Witam mam 528i e39 1996r Silnik wiadomo 2.8 193km pojedynczy vanos, miałem do wymiany termostat ponieważ był otwarty i dolny wąż robił się ciepły wraz z nagrzewaniem się silnika, a nie tak jak powinien przy 92 C. I powiedzcie mi czy dobrze wykonałem ta wymianę, przeszperałem całe forum i nie wiem jak to mam dalej zrobić. Zrobiłem to tak: 1.Odkręciłem Visko, spuściłem wodę tylko korkiem z chłodnicy, odkręciłem węże górny i dolny od obudowy termostatu, następnie odkręciłem obudowę termostatu. 2.wsadziłem nowy termostat Wahlera, zakręciłem z powrotem. 3.Odkręciłem korek główny przy chłodnicy i odpowietrznik przy chłodnicy , wlałem ten płyt co zleciał wcześniej dolałem koncentratu aby był lepszy , wlewałem płyn powoli aż niby miał wylecieć odpowietrznikiem , dmuchając delikatnie w korek powoli zaczął się pojawiać płyn w odpowietrzniku(zakręciłem odpowietrznik-płyn nie stał cały czas w odpowietrzniku, jakbym dmuchnął to by się podniósł do góry odrazu.) 4.Odpaliłem auto, odpowietrznik ten na chłodnicy zakręcony , tamten na termostacie zakręcony cały czas, główny korek odkręcony. 5.zapaliłem auto i nagrzewało się odkręcałem odpowietrzniki co jakiś czas raz ten na chłodnicy raz ten przy termostacie . temperatura trzyma pion (90) a co z tego jak wąż od termostatu zimny , czyli się nie otworzył. -*Dodam że strumień jest ciągły przy na 2tyś obrotów czyli pompa działa . I teraz moje pytania: 1.Czy nalewając płyn na zimnym silniku płyn ma wylecieć odpowietrznikiem przy chłodnicy i ma tam trzymać takie " małe lustro" 2. czy przy odpowietrzaniu korek główny "duży " ma być otwarty czy zakręcony? 3. Kiedy mam popuszczać odpowietrzniki i ew. który pierwszy ? Proszę o rady bo już sam nie wiem co robić ? pozdrawiam