Skocz do zawartości

artii4_4

Zarejestrowani
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 46
  • Lokalizacja
    RACIBÓRZ-NYSA

Osiągnięcia artii4_4

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. witam mam pytanie czy lampy po lifcie x1 f48 z 2020 roku będą pasować do rocznika 2016 ( chodzi oto że te z 2020 mają szersze ledy ładnie to wygląda )
  2. artii4_4

    Felgi do F48

    Witam . Mam pytanko czy do f48 20 calowe koła z et25 będą pasować. Sprzedawca zapewnia ze tak przód opony 235/30 A tył 255/30. Pisze że około 2 cm będą wystawiać opony poza nadkole
  3. Witam - problem rozwiązany PRZEPŁYWKA :D
  4. witam Mam takie małe pytanko , może ktoś już spodkał się z takim problemem : otóż podczas jazdy prawym kołem najechałem na dziurę w jezdni i od tego czasu autko mi cały czas przerywa podczas jazdy . Szarpniecia są zazwyczaj podczas dodawania gazu puzniej ustają jak prowadzimy jazdę płynną , szarpniecia są tylko podczas jazdy , na biegu jałowym mozna gazować do bólu i nic się nie dzieje wchodzi na obroty elegancko , spadku mocy też niema zbiera się od dołu około 1500 obr i cisnie . tylko te szarpanie podczas dodawaniu gazu podczas jazdy ,,,,,, może ktoś miał taki problem zanim udam się do serwisu bmw w katowicach :duh: pozdrawiam
  5. witam Wtrącę parę słówek ; Mistrzu najpierw jedz na komuter do gościa który zajmuję sie wyłącznie bmw ( znajdz takiego ) wszystko ci wyjdzie co nie tak z twoim autkiem a co do turbiny to ostateczność . To tak jak z człowiekiem gdy młody to wszystko ok gdy sie starzeje trzeba by wymienić nie które narządy turbina jest sercem samochodu a serce wysiada ostatnie - sprawdz oprzyrządowanie turbiny i rozgałęzienia podcisnienia vacum ( gdybyś miał coś nie tak z turbo , szybko byś się o tym dowiedział )
  6. kużwa jaki głupi błąd - zapchany filterek z regulacji podcisnienia przy turbo . wykryli to w serwisie bmw w katowicach . NAWET na programie inpa problem nie został wykryty dopiero w disie . M-auto :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:
  7. kolego to masz ten sam problem co ja.... bez diagnozy kompa się nie obejdzie
  8. Jak pisałem wyżej EGR jest zaslepiony na stałe , tak że niema co sprawdzać , a elektrozawór jest nowy przy turbo . -Test bez przepływki - wynik - nie da się jechać , o połowę kucuków mniej , czyli przepływka ok coś mi chodzi po głowie że może coś być na pompie wtryskowej vpp44 albo 1 z wtrysków ..... CHCIAŁEM SIE TYLKO DOWIEDZIEĆ CZY KTOŚ JUŻ MIAŁ MOŻE TAKI PROBLEM .
  9. byłeś u gościa do którego dałem ci namiary? on wie znacznie więcej niż serwisy BMW nawet i w moment rozwiąże twój problem. dzieki skontaktuję się z nim .
  10. NIE twierdze że ty nie masz pojecia , po pierwsze interfejs trzeba mieć a po drugie dobrze sie nim posługiwać , bmw w dislu to nie byle jaki samochód trochę pojęcia trzeba posiadać ,. a nie wszyscy mechanicy ( nie mówię w danej branży naprawach bmw ) tą wiedzę posiadają każdy coś dam gdybie ale trzeba naprawić to metodą prób i błędów .
  11. wszyscy ci mechanicy samochodowi -amatorzy rozkładają ręce ponieważ nie posadają odpowiednich programów do sprawdzania tego typu silników - np żeby sprawdzić kont wtrysku , pomiar przepływki itp. zostaje serwis bmw katowice
  12. EGR- jest zaślepiony na stałe już 4 lata . czujnik podłączony przewód zaślepiony . do tej pory niebyło problemów z egr . Stało się to po wymianie turbo- może to zbieg okoliczności
  13. pompa paliwa w baku podaje paliwo do filtra przy silniku jest tam dość wielki zapas tego paliwa . Tak że to niema znaczenia , pozatym słychać ja po przekręceniu kluczyka jak podaje paliwo .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.