7- uzylem tool32 i skasowalem ustawienia w DDE i DSC - nie pamietam jak, gdzie kliknelem ale gdzies tam wlasnie na tych zakladkach cos jakos namieszalem. http://i.imgur.com/EYgAdrE.jpg http://i.imgur.com/7ND2STZ.jpg 8- ponownie przekodowalem profilem expertmodus do wartosci fabrycznych sterowniki - SZL / KOMBI / HUD / CAPPL / CAS / DSC 9- wylaczyc zaplon, wziasc gleboki oddech, wlaczyc zaplon i przejechac sie powyzej 30km/h i wlaczyc manetka tempomat, a potem cieszyc sie jak dziecko i jezdzic po miescie na tempomacie z bananem na twarzy ze sie udalo :D Z dodatkowych info, kazdorazowe kodowanie: SZL - powoduje ze trzeba ustawiac i resetowac aktywna kierownice i kat skretu. KOMBI - po kodowaniu ginie godzina i trzeba ja ustawiac i potem dokodowywac dodatkowe opcje jak predkosciomierz na zegarach i puste okienko DSC - po kodowaniu wali bledami na aktywna kierownice wiec trzeba kasowac bledy CAPPL - po kodowaniu mamy podmenu w ustawieniach huda czy ma wyswietlac tempomat na zegarach czy nie, trzeba tez dokodowac MP3, auxa bo gina te ustawienia. Odgrzeje kotleta. Ja dodam coś od siebie bo jestem po tej samej operacji. Może się komuś przyda. Sonar nie musi być odłączony. Wystarczy wyjąc bezpiecznik nr 84, przy aku. Manetka z aktywnego tempomatu może zostać, działa bez problemu. Nie trzeba kasować sterownika silnika za pomocą tool32. Wystarczy skasować adaptacje np. Inpa, dokładnie wariant (w silniku m54 pod bodajrze F8). Po tej operacji będzie się świeciła kontrolka od trakcji. Spokojnie to normalne. Najlepiej wyjdź z auta. Zamknij drzwi i wróć za 10 minut, odpal i kontrolka powinna zgasnąć a w trakcie jazdy tempomat zadziała. Oczywiście wskazane na sam koniec pokasować błędy.