Skocz do zawartości

womir

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46,320d 1999
  • Lokalizacja
    świętokrzyskie

Osiągnięcia womir

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Napisz z jakiego województwa chociaż jesteś ,jak blisko to może któryś z kolegów pomoże
  2. Poszukaj na stronie bmw x3 , musisz skonfigurować z telefonem
  3. Ironthebest ,gdzie konkretnie jest ten kod 4-cyfrowy. X3 2005r.
  4. womir

    320d jaka pompa?

    Hmmm?? VP44 moim zdaniem nie jest awaryjna, należy o nią dbać a na pewno nie zawiedzie. Moje auto ma 400tyś przebiegu i jak na razie nie ma żadnych niepokojących akcji. Jedynie co się stało to zapowietrzenie się układu od filtra paliwa po wtryskiwacze i mimo tego pompa przetrwała i działa jak należy! :wink: Cena regeneracji pompy VP44 dochodzi do 2.000zł, cena jednego wtryskiwacza do CR'a to 1.000zł-1420zł.Awarie w VP44 najczęściej dotyczą upalonego tranzystora w sterowniku pompy. Koszt naprawy [osobiście] to ok 6zł. jakie oznaczenie ma ten tranzystor ?
  5. womir

    320D 136km Stuki w podwoziu

    sprawdź mocowanie tlnego mostu, przeważnie pęka z lewej strony ,być może to jest przyczyną
  6. womir

    320d Jak ściągnac paliwo?

    Pewnie zatankowałeś benzyne, najlepiej wyjąć siedzenie z tyłu i odkręcić nakrętke smoka ze zbiornika i ściągnąć wężem
  7. takie rzeczy jak wymiana łożyska to robię sam,ale ta kwota by mnie chyba do zawału doprowadziła
  8. Jedż na stację diagnostyczną i sprawdź zbieżność osi tylnej , wystarczy przejechać przez płytę do kontroli ustawienia kół i zbieżność osi tylnej powinna być w granicach 2mm na plusie, bo po uderzeniu napewno coś sie poprzestawiało
  9. być może przez chłodnice egr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.