Skocz do zawartości

robertp81

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d
  • Lokalizacja
    Olsztyn, Windsor UK

Osiągnięcia robertp81

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. http://img.tapatalk.com/5284e9e9-e261-bda7.jpg Tak wyglada miska. Powodzenia
  2. Miałem ten sam problem. Nie chciałem zmieniać oleju w skrzyni dopóki była sucha. 3 mce temu zauważyłem, ze mokro także nie miałem wyboru. Samej uszczelki chyba nie dostaniesz. Miska jest plastikowa i jest w komplecie z uszczelką. Dodaj olej i tulejke do gniazda i koszt dosyć wysoki. Ale muszę przyznać, że po wymianie skrzynia zdecydowanie lepiej zaczęła chodzić. Nie przeciąga biegów i nie ma tego szarpniecia kiedy dojezdzam do świateł ( zmiana z 2 na 1 bieg ). Olej z BMW M1375.4
  3. Witam. Pomyslalem, ze warto Was uprzedzic zanim komus sie to tez przytrafi. Tak wiec niedawno zatrzymalem sie na skrzyzowaniu i widze jakis dym jakby spod maski ale mysle sobie k.. to chyba nie moj :) Kawalek dalej wyskoczyl komunikat o niskim poziomie plynu chlodzacego, zatrzymalem sie i wtedy to juz konkretnie lecialo :oops: Co sie okazalo odpadla mi koncowka termostatu egr - normalnie kawalek odstrzelilo i plyn chlodzacy wylewal sie na chlodnice spalin. Na szczescie zdarzylo sie to kilometr od domu to poczekalem az ostygnie i przestanie leciec, dolalem wody i jakos dojechalem ale dalej bym nie zajechal. Tak wiec ostrzegam bo takiej usterki raczej nie da rady samemu usunac na drodze - ewentualnie zakleic poxilina ale watpie ze to zadziala. A myslalem to wymienic bo mi sie silnik dlugo nie nagrzewal a co sie pozniej okazalo termostat byl caly czas otwarty niezaleznie od temperatury. Po jego wymianie kilka minut i temperatura ok. Wymiana prosta 20min (nizej zamieszczam zdjecia) - 2 sruby na termostacie ale jedna z nich jest zaslonieta przewodem co idzie do pompy prozniowej i nie ma do niej dostepu. Trzeba odkecic torx ktorym jest przykrecona plastikowa koncowka do pompy na ktorej jest zacisniety waz metalowa obejma, delikatnie odgiac i wysunac - generalnie strasznie sztywne i trzeba uwazac zeby nie polamac tego plastiku bo nie mozna go oddzielnie kupic tylko cala pompe:( Wymieniajac termostat przyda sie nowy o-ring miedzy termostat a chlodnice spalin. http://img84.imageshack.us/img84/2411/78952758.jpg http://img808.imageshack.us/img808/9357/61554305.jpg http://img535.imageshack.us/img535/7857/41361096.jpg http://img851.imageshack.us/img851/1235/70773712.jpg Nie spotkalem sie z tym problemem na tym forum (chyba ze przeoczylem to sorry) ale byly identyczne przypadki na zagranicznych forach. Tak wiec jezeli jeszcze nie wymienialiscie tego termostatu to warto bo jak wiecie czesto nie dziala jak powinien a w skrajnym przypadku jak strzeli gdzies w trasie to chyba tylko laweta bo watpie, ze wozicie ze soba skrzynke z narzedziami i wiadro poxiliny i inne tego typu klamoty :lol: A moze jednak wozic warto bo E60 to niezly hebel :mad2: Pozdrawiam
  4. DEF flaszka sie chlodzi tylko daj znac jak bedziesz w okolicy :D Panowie tym kolega ktoremu pomogl DEF jestem ja i mowie wam, ze ma na 100% racje. Mialem dokladnie to samo. Pod koniec dzialo mi sie to non stop jak dojezdzalem do pracy ok40km. Wentylator zwalnial a po chwili wszystko sie sypalo po kolei. Po 5 min restart i ok. Jechalem do serwisu a oni problemu nie widzieli bo jak na zlosc nigdy nie dzialo sie to jak bylem u nich. Chcieli zmieniac kabel minusowy pomimo ze komp nie wywalal bledu IBS. Pozniej obwiniali soft i inne. Wszystko tylko nie alternator bo za kazdym razem jak sprawdzali miernikiem napiecie ladowania bylo idealne. Problem w tym, ze sa to chwilowe spadki napiecia i tego nie zlapia. Jedynie po bledach z kompa jakie mialem undervoltage na skrzyni, dynamic drive, active steering itd. bylo to widac jednak oni dalej obwiniali soft, IBS albo modul MPM. Za namowa DEFA zmienilem alternator na nowy VALEO (nie kupowac w ASO bo kasuja wiecej) i jak reka odjal. Moj kolega mial ten sam problem 3tyg temu i rowniez pomoglo. Takze jak chcecie sobie oszczedzic nerwow i niepotrzebnych wydatkow to wymiencie caly alternator Zycze powodzenia
  5. robertp81

    e60/61 vs. merc w211

    prowadzenie - jasne. Ale w wygodę lepszą w E60 trudno uwierzyć, merc naprawdę płynie po wszystkich dziurach, podczas gdy BMW jest o wiele twardziej zestrojone. Przynajmniej takie są moje wrażenia po dwóch przejazdzkach za kierownicą E60 i kilku(nastu) jazdach W211 jako pasażer taksowki :P Tez mi sie wydaje ze w211 moze i bardziej komfortowe ale ostatnio jak wsiadlem do 211 to nie moglem ustawic foteli tak zeby bylo mi wygodnie a to dlatego, ze w E60 mam komforty. Niby taki merc komfortowy ale fotele slabe. Wydaje mi sie ze w E60 bez runflatow komfort jest wystarczajacy a na pewno przyjemnosc z jazdy wieksza, szczegolnie w zakretach - w w211 czuc ta wage samochodu a w E60 nie, na pewno jest duzo zwinniejsze no i wyglada moim zdaniem o niebo lepiej, nowoczesniej i agresywniej
  6. Tak wiec zmienilem dzis cala piaste z lozyskiem i dalej to samo. Mechanik przed zmiana mowil, ze po objawach to na pewno to. Niestety nic nie pomoglo. Przed wymiana nie bylo luzu na kole jednak po zdjeciu czulem delikatny luz na lozysku ale jednak to nie to. Jak wrocilem do warsztatu to czterech ich sie glowilo, nic nie wymyslili i rozlozyli rece. W zawieszeniu nie ma nigdzie luzow. Nie wiem co robic. Jakies pomysly?
  7. Witam. Od jakiegos czasu w moim E60 530d slysze stukanie w lewym przednim kole przy predkosci 35-60 km/h. Nasila sie to szczegolnie przy skrecie w prawo. Lozysko kola jest w porzadku i sugerowano mi, ze moze to byc opona (mam RF) lub felga. Dzis to sprawdzilem i przerzucilem kola na przemian na przedniej osi czyli teoretycznie stuki powinny byc na prawej stronie. Jednak nic sie nie zmienilo i dalej wali mi z lewej strony :mad2: Mam dynamic drive jesli ma to jakies znaczenie. Ma ktos jakis pomysl? Dodam, ze kola proste i wywazone Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
  8. robertp81

    kierownica sport

    Tak tez myslalem. A odnosnie tych emblematow to podobno te oryginalne sa miekkie (i przez to sie wginaja) ze wzgledow bezpieczenstwa w razie jak poduszka odpali to krzywdy nie zrobi. A jesli uda Ci sie to stara poduche to otworzyc to daj znac co znalazles. Dzieki
  9. robertp81

    kierownica sport

    Witam, jestem nowy na tym forum. Problem jaki mam jest chyba dość nietypowy i nie znalazłem podobnego wątku dlatego zadam pytanie. Otóż to dziś zauważyłem, że logo BMW na mojej kierownicy stało sie wklęsłe z lewej strony :( Nastąpilo to po incydencie na drodze po którym to mocno nacisnąlem a raczej uderzyłem kilkakrotnie w klakson. Nie rzuca sie to strasznie w oczy ale jest to widoczne i nie daje mi spokoju. Wydaje mi sie, że wystarczy wypchnąc to z drugiej strony jednak w tym tkwi problem. Jest to kierownica sport i z tego co wiem znaczek ten jest częścią modułu poduszki powietrznej?? Czy ktoś z Was spotkał sie z podobnym przypadkiem? Czy jest to rozbirealne? Na razie nic chcę rozbierać bo może nie ma to sensu i mogę tylko wiecej szkody narobić. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.