Skocz do zawartości

jacek1g

Zarejestrowani
  • Postów

    411
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Moje BMW E39 530 184 KM
  • Lokalizacja
    Wołomin

Osiągnięcia jacek1g

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem autka (bmw e39 530D 184 KM). Winowajcą jest czujnik wałka rozrządu. Wyjąłem ten czujnik i wpisałem numer w RealOEM, okazało się że jest to czujnik od M3 S54 (2 349 320F), przez 6 lat było dobrze. Czy tu jakaś pomyłka w katalogu mogła nastapić, miał ktoś już taką sytuację?
  2. ok, to teraz potrzebuję kontakt aby naprawić ten sterownik. Nie będę już wysyłał do tych co ostatnio robili, bo znowu nic nie zdiagnozują. Info proszę na PRIV - tylko sprawdzone miejsca :)
  3. czy tą pompę obiegowa tez można sprawdzić poprzez podłączenie pod akumulator. Nie spali się?? Dzięki za informacje :)
  4. Witam, niestety zbliża się zima a moje webasto odmawia posłuszeństwa. Po uruchomieniu silnika i wymuszeniu włączenia Webasto, INPA wywala błąd http://i.imgur.com/Czppao7.png Sterownik był naprawiany rok temu, poza tym zostało wysłane całe webasto na sprawdzenie i się okazało że wszystko było dobrze. Pompka obiegowa nowa oryginalna. Przy włączeniu webasto od razu wywala błąd, pompki paliwa nie słychać. Przy testach pompki, działa jak należy "pluje" ropą. Pompka obiegu wody działa cały czas, z resztą wywalało by błąd jakby coś było nie tak. Przycisk REST działa bardzo słabo, nawet jak jest dogrzany silnik to nie czuć nadmuchu. Akumulator nowy Centra Futura Ca 1000. Macie może jakiś pomysł jak sprawdzić ten żanik, może jednak sterownik jest uszkodzony. Jak posprawdzać poszczególne podzespoły; żarnik, pompki itd
  5. jacek1g

    hardtop - mocowanie

    Niestety, ktoś Ci wymontował mocowania pod hard-top. Zapożyczony link http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1399492-Hardtop-fitting-kit-OEM-or-not pokazuje jak wygląda mocowanie do hard-topa.
  6. Witam, problem polega na tym, że gdy usunę błędy INPą to przy cofnięciu klucza i ponownym odpaleniu błędy powracają. Jakiś czas temu kupiłem uszkodzony samochód. Wywalone poduszki z przodu. Kupiłem używane napinacze, poduszki, sterownik airbag wg Real OeM. Błędy da się wykasować - kontrolka na zegarach gaśnie. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka już nie gaśnie, dopiero jak ponownie nie usunę błędów.I tak w kółko ;/. Sterownik pochodzi od innego samochodu więc napewno ma inny VIN. Błędy które powracają do mnie to: 23 MRSA front right 22 MRSA front left 12 ignition circiut ZK11-> airbag passenger stage 2 6 ignition circiut ZK5-> side airbag front right 5 ignition circiut ZK4-> side airbag front left 4 ignition circiut ZK3-> airbag passenger i wszystkie mają nadpisane plausibility error error active at the moment error is not sporadic Próbowałem NSC Expert połączyć się ale numeru VIN nie odczytuje i od razu wywala błąd. Sterownik główny był dokupiony, ale numery się zgadzają wg RealOEM. Tak jak pisałem wyżej poduszka kierowcy wymieniona, pasażera, napinacze. Dlaczego te błędy powracają? I co z tym numerem VIN. Chciałem pustym FSW_PSW.MAN zakodować, no ale się nie udało bo tego numeru VIN nie odczytało. Myślę że trzeba może nadpisać numer VIN. Ale niech się ktoś wypowie bardziej doświadczony,i obcykany w tym. pozdrawiam
  7. Mam tak sam. Wysłałem całe webasto do naprawy, posprawdzali i wszystko wyszło OK, a u mnie na samochodzie nie ma ogrzewania na postoju. Wieje delikatnie ciepło, tak jakby pompka dodatkowa była uszkodzona. Pompka jest NOWA (ORYGINALNA). Przewietrzanie działa, jest silny nadmuch, a na ogrzewaniu postojowym brak tego silnego nawiewu.
  8. jacek1g

    Z3 2.8 vs 3.0

    Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź na http://www.realoem.com/bmw/select.do?lang=pl
  9. uszkodzony czujnik jak nic
  10. Już to było poruszane tyle razy na tym forum. Napełnia wam się zbiorniczek od intensywnego, bo macie uszkodzone spryskiwacze na masce z przodu. W spryskiwaczach macie sprężynki i małe gumowe kapturki które przepuszczają płyn. Nie polecam rozbierania spryskiwaczy, ciężko później zmontować.
  11. Pochwal się w najbliższym czasie jak działa ;D Fajnie że mogłem pomóc ;)
  12. Jeśli dobrze gdzieś czytałem to można sprawdzić w Inpie ciśnienie jakie podaje pompka. Ale mogę się mylić, jeśli tak to niech ktoś mnie poprawi.
  13. Nie, nie. Zalej do pompki ropy i zrób kilka testów, aby się dobrze odpowietrzyło. Tylko rób to na odłączonym przewodzie przy webasto, bo jak webasto dostanie tyle ropy, a później je uruchomisz to uszkodzisz palnik
  14. U mnie tak delikatnie pluje. spróbuj zrobić coś takiego, zmontuj wszystko tzn. od głównego zbiornika po wężyk do Webasto. Weź dużą strzykawkę i ściągaj paliwo przy Webasto aż do momentu jak powietrza nie będzie pompować tylko sama ropę. Jak po tym zabiegu znowu zgaśnie Ci płomień, i wywali ten sam błąd to już tylko wymiana pompki Cię czeka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.