Skocz do zawartości

Qba_24

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Qba_24

  • Urodziny 20.10.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2001 M54 (aut.)
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Qba_24

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Vasyl dzięki za info - to już wiem co idzie pod silnik w takim razie ;) Właśnie pytanie o rozstaw śrub jest trudne bo chcę kupić tą osłonę przez A. i przymierzenie jej przed zakupem może być trudne. Klapka to pewnie inicjatywa producenta skrzyni który nie uważał swojego wyrobu za "bezobsługowy" tak jak inżynierowie z Monachium ;)
  2. Witam Wszystkich, Chciałbym się zwrócić do Was z następującym pytaniem: Jakiego typu spodnią osłonę silnika i skrzyni powinienem zamontować do E39 525i (2001) z automatem? Czy osłony w E39 po liftingu różniły się tylko w modelach 540i, M5 i w M-Pakiecie? Szukam oryginalnej używki w dobrym stanie ale nie wiem na który wariant osłony mam się zdecydować. Ja celuję w plastiki podobne do tego poniżej: http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/36/91/19/23/3691192339 Z góry dziękuję za wskazówki.
  3. Pytanie jakie powinno się zadać nie brzmi: jak bardzo samochód był rozbity tylko na ile dobrze został poskładany, aby można było nim w miarę normalnie jeździć. To 328 pewnie przypłynęło zza wielkiej wody przypuszczalnie jako "total loss" czyli zostało kupione w cenie dużo poniżej rynkowej wartości zdrowego egzemplarza. Wystarczy policzyć ile to auto musiało kosztować w USA żeby komuś opłacało się je przytargać do Polski, opłacić, wyremontować i wystawić w tak okazyjnej cenie... Przy okazji rozkodowany VIN: Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAVA37577NE27369 Kod typu VA37 Typ 328I ML (USA) Typoszereg E E90 () Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik N52K Pojemność skokowa 3.00 Moc 172 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor ALPINWEISS 3 (300) Tapicerka SENSATEC/BEIGE (KAB4) Data prod. 2006-11-10 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow. S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S4ABA EDELHOLZAUSFUEHRUNG NUSSBAUM WURZEL Wer. dr. szlach. korzeń drzewa orzech. S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia S5GAA ALARMANLAGENVORBEREITUNG Inst. autoalarmu S640A AUTOTELEFONVORBEREITUNG Instalacja pod montaż tel. uniwers. S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi S693A SATELLITENTUNER VORBEREITUNG Instalacja radia satelitarnego BMW Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP S925A VERSANDSCHUTZPAKET Ochronny pakiet wysyłkowy S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt. Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S2BHA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 156 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 156 S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel. S497A MITTELARMLEHNE IM FOND Podłokietnik środkowy na kanapie S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz Od razu rzuca się w oczy data produkcji - 2006 zamiast 2007 roku podanego w ogłoszeniu (handlarski standard). Szkoda że samochód został również ograbiony z oryginalnych felg. Warto też zwrócić uwagę na to iż jest to wersja dla ciepłych krajów. Kolega Loona Thic powinien rozwiać wszelkie wątpliwości w tej sprawie :cool2:
  4. Witamy w klubie! I ile udało się utargować? :wink: Jakieś poważniejsze rzeczy masz do zrobienia na "dzień dobry"?
  5. Zdjęcia marnej jakości ale mimo wszystko oddają po części jak bardzo zmęczony jest ten egzemplarz. Ciekawe co takiego właściciel wozi w bagażniku (vide gumowa osłona). Nie dopatrzyłem się z tyłu czujników parkowania a z przodu zostały skrzętnie wydłubane (czyżby zderzak przedni był nie od pary?)... Zresztą i tak chyba na desce nie ma wyłącznika PDC, a sprzedający nie wspomina żeby w tym E39 takowy system siedział. Warto zauważyć, że daty wykonania zdjęć są zamazane, więc może nie jest uwidoczniony na nich aktualny stan pojazdu. Interesujące co powie VIN po rozkodowaniu. Przy okazji poproś sprzedawcę o zdjęcia spod maski (najlepiej aktualne), bo tych trochę brakuje...
  6. Opcja zakupu od Forumowicza jest najlepsza wg. mnie - często możesz w sposób dosłowny prześledzić "historię serwisową" takiego samochodu używając wyszukiwarki :wink: Wiadomo że musisz się wtedy nastawić na kompromis jeśli chodzi o wyposażenie etc. ale warto poświecić np. grzane fotele na rzecz zdrowego silnika. W Niemczech też się cudów nie spodziewaj - dobre ogłoszenia od prywatnych właścicieli znikają już po 1-2 dniach i trzeba trochę czasu spędzić z ręką na pulsie żeby dobra sztuka nie przeszła Ci koło nosa. Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety i od Twoich zasobów oraz ilości czasu zależy co wybierzesz.
  7. Jak widać po raz kolejny sprawdza się zasada że wraz z niską ceną idzie adekwatny do niej stan techniczny - nic dodać nic ująć...
  8. Jak nie przeszkadza Ci zmieniona tapicerka i lekka gleba to rozważ czy nie chcesz tego samochodu. Jeśli nie masz zamiaru go kupić to opisz dla osób które też są (lub będą) nim zainteresowane. Napisz np. jaka jest instalacja LPG i te drobne wady o jakich już wspominałeś. Co do poprzednich tematów dotyczących tego E39 to z tego co pamiętam nie będzie tam nic czego nie wiedziałbyś po oględzinach na których już byłeś :wink:
  9. Dziwne podejście jak na "zawodowca", ale z drugiej strony sprzedający chyba wie co jest najlepsze dla niego w tym wypadku.
  10. Używki pewnie za około 1700 udałoby się trafić. Pytanie tylko jak to długo podziała i czy nie jest poskładane na słowo honoru, a o gwarancji można śmiało zapomnieć. Sądzę że sporo do myślenia daje cena nowej, oryginalnej żarówki ksenonowej na RealOem - 212 $ amerykańskich - lekko licząc 680 złotych :cool2: Niestety tutaj jest sporo sprzętu, który może się popsuć i kupowanie używki to zawsze loteria...
  11. Kolego popraw temat i wystaraj się o Vin (zgodnie z Regulaminem) zanim któryś z Moderatorów Działu zamknie topic.
  12. Wytarte przyciski widać na trzecim zdjęciu z oddali - lewa strona kierownicy (regulacja głośności radia) dokładniej rzecz ujmując. Co do lamp tego BMW to warto jeszcze zwrócić uwagę na to jak świecą "ringi"... Nie jest to światło równomierne na całej powierzchni okręgu ale punktowe w kilku miejscach. Poliftowe, oryginalne lampy z ksenonami nie są tanią imprezą i warto to mieć na uwadze. Odnoszę dziwne wrażenie, że skóra na fotelu kierowcy wygląda na młodszą niż ta na siedzeniu pasażera, ale może to tylko złudzenie.
  13. Kolego Jaron - jeśli chcesz koniecznie E-39 z 4.4 V8 to szukaj raczej ogłoszeń z ceną wyższą przynajmniej o jakieś 35-40% za przedliftowy egzemplarz. Swego czasu jeden z Klubowiczów sprzedawał właśnie fajne, oryginalne 540i z 96 lub z 97 roku z tym że cena oscylowała wokół 26 tysięcy (warto polować na zadbane sztuki w dziale Ogłoszeń). Oszczędności w wypadku zakupu tak wyjątkowych samochodów zemszczą się prędzej czy później. Same opony, układ hamulcowy i koszty paliwa są spore nie mówiąc o usterkach, które muszą się dodatkowo przydarzyć. Jeśli chcesz oszczędzać to E-39 540i jest na pewno kiepskim pomysłem na takie eksperymenty. Tak na marginesie - o ile chcesz mieć gaz w swoim nowym nabytku to lepiej zamontować go własnym sumptem u polecanego fachowca oblatanego w temacie LPG + BMW.
  14. Przyciski na kierownicy wydają się już starte, a to interesujące zjawisko jak na tak niski przebieg. Zabudowa systemu multimedialnego wykonana ze sporą dozą fantazji :wink: Chiński ksenon może mieć pewien kłopot z właściwym samopoziomowaniem. Panowie z ciekawości zapytam: "S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera" czy ta opcja polega na "łamaniu" się fotela przy dolnym odcinku pleców osoby w nim zasiadającej?
  15. Jeśli posługujesz się swobodnie językami obcymi (francuski, niemiecki albo niderladzki z tego co pamiętam) to warto przedzwonić do tamtejszego ASO - być może masz szansę na odkrycie części historii tego pojazdu. W Polsce poznawanie historii serwisowej w ASO BMW to temat rzeka - zazwyczaj przeciętny Kowalski jest skazany na porażkę szczególnie jak chce coś załatwić via telefon. ASO zasłaniają się ochroną danych osobowych co u osób orientujących się w temacie może budzić jedynie uśmiech politowania.... Co do samochodów z Belgii to zapytaj sprzedawcę czy ma Car-Pass (jeśli nie to odpuść temat). W tych papierach mógłbyś znaleźć np. przebieg pojazdu (dopóki poruszał się on po Belgii). W Belgii funkcjonuje jeszcze coś takiego jak "karta przeglądów" gdzie rejestruje się wszystkie wizyty w warsztatach - tym też warto się zainteresować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.