Skocz do zawartości

djsuchy

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 325i, Audi A4 1.8T@200km

Osiągnięcia djsuchy

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Panowie mam dylemat co budować, w sumie mam budę E36, ale każdy mówi wsadzaj V8 do E30, bo będzie łatwiej. Motor to interesuje mnie tylko 4.0 V8. Wiem że w E36 problem leży w maglownicy. Można wtedy przerobić miskę albo wsadzić od B8, unieść motor w górę lub przesunąć do przodu, ale to nie wchodzi w rachubę bo wtedy nici z jazdy. A jakby wyciąć przednią ścianę? Wstawić motor i wtedy wstawić ścianę. Ktoś to już przerabiał? Wejdzie wtedy motor i skrzynia w tunel? Dodam że interesuje mnie tylko skrzynia 5-tka, krótsza, lżejsza, tańsza, a to ma być driftowóz. Wycinać trzeba wtedy całą ścianę, czy wystarczy tylko środkowa część? Sam już nie wiem co mam robić. A informacji w necie na ten temat za dużo nie ma.
  2. A jeszcze poproszę o widok poglądowy ze środka budy, bo z nich nie za bardzo wynika gdzie ciąć. A jeszcze jedno pytanko, czy da się połączyć te mocowania co widać ze środka budy jakimś łącznikiem?
  3. To wrzuć na forum, to i może komuś innemu na przyszłość przyda się. A po tych zdjęciach co teraz są, to ja widzę że na spawałeś na te punkty blachę od góry, chyba że czegoś nie dojrzałem. A ja myślałem jeszcze, że jakby się dało do można by połączyć te punkty mocowania jakimś kształtownikiem to jeszcze usztywniłoby ten element.
  4. DJ jaki piękny patent :mrgreen: ja go już przerobiłem dawno ale teraz to silnik z m3 by tego nie wyrwał. U mnie wózek poszedł tak że aż wyrwało amortyzator z kielicha. Jest to niestety częsta przypadłość z silnikami powyżej 2 litrów i zastanawiam się jak inżynierowie z BMW nie wyliczyli słabego punktu tej konstrukcji i nie dali wzmocnień. Kolego mógłbyś pokazać mi dokładniej w których punktach należy ciąć otwory. Bo tak myślę żeby zrobić taki patent prewencyjnie tak na przyszłość jakbym miał wsadzać to tej budy coś mocniejszego. Bo punktów mocowania sanek są cztery, a ty mi pokazałeś chyba dwa.
  5. Kolego nie przeczytałeś mojego pierwszego posta. Tam odsyłam cię do zapoznania się co wymieniałem, jeśli oczywiście masz ochotę. I tak samo że to stuka na zewnątrz a w środku tego nie słychać mimo że mam wszystko do gołej blachy wybebeszone. A tak po za tym nie miałem kiedy zdemontować tłumika, żeby zobaczyć czy może tam coś się dzieje, bo też chcę wykluczyć tę ewentualność. Co do tematu pływania , to okazało się że to moje takie dziwne odczucie. Bo dałem znajomemu żeby pojeździł i zobaczył, a on stwierdził że jak najbardziej jest jak trzeba. Może ja to tak czuję bo wcześniej jeździłem samochodami na jeszcze twardszej zawieszce. I może spowodowane jest takie moje odczucie że z tyłu mam felgi z małym ET, Bo jak obniżałem tył to musiałem jeszcze ranty błotnika w nadkolach zaklepać na płasko.
  6. Byłem wczoraj na ścieżce u znajomego. I sprawa już mnie irytuje. Na ścieżce nic nawet nie zająknie, zbieżność ustawiona, wszystkie gumy całe. Klocek nie stuka, bo tam jest taka blaszka która spina jarzmo z zaciskiem, więc aby stukało musiałaby najpierw wypaść, a siedzi sztywno na swoim miejscu. A jak tylko wyjadę na drogę to łomocze. Kielichy całe bo jak wcześniej napisałem to mam wszystko do gołej blachy. Jutro wyjmę tłumik, bo może tam jakieś dziadostwo siedzi.
  7. Z przodu pompuję 2.3-2.4, z tyłu 2.4-2.5
  8. Nie no, sam to wszystko do kupy skręcałem i wszystko trzyma się fest. A w wozie nie mam tylnej kanapy i same gołe blachy w wozie. A stukanie ewidentnie dochodzi z zewnątrz samochodu, a w środku nic od podłogi nie słychać, bo jak już mówiłem nie mam żadnych kanap i wygłuszeń. Kurcze nie miałem dziś kiedy do diagnosty podjechać, ale sam na kanale jeszcze wszystkie osłony posprawdzałem, mocowanie tłumika, i wsio jest sztywne. A takie delikatne pływanie tyłka może być np spowodowane stanem opon?
  9. To miałem wszystko na ręku dokładnie tak jak na fotce. I sprawdzałem czy cały, i taki był. Jutro podskoczę na tą ścieżkę to może z zewnątrz coś zlokalizuję.
  10. Jaką belkę? w tych samochodach nie ma belki.... Chyba że masz coś innego na myśli co mi do głowy nie przychodzi. Co do tulei, to tak jak wcześniej napisałem że wszystkie jakie są z tyłu możliwe do wymiany to wymieniłem. Sanki też oglądałem czy nie są popękane, i wyglądały na na ok. Znajomy powiedział mi że też przyczyną mogą być wybita półoś, czy to możliwe?
  11. Też o tym myślałem i sprawdzałem, ale wygląda na sztywne i nie popękane. Normalnie ta sprawa mnie irytuje. Na a te pływanie tyłu, od czego może być jeszcze? Z tym stukaniem to już mnie nerwica bierze. Chyba pojadę na ścieżkę diagnostyczną, i tak po telepię samochodem, to może od zewnątrz będzie się dało zlokalizować to stukanie.
  12. Kolego takie rzeczy ja sam robię jak i pozostałe naprawy, ale dzięki za podpowiedź. U kolegi mechanika robię tylko wtedy jak muszę korzystać z podnośnika, bo w kanale męczyć się to mi nie chce się.
  13. Wspólnie z zaprzyjaźnionym mechanikiem, więc o druciarstwie nie ma mowy. Chyba że jakość tych tulei jakoś odstaje od standardów, no ale tak jest od nowości. A tak na marginesie, czy może stukać łożysko albo półoś?
  14. Tak wymieniłem, bo też tak obstawiałem. Ale nadal to samo.
  15. Pacjent to e36 318is z motorem m50b25. Od pewnego czasu mam dziwne stukanie z tyłu, a konkretniej jak w jadę lewym tylnym kołem w jakąś nierówność to stuka, tak jakby metal o metal który jest luźny. Dodam że ostatnio wymieniłem z tyłu co tylko się da, sprężyny, amortyzatory, poduszki amortyzatorów, wszystkie tuleje na moście, wszystkie tuleje na sankach, wszystkie tuleje na wahaczach poprzecznych i wzdłużnych, gumy na stabilizatorze, łączniki stabilizatora. I stuka nadal a w dodatku jest takie uczucie pływania tylko samochodu. Rozłożyłem już ręce, bo co mogłem to wymieniłem a nadal problem został. A i wymieniłem jeszcze wieszaki na tłumiku. ____ Poprawiłem po Tobie tytuł - po raz pierwszy i ostatni! Przeczytaj regulamin forum i format tytułowania wątków dla działu E36, bo dostaniesz ostrzeżenie! /mattiss
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.