Skocz do zawartości

FuXX

Zarejestrowani
  • Postów

    389
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e39, jest e70 3.0si
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia FuXX

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o podkarpacie to mogę polecić: https://bmwtechnik.pl/
  2. Miałem podobne błędy i chwilę z nimi walczyłem, próbowałem sam ale mi się nie udało. Auto było u kilku elektryków którzy sobie nie poradzili z tematem. Ostatecznie trafiłem na elektryka który ogarnął temat. Na moje pytanie co było przyczyną, odpowiedział: "tajemnica zawodowa". Jak byś chciał to mogę podać namiary na ten zakład.
  3. FuXX

    Podkarpackie

    Zadzwoń i zapytaj u nich: SDW AUTO - serwis BMW i MINI - 666034066, kilka razy korzystałem z ich usług i mogę polecić.
  4. Jak wyglądały odbłyśniki po zaglądnięciu do środka nie były wypalone? Ja raz robiłem sam taki zabieg, rozklejanie lampy w e39 i więcej nie spróbuję. Zakładał ktoś może soczewki ledowe do lamp?
  5. Jak działa prawe światło mijania to trzeba odpiąć wtyczkę od lampy sprawdzić na których pinach bez włączonych świateł mijania jest napięcie. Następnie włączyć światła mijania i sprawdzić na którym pinie pojawi się napięcie i to samo zrobić na lewej wtyczce, albo od razu sprawdź na lewej wtyczce.
  6. Dzięki informacją jakie umieścił kolega Zafi.
  7. U mnie ten u góry reguluje ciśnieniem, a ten na dole (pod nogami pasażera) jest od klap świeżego powietrza. Było tak że po włączeniu klimatyzacji górny silniczek zamknął dopływ świeżego powietrza i tak samo miał zrobić dolny. Silniczek dolny od klapy był zepsuty i nie odsłonił dopływu powietrza z wewnątrz. Skutek był taki że wszystkie dopływy powietrza były zamknięte. Po wymianie silniczka trzeba go zakodować.
  8. Po włączeniu klimatyzacji przestawało lecieć powietrze z kratek ale było słychać że silnik dmuchawy pracuję. Na kompie żadnych błędów.
  9. U mnie winowajcą był silniczek od klapy świeżego powietrza.
  10. Probówka w dłoń i musisz sprawdzić czy pojawia się napięcie na cienkim kabelku do rozrusznika po włączeniu przycisku start. Jak słychać "cykanie" to raczej się pojawia. Sprawdź też czy jest stały plus i masa na rozruszniku. Następnie miernik i jakie napięcie jest na stałym plusie i jakie na kabelku, tym cienkim do startu rozrusznika. Jeśli wszystko jest ok to oznacza awarię rozrusznika.
  11. Czego nie dmuchać? Ja tak zawszę robię? Jaki masz inny sposób na przetykanie ich?
  12. FuXX

    Podkarpackie

    Jest jeden zakład, korzystałem z usług elektryka - kodowanie silniczka klapy świeżego powietrza. Wszystko sprawnie poszło. SDW AUTO SERWIS BMW MINI Handlowa 3, Rzeszów Jak ktoś robił coś więcej to proszę o opinie.
  13. Chciałbym się dowiedzieć czy można zamieniać koła przód z tyłem mając czyjniki ciśnienia w nich? Oczywiście felgi i opony w tych samych rozmiarach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.