Skocz do zawartości

meduz

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525dA 2005r
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia meduz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. meduz

    530 czy 525 ?

    525d nie zadziwia mocą ale też do normalnej jazdy mocy nie brakuje, 530d jest znacznie szybsze. Kwestia czego oczekujesz bo latając po mieście dopłacać do 530 czy 535 nie ma sensu a jeżdząc głównie w trasie warto mieć trochę więcej pod butem :)
  2. kompresor był już czyszczony, wężyk naprawiony, tył nie opada, błąd jest sporadyczny ale mnie denerwuje. Czas pompowania jest tak długi że po chwili wyrzuca błąd, stąd moje zainteresowanie ale dzięki koledzy a idzie zmienić tzn wydłużyć czas w jakim kompresor ma napompować nivo?
  3. nic nie kodowałem, zamontowałem tylko CCC i to wszystko, moja wiedza z zakresu diagnostyki/kodowania itd w tamtym okresie była zerowa i nie chciałem nic popsuć. czyli po dokonaniu kodowania pustym plikiem MAN ustawienia CCC wrócą do pierwotnych, zgodnych z wyposażeniem auta, niewłaściwym numer VIN nie spowoduje żadnych problemów ?
  4. Koduj CCC pustym plikiem MAN, dzięki temu będziesz miał konfiguracje zgodną z wyposażeniem trochę się gubię dlatego pytam czy dobrze zrozumiałem.. zgrywam aktualny plik MAN z CCC, dalej wgrywam kompletnie pusty plik MAN do folderu na komputerze i nim koduje CCC....może zadam banalne pytanie ale kodując pustym plikiem MAN jak to możliwe że poprawnie zakoduje się CCC do fabrycznego wyposażenia zgodnego z VO ?? Aktualnie moduł CCC jest od innego auta i w iDrive nie mam wszystkich funkcji jakie fabryka dała
  5. Koledzy u mnie moduł CCC uległ uszkodzeniu podmieniłem go na inny sprawny CCC bez kodowania. Sądząc po wyglądzie menu jest to starsze CCC niż to które uległo uszkodzeniu. I teraz w iDrive nie posiadam funkcji DRL, tzn została ona zaznaczona ptaszkiem na starym CCC i xenony zawsze uruchamiają się w pozycji auto. Chciałbym zakodować światła dzienne lecz w jakiś sposób muszę odznaczyć DRL którego nie mam w iDrive. Znajdę tą funkcje gdzieś w pliku FSW_PSW czy muszę kodować CCC pod wyposażenia auta ?
  6. kompresor był już czyszczony, wężyk naprawiony, tył nie opada, błąd jest sporadyczny ale mnie denerwuje. Czas pompowania jest tak długi że po chwili wyrzuca błąd, stąd moje zainteresowanie ale dzięki
  7. Koledzy szukam info gdzie w NCS znajdę możliwość wyłączenia błędów wizualnych na liczniku i dźwiękowych związanych przepalonymi żarówkami tablicy rejestracyjnej, błędu nivo oraz zapięcia pasów bezpieczeństwa. Chodzi o sterowniki w których siedzą te informacje oraz co należy podmienić komendach (aktiv nicht_aktiv ) itd pliku FSW Z góry dziękuje za pomoc
  8. Błąd dotyczy którejś z poduszek, napinacza lub maty. U mnie wyskakuje taki sam bład a poniżej zrzut z INPY tylko nie wiem czego dokładnie dotyczy. http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0511/blad1a4a.jpg Gdzie dokładnie szukać przyczyny ?? Z góry dzięki za pomoc
  9. Problem rozwiązany, zassałem INPE 5.0.4 ze strony 89 tego tematu - wszystko pięknie działa. "Pitong" dzięki za wrzutkę Pozdrawiam
  10. obecnie auto przejął teść który jeździ raczej spokojnie, przejazdy po średnio 15 km z miasteczka do miasteczka, średnie spalanie 8,5 do 9 litrów i nie schodzi niżej. Moim zdaniem na komfort podróży i klase auta wynik super !
  11. Koledzy klubowicze, szukam pomocy ponieważ nie mogę połączyć się poprzez Inpa ze sterownikiem silnika E61 525d 2005r. Po wybraniu steronika DDE5 wyskauje następujący komunikat : group file: D_motor,D_0012 IFH-0009 NO RESPONCE FROM CONTROL UNIT Program will be stopped INPA w wersji: 5 EDIABAS 6.4.7 kabel OBD II na USB Z resztą sterowników łączę się bez problemu tylko nie z silnikiem.
  12. Poznań - min 10,5 max 12 litra, trasa na spokojnie to min 7,5 litra przy do 120km/h do jazdy po autostradzie 9,5 przy 170km/h opony 225/55/16 zima, 225/50/17 lato
  13. Kilka dni temu wyskoczył mi taki sam komunikat, dla pewnosci sprawdziłem klemę - była wporządku. Auto zaraz pod kompa i ukazał się błąd fotela kierowcy więc rozłączyłem wszystkie wtyczki fotela napinacza itd. w celu sprawdzenia ich połączeń. Wszystko poskładane do kupy, błąd skasowany i na razie jest dobrze...widocznie elektronika ma jakieś kaprysy.
  14. Panowie, czy bmw 1 z 2005 z navi biznes odtwarza płyty z mapami nagranymi na CD czy DVD?? bo nie wiem czy mam sciągać..
  15. meduz

    530d Termostat EGR

    Po wymianie obu termostatów i przejechaniu ok 2 tys km, szybkość nagrzewania silnika jakby spadła?? Co zauważyłem - auto nagrzewa się na takim samym dystansie nie zależnie od temperatury, czy na dworze jest -15 czy +5 samochód wchodzi na 90 stopni po przejechaniu w mieście ok 10km, lepiej chyba już nie będzie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.