Skocz do zawartości

BarTeeeK89

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BarTeeeK89

  • Urodziny 17.07.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 530i (188KM) 1989r Sterlingsilber Metallic
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia BarTeeeK89

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. BarTeeeK89

    e34 - zmiana silnika

    Czyli rozumiem, ze lepiej kupić zarżnięty silnik, ale "NOWSZEJ" konstrukcji ;] To po co zmieniać silnik. Nie lepiej kupić nowy samochód?
  2. BarTeeeK89

    e34 - zmiana silnika

    Sam posiadam silnik m30. Fakt faktem lubi spalić troszkę większą ilość paliwa, ale czy jest przestarzałej konstrukcji :diabel_smiech: Wszyscy ci którzy bardzo dobrze znają się na samochodach BMW powiedzą, że silniki m30 są najtrwalsze i najciężej jest je zakatować!
  3. to sporo ci pali, sprawdz sonde ;] u mnie w 730i automat spalanie od 12L do 20L / 100km Czy ja wiem czy sporo jeśli mówimy tu o czysto miejskiej jeździe... Jeszcze po moim genialnym mieście, gdzie jest większość ulic zamknięta i korki makabryczne... A na jeździe 100% trasa nie miałem okazji jeszcze sprawdzić jak tam wyjdzie więc się nie wypowiadam.
  4. BarTeeeK89

    Cieknie?? Grzeje?

    A do tego wszystkiego porządnie odpowietrz układ chłodzenia! To są podstawowe rzeczy jakie możesz sprawdzić. P.S. jak będziesz wsypywać kwasek nie musisz go koniecznie łączyć z płynem chłodniczym, wystarczy zwykła woda.
  5. Może masz rację, ale przy jeździe "na dziadziusia" wychodzi 17l/100 lpg.
  6. BarTeeeK89

    Cieknie?? Grzeje?

    Zrób jak mówię. Na zdjęciu żadnego wycieku nie widzę oprócz czerwonego silikonu. :)
  7. BarTeeeK89

    Cieknie?? Grzeje?

    Być może masz chłodnice zamuloną. Wsyp do zbiorniczka 10 kwasków cytrynowych i pojeździj kilka dni. Potem wszystko spuść i wlej normalne borygo lub coś w tym stylu. Potem sprawdź czy nadal cieknie.
  8. No czyli mój silnik ;] Tak jak kolega napisał NIE DO ZAJECHANIA! Mnie pali 20 - 24 przy raczej żwawej jeździe. Tak jak mój mechanik mówi : "NAJLEPSZY SILNIK DO NAPRAWY, DO REGULOWANIA ZAWORÓW, PROSTY JAK DRUT!"
  9. Jedyne co polecam to Modyfikator Plus, ale on nie kosztuje 10 zł. Mój teść wlał do Passata i jest zadowolony.
  10. Jak widzę na mieście to większość tds - ów dymi.
  11. Dołączam się. U mnie drzwi kierowcy. Musze otwierać tylne i wyciągać bolec. Stało się tak po tym jak mój brat otworzył bagażnik z kluczyka kiedy cały samochód był zamknięty.
  12. Poczytaj troszkę forum to zobaczysz. W tej marce 300 tyś to prawie nic. Ja kupiłem w listopadzie Buńkę 530i 1989. Super samochód. Miałem problem z akumulatorem, ale to nie jej wina.
  13. BarTeeeK89

    problem z obrotami

    A ja podejrzewam, że należy sprawdzić przepływomierz i ewentualnie wyregulować go. Miałem taki sam problem i przepływka była u mnie za to odpowiedzialna. Pozdrawiam :8)
  14. Mój jest suchy, nie ma żadnych wycieków. Po prostu widziałem u mojego znajomego pięknie umyty silnik tylko w tds i pozazdrościłem wyglądu. No ale skoro większość pisze, ze lepiej nie to nie będę go mył.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.