Skocz do zawartości

JohnR80

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520D , R80rt

Osiągnięcia JohnR80

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Skoro jestem w temacie to może podpowiecie czy jest różnica w taśmie dla kier.z multi i bez oraz przed i po lifcie bo nie wiem czy każda będzie pasować. Na "RealOEM.com" nie mogę znaleźć żeby ustalić nr.części.
  2. No i można ! Normalnie, spokojnie i bez buraczenia. Dzięki piotr_51 za podpowiedzi, właśnie czeka mnie taka robótka.
  3. JohnR80

    PDC tył ...

    Zauważyłem coś ciekawego. Wiadomo po włączeniu wstecznego ciągły sygnał i jeden czujnik nie cyka wymieniłem na nowy(taki z allegro) i było ok. Było ok dopóki skrajne były oryginalne. Jak zamiennik wpinam w narożny system nie działa , nie piszczy awarii wszystkie cykają ale nie sygnalizuje zbliżania. Czy skrajne mają jakieś inne parametry ? Chyba muszę kupić używkę orygi bo inaczej du.. . Czy ktoś montował zamiennik na boku i działało ?
  4. JohnR80

    fabryczne radio w e39

    Radio denerwowało mnie coraz bardziej . Głos znikał coraz częściej i powracał kiedy chciał (czasem po kilku dniach) Postanowiłem znaleźć przyczynę , ale gdzie to radio ? W kabinie ekran Navi kaseciak i panel przycisków . W moim przypadku radio znalazłem w bagażniku , wchodzą do niego dwie anteny i duża kostka z wieloma kablami(głośniki itp) i bezpiecznikiem . Po zdemontowaniu okazało się że nie mam odpowiednio małego torksa aby je rozkręcić i ew.poprawić luty . Przed ponownym zamontowaniem dokładnie przemyłem wtyczkę i gniazdo delikatnym pędzelkiem w spirytusie . To chyba mu pomogło bo już ponad miesiąc śmiga bez problemów mimo różnych wstrząsów a wcześniej nawet delikatne kłapnięcie drzwiami potrafiło go wyłączyć nie mówiąc już o przejeździe przez tory bo to prawie zawsze powodowało ciszę. Teraz jest OK. i mam nadzieję że tak zostanie.
  5. Zrób fotkę lewarka i miejsca pod progiem gdzie go masz podstawić . U mnie główka lewarka idealnie pasuje do plastikowego gniazda , które jest pod progiem i nie potrzebne są jakieś gumy ( chyba że pod stopkę).
  6. Znajomy miał identyczne objawy w innym aucie . Rozleciał mu się termostat i jakaś blaszka blokowała przepływ płynu .
  7. U mnie w małej wnęce jest lewarek obok pionowo umieszczony klin , wszystko przykręcone nakrętkami motylkowymi .
  8. JohnR80

    fabryczne radio w e39

    Powrócę do tematu bo robi się cieplej i będzie można pogrzebać przy sprzęcie. Jakieś sugestie - gdzie szukać przyczyny zanikania głosu ? Jak rozebrać panel radio-mniejsza navi , żeby czegoś nie popsuć ?
  9. JohnR80

    Zamiana mil na km

    Ja mam sredni wyświetlacz Navi i tam na dole jest obcja ustawienia. Po wejściu zmieniasz : język , km/m , l/gal itp.
  10. U mnie chyba też coś nie łączy bo na postoju pokazuje -48 a w czasie jazdy przełącza -48 , 16 , 11 itp.
  11. Serdeczne podziękowania dla "Mr.Lova" za spolszczenie i udostępnienie softu do Mk2 !!!! Pobrałem z Chomika wersję D-PL wgrałem zgodnie z instr. wszystko OK. śmiga i cieszy . Jazda stała się przyjemniejsza . Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam !
  12. Miałem podobny przypadek z tym że sam się nie naprawił. Biegi wchodziły bardzo trudno a lewarek był jakby gumowy. Okazało się że wypiął się sworzeń Nr.3 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=25_0278&hg=25&fg=05 Sprawdź elementy łączące lewarek ze skrzynią.
  13. Dostałem taką pod choinkę . Z lektury dowiedziałem się kilu ciekawych rzeczy i już dwa razy skorzystałem przy drobnych pracach serwisowych . Polecam !!!
  14. JohnR80

    Podgrzewacz paliwa 520D

    Zawór znaleźliśmy ale mi chodzi bardziej o element grzejny . Gdzie on jest ? bo w niektórych modelach jest zamontowany na filtrze . Tu zaworek jest na powrocie z ukł.wtryskowego , czyżby tam był jakiś podgrzewacz ? Jak sprawdzić działanie zaworu i do czego jest chłodnica paliwa ? Dużo tych pytań ale to mój pierwszy diesel a lubię wiedzieć jak co działa !
  15. JohnR80

    Podgrzewacz paliwa 520D

    Przy dużych mrozach zaczęło łapać mi paliwo na filtrze mimo że tankowałem "verwę"zawsze do pełna . Instrukcja zabrania stosowania dodatków bo mamy podgrzewacz paliwa . Gdzie on jest i jak sprawdzić sprawność !!! Filtr paliwa mam jednoczęściowy : wejście , wyjście i na środku i jakiś korek (do czego on służy?) Na przewodach paliwowych przy prawym nadkolu jest jakieś urządzenie ale to chyba jakiś zawór lub czujnik. Oświećcie mnie proszę bo przejrzałem Forum i i dwie książki i nic !!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.