Skocz do zawartości

leszcz

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e39 525D touring, e46 325ti, jest e39 530iA

Osiągnięcia leszcz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tylko tak, do B8 mozna zalozyc zarowno pro kita jak i sportline (odpwiednio B12 pro kit i B12 sportline), a czy advantage rowniez zagra ze sportline? Z tad moje dociekanie o budowe amora, bo jesli B8=advantage (pomijajac twardość) to skompletowalbym advantage + sportline bez efektu betonu :mrgreen: pozdr
  2. Bo tak wlasnie jest. Sprezyna decyduje o wysokosci auta. Amortyzator o krotszym skoku jest przystosowany do sprezyny przeznaczonej do obnizonego zawieszenia. Sam amortyzator ma jednakowa dlugosc. On nie ma znaczenia co do wysokosci auta. To jeszcze raz :mrgreen: czy advantage/B8 maja krotszy skok wzgledem sport touring/B6 i czy jest to na 100% potwierdzona informacja? Jestem juz zdecydowany na obnizenie 50/20 pozostaje wybrac producenta sprezyn (chciałem Weiteca ale nie moge znaleźć) i amory do tego, ew caly kit (mialem kiedys kit Vogtlanda i byl :cool2: ) pozdr.
  3. Czy ktos moze mierzył/ widzial zdjecia ktore by potwierdzaly ze amortyzatory sachs advantage/bilstein B8 sa krotsze (maja krotszy skok) od amortyzatorow standardowych (względnie sachs super touring, bilstein B6). Pytam bo powszechna opinia mowi o tym ze oprocz sztywniejszej charakterystyki maja byc rowniez skrocone, natomiast na niemieckim forum znakazlem wpis goscia ktory dzwonil do sachsa i uzyskal info ze advantage ma seryjna dlugosc, jedynie charakterystyka jest inna. pozdr.
  4. Auto jest w bardzo dobrym stanie i raczej nic nie bylo wymieniane :cool2: ale IMO kazda e39 ma wizualnie przod wyzej od tylu i wyglada to :duh: pozdr.
  5. No wlasnie za duzo nie chcialbym schodzic, chyba sie starzeje bo do tej pory niskimi autami jezdzilem :| liczylem ze ktos napisze: mialem M technik II zalozylem B8 i jest beton, a sachs advantage jest bardziej komfortowy, a na eibachu 50/30 zszedl mi 30/10 w stosunku do serii, bo tak to mozna gdybac i poki nie zaryzykuje to sie nie dowiem :wink: ale dzieki za odpowiedz :cool2: pozdr.
  6. Czesc Jako ze moja e39 ma już ponad 250kkm to przydaloby sie juz wymienic amortyzatory, a ze wkurza mnie wyglad startujacej motorowki :roll: to i sprezyny obnizajace :mrgreen: Pytanie tylko co :?: Komfort resorowania, przyczepność itp. obecnie jest IMO na idealnym poziomie, chcialbym jak najbardziej pozostac przy charakterze serii M technik II. Zastanawiam sie nad Sachs Advantage (tu atutem jest aluminiowa obudowa i nizsza cena) lub Bilsteinem B8 (stalowa obudowa, drozszy). Co do sprezyn :roll: tyl moglby nawet zostac na tej wysokosci co jest, ale przod jest o te 20-30mm za wysoko, z tego co sie orientuje to np. Eibach Pro Kit obniza 30/20 ale to w stosunku do seryjnego zawieszenia, wiec ja potrzebuje raczej Sportline ktore obnizaja 50/30 i wtedy TEORETYCZNIE przod mi siadzie te 30mm a przod 10mm? (zakladajac ze M technik II jest o 20mm nizszy od zawieszenia standardowego) :doh: pozdr.
  7. Witam planuje kilka modyfikacji w swoim kompakcie, wydech z M52TUB28, caly układ ssacy z M54B30 (kolektor, przepustnica, przeplywka, pucha filtra) i zastanawiam się czy podpasowalby ssacy walek rozrządu z B30 :think: wiem ze wydechowe sa takie same. Czy ktos spotkal się z taka modyfikacja? Nigdzie nie znalazłem info na ten temat. W sportowe walki nie chce mi się bawic (glownie ze wzgl. na cene). pozdr.
  8. Witam Czy ktos probowal polaczyc ze soba monitor 16:9 z modulem TV 4:3? Chcialbym podlaczyc kamere cofania, ale w aucie nie mam modulu TV, moduly obslugujace format 16:9 sa drogie wiec, gdyby 4:3 (ktore sa duzo tansze) wyswietlal "jakis" obraz na duzym monitorze to by mi to wystarczylo :cool2: pytanie tylko czy to "zabangla" :mrgreen: pozdr.
  9. leszcz

    Nagłosnienie E39

    Za ~1550zl dostepny jest orginalny zestaw doposazajacy "Sound Modul System". W jego sklad wchodzi 6 glosnikow (2 niskotonowe 130mm w przednie drzwi, 2 wysokotonowe 25mm w przednie drzwi oraz 2 coaxialne 160mm w podsufitke) okablowanie oraz wzmacniacz. Czy ktos mial juz do czynienia z tym zestawem? jak to gra? pozdr.
  10. Mam u siebie soft V.28 i spolszczone menu, czy jesli wgram nowszy soft, np. V.32 to strace spolszczenie :roll: pozdr.
  11. Robilem to u siebie :mrgreen: do wymiany: kompletna nagrzewnica panel steujacy zawory sterujace pod maska + weze gumowe przewody do parownika (bo moje nie pasowaly) nie montowalem czujnika AUC oraz czujnika naslonecznienia, jezdze tak juz chyba 9 miesiecy :roll: i jestem zadowolony :cool2: pozdr.
  12. czujnik temperatury do klimatyzacji :cool2: klime masz reczna, prawda? :mrgreen: pozdr.
  13. Trzeba zdemontowac deske rozdzielcza. Jesli szukasz kogos kto zrobi ci to w Bialymstoku to odezwij sie na priv. pozdr.
  14. no wiec tak, na przodzie zawitaly Sachsy Advantage z seryjna sprezyna (nie bylo zadnego problemu z poskladaniem tego) a na tyle B6. W zeszlym tygodniu zrobilem dosc dluga trase ~1000 i ~800km, z 4 osobami na pokladzie + pelen bagaznik i jestem zadowolony :cool2: auto jest sztywniejsze i bardziej sprezyste i zniknal efekt wzdluznego bujania, nie wiem tylko czy jest to zasluga tych konkretnych amortyzatorow, czy tego ze zostaly poprostu wymianieone na nowe a stare mialy juz ponad 260kkm :roll: Ogolnie jestem zadowolony, aczkolwiek chcialbym zeby bylo troche nizej :mrgreen: pozdr.
  15. To nie ma znaczenia, ja do siebie zamowilem Lemfordera. pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.