzieś głębiej, podpinając "na krótko" do nowego przycisku nic nie daje :( Ma ktoś jakiś sprawdzony patent jak otworzy tylną szybę w takim przypadku ? Z góry dziękuje za pomoc. Kuba
  6. artuj... jeśli chodzi o 3`ke to tak, okolice odmy są w oleju, pewnie jest tak jak piszesz odma jest zapchana bądź uszczelka puściła - sprawdzę na weekendzie. Jednak czy na pewno się nie wymienia odmy ? Kolega guzior2 pisze tu inaczej: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=164552&p=1179090&hilit=filtr+odmy+wymiana+odmy#p1179090 Ja dokładnie jak pisze, mam silnik M47N2, ale myślę jak zajrzę do odmy wszystko wyjdzie. Jeśli chodzi o wymianę oleju, to raczej jak komp wskazuje mniej więcej co rok lub co ok. 15 -20 tyś. Co do PDF zdecydowałem że w wolnej chwili wycinam :D autko mocniejsze i mniej będzie palić.
  7. Ile kilometrów w tym czasie zrobisz? Bo jeżeli 40kkm, to wtedy ten wynik jest dla przykładu b. dobry. Jak 10kkm, to już gorzej. Jeździsz też z dużymi prędkościami na dłuższych dystansach, czy głównie miasto? Rocznie robię ok 10 do 20kkm, jest to raczej jazda pół na pół, trasa - miasto. Jeśli chodzi o miasto to wiadomo, szaleństw nie ma, jazda w przedziale 50 - 100 km/h, dodam że często w warszawskich korkach. Jeśli chodzi o jazdę na trasie to mniej więcej 120 - 180 km/h. Dodam że przy redukcji, czy gwałtownym dodaniu gazu autko puszcza sporego bąka z ciemno szarym dymem. Na moje oko to trubina zasysa olej, co widać na ww zdjęciach, tylko czy to wina turbo czy też może uszczelki silnika, odmy/separatora ? czy może coś innego ?
  8. Nie... uszczelek jeszcze nie wymieniałem. Droga jest taka wymiana ? może można to zrobić jakoś we własnym zakresie, czy raczej wymaga wiedzy specjalisty ? Możesz ewentualnie podesłać schemat o jaką uszczelkę chodzi i jak ją wymienić ?
  9. Witam, podczas wymiany filtru powietrza, który zresztą był czarny i odrobinę w oleju zauważyłem że do turbiny dostaje się olej (zaznaczone na zdjęciu 1 i 2). Turbina ok. 2 lata temu była regenerowana, po regeneracji do tej pory nie miałem z nią problemu autko się zbiera ma moc, wiec wszystko wygląda ok, poza jednym mankamentem. Mianowicie, przy szybkim przyspieszaniu na 1, 2 i 3 nawet i 4 auto zawsze odrobinę zakopci na biało lub ciemno szaro ... Dodam że zauważyłem drobne wycieki oleju zaraz z prawej strony filtru (oznaczenie 3 na zdjęciu). Czy jest możliwe że uszczelka pod silnikiem puściła ? Co należy zrobić w takim momencie ? nie chce na nowo wymieniać regenerować turbo... Dodam że po diagnostyce komp. wyszło że mam przerwę na trzeciej świecy żarowej czy wtrysku (może to ma wpływ dodatkowe kopcenie). Na rok dolewam ponad 1, 1.2 litra oleju nie wiem czasem czy to nie za dużo. Więc problem wydaje się być poważny :( Autko 320 D 150 km, katalizator z filtrem DPF do którego zapaliła się kontrolka do przeglądu. Czy taki katalizator w ogóle się naprawia ? czy można wyciąć filtr ? Słyszałem że taki katalizator jest bardzo drogi ale można go wymienić na inny tańszy bez DPF ? Adres do zdjęć: https://docs.google.com/file/d/0B98osWUfvU43bnhpbWNNWXdDOGM/edit?usp=sharing https://docs.google.com/file/d/0B98osWUfvU43cHZfMjQwSmlEdG8/edit?usp=sharing Niestety przez opcje Img zdjęcia się nie ładowały, ale linki działają.
  10. Muszę szybko kupić oponki i pilnie potrzebuje odpowiedzi, dlatego założyłem nowy post. Jak ktoś odp co za problem go skasować ?
  11. Witam, Panowie potrzebuje pomocy, kompletnie nie znam się na oponach i nie mam pojęcia jakie wybrać :(.... Wstępnie udało mi się coś wyczytać o takich oponkach: 205/55 R16 H Lub V oponki szukam w cenie max 1500 komplet Pirelli Cinturato P7 Conti SportContact 2. Continental ContiPremiumContact 2 Bridgestone a może jakieś inne ktoś poleca ? Dodam że nie jeżdżę zbyt agresywnie, ale zależy mi na dobrej przyczepności komforcie i cichej pracy opon.
  12. Witam, mam dokładnie taki sam problem jak kolega wyżej... Przy przyspieszaniu w okolicy 140km - 160km w aucie pojawiają się silne drgania, które ustają po puszczeniu gazu. Ma ktoś diagnozę na tą dolegliwość ? koło dwumasowe ? łożysko podpory wału ?, czy może coś innego? Dodam ze moje autko to 320D 150km ok 200tys przebieg Pozdrawiam
  13. Witam, turbina została wymieniona, znaczy tylko obudowa jest stara a cały środek został wymieniony na nowy w Scroll Products Centrum Turbosprezarek. Jak narazie autko sprawuje się bardzo dobrze, bardzo dobrze się zbiera, turbinka chodzi cicho. W następnym tygodniu jadę na hamownie sprawdzić moc. Cena naprawy 2000 turbo 500, wymian wymiana oleju filtra sepalatora oraz czyszcznie układu, razem zapłaciłem 3140zl, wiec cena jak najbardziej pozytywna.
  14. Dziękuje panowie za info. Zdecydowałem się na regenerację, ewentualnie kupno zregenerowanej... Jestem z warszawy i czytałem o kilku serwisach Turbo: Warszawa 1. TURBO-SERVICE Piotr Turbiński 01-434 Warszawa, ul. Obozowa 82a, paw. 8 http://www.moto-market.pl/turbo-service/ 2. Scroll Products Centrum Turbosprezarek, regeneracja turbosprężarek Warszawa 01-424 Aleja Prymasa Tysiąclecia 76b I piętro http://site.scrollproducts.com/pl/kontakt Oby dwa mają dobre opinie.... Czy ktoś z was regenerował tam swoje turbo? Jednak jeszcze więcej pozytywów ma Turbo-tec Jaworzno http://www.turbo-tec.eu/pl/ wiec może warto sie tam przejechać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.